Fredags-skravlisen

lenemor

Forumet er livet
Ja, det er fredag. Lillebror vekket meg halv seks, og etter nesten halvannen time fikk jeg han til å sove igjen... så jeg ble en smule irritert da G kom inn på rommet og vekket han [:@]. Nåja, vi fikk ligget og hvilt oss litt i alle fall. Lillebror har litt feber i dag, så det er greit å ha han hjemme - formen hans er upåklagelig da, han durer rundt og finner på pøbelstreker. Om almentilstanden holder seg sånn tar vi oss en tur ut allikevel tenker jeg - jeg må jo få handlet inn til middag også... Knallvær ute - blå himmel og sol... deilig!

God fredag[:)]
I dag er heldigvis formen bedre. Så skal jobbe litt.
Før jeg skal bake kanelboller og begynne på mikke mus kaka til Christian.

God morgen!!

Mina er frisk, så hun er i bhg idag[:)][:)] Godt for oss begge tror jeg[;)] Hun har kjedet seg hjemme i 2 dager, for hun har vært ganske fin ellers men vært veldig tett. Hoster litt bare nå-
Idag blir hun hentet av pappaen sin og Therese. Tenker det er stas[:D][:D]

Jeg skal på kino og spise på Peppes i kveld[;)] Blir kjempe koselig!!

Her har vi hatt en øke-natt.. uff, det er slitsomt når han spiser hver andre time hele natta.. i tillegg er han snørrete og litt tett, så han sover urolig.. Men han sovnet fort i natt ihvertfall, og det pleier han ikke, så noe positivt var det jo også.. I tillegg hjalp det for meg å sove i senga mi, selv om mannen la seg på Rasmus sitt rom da.. Han skal jo tidlig opp, og orket ikke alle surklelydene..[;)]

Bertine koser seg i bhg, og lillebror og jeg spiser lunsj, så skal vi SOVE etterpå, det er ihvertfall min plan, så får vi se om han er enig..[;)]

DEILIG! Jeg sov 1,5 time i strekk! [:)]

Lillebror sover enda og mannen henter snuppa i bhg, så skal vi lage pizza etterpå. Jeg håper lillebror også vil legge seg til en grei tid idag, så kanskje vi får litt kvalitetstid sammen vi voksne også..

Ha en fin kveld alle sammen![:D]

Her starter voksenkvelden straks - lillebror er allerede i drømmeland (ble lagt med feber på 38,9), og storesøster er på badet med pappa. Her blir det crispy chicken, x-faktor og gullrekka i kveld. Vi skal være ute på tomta i morgen - det er nå lagt isopor og legges rør til vannbåren varme, det skal legges ferdig i morgen, så er det klart til støping. 

Back
Topp