Fredagsbebisene

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Anette etter luren sin i dag:)
Smekke fra name it, body fra wheat, bukse fra kapphal, ullsokker fra g sport:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

så fin hun er :D Nødt hva er det??? :p

så fin hun er :D Nødt hva er det??? :p
Hehehe sendte fra mobilen, den oversatte body til nødt:D
Men nødt er trøndersk for at du må en ting laughing7

Hehehe sendte fra mobilen, den oversatte body til nødt:D
Men nødt er trøndersk for at du må en ting laughing7
joda, i den situasjonen bruker vi nødt her også...men kunne ikke skjønne hvordan klesplagg nødt var :p ;)

Hehe. Så herlig hun er =)
Eskil har på seg den onepiecen fra HM jeg kjøpte her om dagen =)
Eller ikke nå lenger, nå har han ullbody fra Cubus og ullstrømpis fra Safa, hjemmestrikket genser, ullue fra Name It og hjemmestrikkede sokker. Ute i vogna ;)

Skal ta bilde når vi er påkledt og klar for å dra på shopping og så til svigers på middag! For akkurat nå har hun bare en ullbody fra cubus og en ullstrømpis fra safa på seg :p

Skal ta bilde når vi er påkledt og klar for å dra på shopping og så til svigers på middag! For akkurat nå har hun bare en ullbody fra cubus og en ullstrømpis fra safa på seg :p
ungene våre er samkjørte ;)

Så fin hun er! Og i godt humør ser jeg :-) her hår det i body og strømpis i dag, og alle tre skifta har sett slik ut: ImageUploadedByBV Forum1362139692.540150.jpg

Pga blåbærpure. Hadde absolutt ikke tenkt å gi det, men åpna feil glass så tenkte pytt sann. Blir å vaske klær i kveld når de har ligget i zalo en stund :-)

Så fin hun er! Og i godt humør ser jeg :) her hår det i body og strømpis i dag, og alle tre skifta har sett slik ut: Vis vedlegget 5981

Pga blåbærpure. Hadde absolutt ikke tenkt å gi det, men åpna feil glass så tenkte pytt sann. Blir å vaske klær i kveld når de har ligget i zalo en stund :)
Hehehe :p

Så fin hun er! Og i godt humør ser jeg :) her hår det i body og strømpis i dag, og alle tre skifta har sett slik ut: Vis vedlegget 5981

Pga blåbærpure. Hadde absolutt ikke tenkt å gi det, men åpna feil glass så tenkte pytt sann. Blir å vaske klær i kveld når de har ligget i zalo en stund :)

Hun er stort sett i godt humør dagen lang:-)

Så søt snuppa di er i dag også :love2

image.aspx
Disse strømpene vil jeg ha, står man får kjøpt dem på cubus?

Back
Topp