Fredagskravel

M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Lenge siden vi har hatt en sånn tråd nå...så da er det vel på tide[:)]
Hva skal maisnuppene idag da?  Noe spennende som skjer?

Her skjer det ikke stort..Er hjemme med begge ungene idag..Sebastian klaga litt på øreverk igår...ikke sagt noe om det idag, men for sikkerhets skyld blir han hjemme fra bhg idag..
Å veslesnupp er og hjemme.. hun er for aller første gang blitt forkjøla..Så da blir hun og hjemme:)

Selv skal jeg på jobb 14:45 til 22:15 idag...Så frem til da skal jeg bare ta livet med ro jeg...
Nå ser vi på mummitrollet alle tre..Har kokt egg som vi strax skal kose oss med:)
Holder og på å oppdatere hjemmesiden...Er år og dag siden jeg har oppdatert den så..akkurat nå holder jeg på med "camilla sofie 3 måneder" det er lenge siden det-..rart å se igjen de bildene:)
Så det er bare å ta en titt for interreserte[;)]
Har også kommt litt igang med scrappinga mi etter ca 1/2 år med pause.. Så skal kose meg med det i helga[:D]

Ha en finfin dag alle sammen[:D]
 
Her er det planleggingsdag i barnehagen, så vi er hjemme og koser oss. Ute stormer det og papsen glemte å ta med dressene hjem fra barnehagen i går, så det blir nok mye innekos denne helga! Jeg har "litt fri" i dag da oppgaven er inne til vurdering og jeg får tilbakemelding senere i dag, så jeg kan faktisk tillate meg litt kos med gullene! Men det blir en del klesvask og rengjøring og... det trengs! Skal bli deilig å få levert oppgaven fra meg på onsdag til uka, da er det "bare" den muntlige forsvaringen igjen og jeg kan få en normalt liv igjen, det skal bli godt!
 
Hvordan går det med deg da snuppa, begynner ting å bli litt bedre i livet ditt? Har tenkt masse på deg!
 
ORIGINAL: Lene040707

Her er det planleggingsdag i barnehagen, så vi er hjemme og koser oss. Ute stormer det og papsen glemte å ta med dressene hjem fra barnehagen i går, så det blir nok mye innekos denne helga! Jeg har "litt fri" i dag da oppgaven er inne til vurdering og jeg får tilbakemelding senere i dag, så jeg kan faktisk tillate meg litt kos med gullene! Men det blir en del klesvask og rengjøring og... det trengs! Skal bli deilig å få levert oppgaven fra meg på onsdag til uka, da er det "bare" den muntlige forsvaringen igjen og jeg kan få en normalt liv igjen, det skal bli godt!

Hvordan går det med deg da snuppa, begynner ting å bli litt bedre i livet ditt? Har tenkt masse på deg!


Innekos er bra..godt med litt innedager og[:)]
Hehe...kjenner meg igjen med klesvask og rengjøring..her flyter det hvertfall..
studerer du? hva da? og når er du ferdig? Blir vel godt med litt julefri da så du bare kan slappe av med familien:-)

så hyggelig at du har tenkt på meg..setter pris på det[;)]
Joda det går seg til vettu;) har det egentlig ikke så verst om dagen[:)] Men er mye jobb da...så er vanvittig sliten om dagen..er ikke bare bare alltid...å nå blir jeg jo strax student også..så blir spennende det=)
*masse klemmer til deg*
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: Lene040707

Her er det planleggingsdag i barnehagen, så vi er hjemme og koser oss. Ute stormer det og papsen glemte å ta med dressene hjem fra barnehagen i går, så det blir nok mye innekos denne helga! Jeg har "litt fri" i dag da oppgaven er inne til vurdering og jeg får tilbakemelding senere i dag, så jeg kan faktisk tillate meg litt kos med gullene! Men det blir en del klesvask og rengjøring og... det trengs! Skal bli deilig å få levert oppgaven fra meg på onsdag til uka, da er det "bare" den muntlige forsvaringen igjen og jeg kan få en normalt liv igjen, det skal bli godt!

Hvordan går det med deg da snuppa, begynner ting å bli litt bedre i livet ditt? Har tenkt masse på deg!


Innekos er bra..godt med litt innedager og[:)]
Hehe...kjenner meg igjen med klesvask og rengjøring..her flyter det hvertfall..
studerer du? hva da? og når er du ferdig? Blir vel godt med litt julefri da så du bare kan slappe av med familien:-)

så hyggelig at du har tenkt på meg..setter pris på det[;)]
Joda det går seg til vettu;) har det egentlig ikke så verst om dagen[:)] Men er mye jobb da...så er vanvittig sliten om dagen..er ikke bare bare alltid...å nå blir jeg jo strax student også..så blir spennende det=)
*masse klemmer til deg*

 
jeg driver og fullfører en videreutdanning jeg påbegynte før guttene ble født, men som jeg har hatt permisjon fra da guttene kom så lenge før termin at jeg ikke fikk fullført. Skriver på en avhandling som er relativt stor i tillegg til jobb og familie, så det er og har vært fryktelig travelt og slitsomt. Men nå er det snart over heldigvis!
Godt å høre at ting går seg til... det tar tid, men heldigvis varer ikke sånne vanskelige perioder evig!
 
Har studiefri fra skolen i dag så har akkurat gjort ferdig gjort ferdig examensoppgave nr 2 av 11 dette høst semesteret. Skal vel snart begynne å lese helsepolitikk tenker jeg for å få begynt på di 2 tunge oppgavene jeg har. Ellers blir det å hente snuppa i bhg, å dra til mamma etterpå. Skal spise middag der å sove over. Vi skal på håndballkamp i morra å så i stede for  å kjøre skal jeg gå bort :D.
Men må ut å gå en tur på en times tid, opptrening er kjedelig noen ganger assa[8D]
 
Idag har begge unga vært hjemme. Tiril pleier ofte å ha fri på fredagene nå da jeg er hjemme i permisjon.
På formiddagen bakte vi boller, og så reiste vi en liten tur til mormor etterpå. Der ble Tiril så sur og klengete at vi bare reiste igjen. Ble plutselig vanskelig med to unger, da begge gjerne vil sitte på fanget (og bare til mamma).
Vel hjemme slo Tiril seg helt om, fikk plutselig feber og vondt i øret. Reiste på legevakten, og hun hadde så klart fått ørebetennelse.

Innholdsrik dag visst, MEN nå er begge unga i seng og har vært det siden 18.30. Så nå er vi bare spent på hvordan natta blir.
 
I dag tok jeg Martine fri så henne ble levert av bestemor her, etter at hun har sovet der i natt. Så gjorde vi oss i stand til å dra til jobben min.
Så sa mannen at Benjamin kunne bli hjemme så da dro Martine og jeg alene[:)]
Martine har vært i bhg til mamma[:)] Hun storokoste seg, ville ikke hjem. så etter det dro vi for å kjøpe plastelina.
Da tok vi oss en is og koste oss litt før vi dro hjem.
Så når vi kom hjem var det bare og pakke for å dra til søstern min på middag og kos[:)]
Så nå ligger Martine over der, Benjamin ble lagt der og tatt med hjem.

Så har vært en koselig dag[:)]

God helg alle sammen!
 
Back
Topp