Fredagskveld..

SogS

Forelsket i forumet
Hva gjør dere i kveld da jenter??

Jeg sitter og glor på tv, og er på babyverden samtidig. Hehe, godt at vi jenter kan gjøre flere ting på en gang

Samboeren er på fotballcup, og da er jeg overlatt til meg selv her hjemme.. Digg det å kunne slafe`n en kveld og gjøre akkurat som jeg vil ...[:D]

Nå er det hotel cæsar, så jeg får nesten se på det... Ja, jeg er en liten hotel cæsar slave.. Tror det blir litt action der i dag!!

Jeg sitter på babyverden å samboern spiller Need for speed - most wanted på Xbox.. Nydelig bakgrunnsstøy[8D] Drikker en kopp kakao å vurderer om jeg skal brodere litt eller ikke.. Her er det med andre ord veeeeldig lite som skjer[8D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg sitter på babyverden å samboern spiller Need for speed - most wanted på Xbox.. Nydelig bakgrunnsstøy[8D] Drikker en kopp kakao å vurderer om jeg skal brodere litt eller ikke.. Her er det med andre ord veeeeldig lite som skjer[8D]

hehe, godt å høre at det ikke bare er meg som sitter hjemme en fredagskveld og at ikke stort skjer,.. Men i dag er det helt greit, sliten etter en hard uke på jobben. Så det er deilig med en slafe dag...[;)]

åååå, jeg vil og ha buzz... men lommeboka sier noe annet gitt[:(] så får håpe den ligger som gave under juletreet da[;)]

ORIGINAL: ~Lisa~
hehe, godt å høre at det ikke bare er meg som sitter hjemme en fredagskveld og at ikke stort skjer,.. Men i dag er det helt greit, sliten etter en hard uke på jobben. Så det er deilig med en slafe dag...[;)]

Her har det egentlig ikke skjedd stort siden jeg ble gravid.. [8|][8D] Å det er jo noen måneder siden.. Hehe.. Gleder med til å føde sånn at jeg kan bli kvitt bekkenløsninga å begynne å tasse rundt ute igjen!! Det skal bli utrulig godt!!

ORIGINAL: ~Lisa~

Her har det egentlig ikke skjedd stort siden jeg ble gravid.. [8|][8D] Å det er jo noen måneder siden.. Hehe.. Gleder med til å føde sånn at jeg kan bli kvitt bekkenløsninga å begynne å tasse rundt ute igjen!! Det skal bli utrulig godt!!

Huff, bekkenløsning høres ikke godt ut.. Skjønner godt at det skal bli godt å få ut den lille da.. Lykke til videre.. Håper det blir litt bedre da før fødselen..

Kjæresten har kompisen vår på besk så dem sitter å spiller [:@][:'(] jeg går glipp av bit for bit og alt mulig [:@][:@]

Har akkurat vert på besøk med bestefaren min jeg, og nå er det ikke så mye annet å finne på en å nerde seg litt på data`n.. [:)]

Jeg sitter her på babyverden, spiller rolig musikk på pc`n sammtidig mens sambo spiller unreal tournament på pc`n ved siden av. Han har på høreklokker for det bråker noe så inderlig av skyting o.l
Klem

Har jobbet litt med eksamen i kveld, men den ble ganske fort byttet ut med tv og bv [:)] Typen er på julebord med jobben i kveld, så jeg har hele leiligheten for meg selv [:D]

Vi kjøpte buzz for noen dager siden. Er kjempe gøy men ser fram til påsken for da kommer det nytt spill til det [;)]
Har en mann som skal på jobb i morgen så han har lagt seg og barnafri helg har vi.
Hadde jeg ikke vært gravid nå hadde jeg vært på byen og drokke meg drita ha ha ha [;)]

Fredagskveld og ungdomstid, trøndelag du slette tid....
Her er det tv-kveld, fredagene er hellig!! Men jeg sniker meg litt unna, på jo hilse på jentene!! Skal ta meg en øl eller ett glass vin, mmm.
Er Buzz morsomt? Ser kult ut!!

Det samme gjør samboeren min, blir helt ør i hodet av den lyden hele tida...

Ellers sitter jeg nå her på babyverden da, også prøver jeg å vaske litt ved siden av..[:)]

Sitter og spiller eva cassidy-songbird,spiser sjokolade.. Og selvsagt babyverden[;)]

har vært hos mamma og laget store pepperkakehjerter.
Vært ute og spist sammen med noen venner.
Og nå sitter jeg her mens Bamse (sambo) ser på TV. [:)]

Jeg sitter og venter på at klokka skal bli halv to, for da skal jeg hente foreldrene mine på julebord (må være litt ekstra snill rett før jul..[;)])! Jeg er så trøtt som jeg aldri har vært før, og mannen min ligger og snorker ved siden av meg.. Hvordan skal jeg greie en time til?

jeg sitter her alene jeg....samboer er ute på livet på en pub.[&:]
syns det er litt ekkelt å være alene jeg ...menmen....har jo babyverden her da[;)]

Back
Topp