Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempekul body! Også så blid jente!
haha, så herlig hun er!Emilie sier "tommel opp for fredag!!" Bukse fra cubus og genser fra Hm![]()
Ja, jeg angrer på at jeg ikke bare kjøpte fler av dem når jeg var i gang. Behagelige og grei å.bevege seg i.Kjempekul body! Også så blid jente!Vi har samme bukse i lilla, er så genial for den varer jo så himla lenge siden man kan brette opp og ned på kantene
![]()
Dagens Hermine, turner igjen i sofaen etter å ha tatt et svalestup fra sofaen og ned på gulvet i morgesgikk heldigvis veldig bra!!!
Vis vedlegget 10359Vis vedlegget 10361Vis vedlegget 10362
Stort sett alltid glad ja!Gojenta, veldig glad i dag å ser jeg![]()
Stort sett alltid glad ja!![]()
alltid like herlig når de er i godhumør i offentlighetaAnette er i stor humør i dag hun også, drev å flørtet med folk på venterommet![]()
alltid like herlig når de er i godhumør i offentligheta![]()
![]()
vi har enda ikke hørt noe fra manuellterapeutenHadde helt glemt at jeg hadde ringt dit
![]()
tror bare jeg skal avlyse, siden hun nå sover så godt som natta gjennom så var det tydelig ikke nakken som plaga henne
![]()
hun slutta omtrent på dagen med skrikinga på natta som kravlinga løsna ordentlig, så lurer på om det var noe i det at de kan skrike på natta i perioder hvor de lærer nye ferdigheterNei, det tyder vel på at det var noe annet ja
Jeg merket forskjell med en gang på henne etter vi hadde vært der, så godt at hun endelig på dagtid igjen![]()
hun slutta omtrent på dagen med skrikinga på natta som kravlinga løsna ordentlig, så lurer på om det var noe i det at de kan skrike på natta i perioder hvor de lærer nye ferdigheter![]()
Var iallfall ikke magen som plaga henne, for nå får hun mer fast føde enn noen gang og magen er helt fin
![]()
Så søt han erDaniel rett før legging i kveld