Fredagskveld

marihøne84

Blir kjent med forumet
Jaja da sitter jeg her da i stua som har en to seter sofa and that's it! uten tv og selskap. Kjæresten løp akkurat ut døra for å gå på kino med kompisene og jeg fikk lov å bli her. Vi pusser opp og det er derfor det er så trasig og være her. Så i kveld kommer jeg nok til og henge på BV. Så gode forslag til hva jeg kan gjøre mottas med takk!! Eller om det er noen der ute som lurer på noe om meg så kan dere spør i vei!!

Godt vi er flere som ikke skal ha det spesielt morsomt, jeg ar heldigvis tv (og skolearbeid jeg skulle sett på) 

huff stakkar... du har jaffal internett :) så du blir ikkje heilt åleina uten tv å data :) her blir vel da berre å eta lasagne å slappa av på sofaen :) har ingen andre store plana :) så blir vel hengande her på bv eg og å ser om da skjer nåke :p

og hvertfall sånn som veggen min ser ut nå. har jo først brukt mange dagen på å komme meg gjennom en hvit tapet, en gul tapet og en brun med blomster og en lys lilla med blomster. Hvor jeg i dag har funnet uante talenter i å sparkle den. Dette var som sagt noe jeg ikke viste jeg kunne. Så min vegg er altså betong med sparkelflekker!!! 

hehe :) eg huske kor kaos da va då me pussa opp eit par rom for nåken mnd si... men me hadde heldigvis ca 1,5 veka som overlappa mellom leilighetane så me slapp å sova her i den værste maling lukto... da er flott at du har energi te å driva med oppussing, eg er heilt slått ut her eg ligge... :p

Vi får underholde hverandre her inne :) Her skjer det ikke mye, blir avslapping her, og jeg har heldigvis TV :p

oppussing er slitsomt! men så gøy når det blir fint til slutt! :) Jeg venter på at min kjære skal komme hjem så vi kan spise og se film :) Sliten etter en lang uke på jobb - blir godt å sløve i sofaen. 

Du får laste ned en film eller se på nett-tv du da :)

nja om jeg har så mye energi til overs tror jeg du får spørre kjæresten min om, jeg hadde en liten lur på en time midt på dagen da han jobbet alene(han hadde fri i dag) og så må jeg gjøre ting i slow motion hvis ikke blir jeg veldig svimmel! hehe! men til slutt blir det nok veldig bra. Det er veldig moro og pusse opp egentlig siden vi akkurat har kjøpt vår første leilighet, så endelig kan jeg få det akkurat slik jeg vil. (ihvertfall så lenge pengene strekker til) 

og som jeg savner tven altså. så alle dere som har dumpet ned i sofaen foran tven, så skal dere vite at jeg er gørr misunnelig!!! 

hehe :) ja da er jo litt kjekt å pussa opp.. har ein del me skulle ha gjort nåke med, men da er dei derre pengane då :P har eit lite håp om å få samboeren min te alters itte bebisen er født, men først så må han nesten fri :P
synst ikkje da pleie å vera så masse spennande på tv på fredag kvelden så du går nok ikkje glipp av så masse ;p

Back
Topp