K Karita Glad i forumet 6 Mai 2011 #1 Aner ikke hva jeg skal lage til fredagskos ikveld. Er så lei av det vi bruker å ha, det går liksom på det samme.... Skal dere lage noe godis ikveld?
Aner ikke hva jeg skal lage til fredagskos ikveld. Er så lei av det vi bruker å ha, det går liksom på det samme.... Skal dere lage noe godis ikveld?
S Singer Flørter med forumet 6 Mai 2011 #2 Her rullerer vi på: Taco Pizza Lasagne Nachos Qasedillas Biffstnadder med ovnsbakte potetbåter I dag får vi middagsgjester og skal ha torsk i snøfrisksaus med ris og grønnsaker. Namnam Lykke til med fredagskosen!
Her rullerer vi på: Taco Pizza Lasagne Nachos Qasedillas Biffstnadder med ovnsbakte potetbåter I dag får vi middagsgjester og skal ha torsk i snøfrisksaus med ris og grønnsaker. Namnam Lykke til med fredagskosen!
EnToTre Forelsket i forumet 6 Mai 2011 #3 hamburger me løkringer bacon løk salat å ost :p ikke så sundt me utrolig godt :p
T Tina1989 Betatt av forumet 6 Mai 2011 #4 Jeg har i det siste laget pai i helgene:) Det er veldig godt med en frisk salat til:) Veldig enkelt å lage også.
Jeg har i det siste laget pai i helgene:) Det er veldig godt med en frisk salat til:) Veldig enkelt å lage også.
henriette25! Forumet er livet 6 Mai 2011 #5 her skal vi spise kyllingfilet ikveld :) med ris og salat!
MariaMum86 Glad i forumet 6 Mai 2011 #6 tror det blir lasagne her i dag! En stund siden vi har hatt det! :)
Eufemia Glad i forumet 6 Mai 2011 #7 Vi skal grille hamburgere ikveld og ha pommes frites til Ikke det sunneste... Men veldig godt