Fredagskos

Førstegangs

Glad i forumet
Skal på hyttetur og er ansvarlig for fredagskosen. Noen forslag til hva jeg kan lage som ikke er taco? :) Må også være litt lettvint.

Tenker tapas jeg og. Kyllingvinger, kjøttboller i tomatsaus , poteter, tsatziki, spekemat, ost.

Lasagne
Wok
Kyllingryte

Tapas er digg, men ikke det jeg forbinder med hyttemat, med mindre dere har litt god plass og litt utstyr på kjøkkenet? Hytta vår er hvertfall særdeles lite egnet til noe særlig kokkelering :oops: Hadde laget noe enkelt - wok, lasagne, gryterett e.l.

Jeg hadde nok laget en gryterett eller noe. Supper er jo og veldig godt. Men så kommer det ann på hvor godt utstyrt kjøkken dere har på hytta da. Vårt er meget enkelt med en benk og 3 kokeplater på propan så kan ikke lage mye fancy der.

Har dere strøm tilgjengelig på hytta da? Hvis dere ikke har store kokkeleringsmuligheter er det jo veldig godt med en gryterett:)

Tapas er digg, men ikke det jeg forbinder med hyttemat, med mindre dere har litt god plass og litt utstyr på kjøkkenet? Hytta vår er hvertfall særdeles lite egnet til noe særlig kokkelering :oops: Hadde laget noe enkelt - wok, lasagne, gryterett e.l.
Tror det blir lasagne eller gryterett ja :)

Pitapizza, med mozarella, raspet jarlsberg, litt pesto, kjøttpølse, Smårettsbacon, pepperoni. Husk å ikke bruke hele pitabrødet, du må bare bruke halve, altså slik at bunnen blir ettlags. Rucola på toppen når den er ferdig.

Lasagne
Pastasalat
Steke karbonader og kyllinglår

Back
Topp