fredags skravlings ! =)

hope<3

Elsker forumet
Hva skal dere gjøre i helgen da jenter ?=)

Her blir det ikke så mye i dag, er ikke helt i form. Satser på en bedre dag i morgen. Da blir det nok ut på tur både lørdag og søndag :) nyte helgen ! :D

Samme her, resten av dagen i dag skal jeg ta det med ro. Har ikke vært i form jeg heller, men nå er det snart helg, bare noen timer igjen på jobb før jeg kan dra hjem å legge meg ned.. Ellers blir det vel en rolig helg uten noen store planer, mulig det blir en Sverige tur på oss på Søndagen, men vi får se....

Ønsker alle sammen en flott helg!

litt opp og ned med formen her og.. har vært helt fin fra morgenen av til nå, men i natt tror jeg gullet drømte noe veldig, gråt og ville bare opp.. Og så fort jeg løfta han ble jeg veldi kvalm og det varte noen timer.. mulig pappan må ligge nermest en stund frem til han får flytte inn på rommet sitt :)
I helgen har vi få planer, annet enn å jobbe med tomta. Håper det blir litt sol innimellom, så det blir lettere å jobbe der for mannen min, og litt greiere for lillegutt å løpe rundt..  en piknik hadde også vært koselig, men får se, er jo litt deilig med få spikra planer i disse tideremoticon

God fredag jenter

I kveld skal jeg på jentekveld, gleder meg det er alltid like gøy !
I morgen og søndag blir det masse rydding og kasting, vi har lånt en STOR
henger sånn vi kan bli kvitt alt rusk og rask som hoper seg opp...
Ellers blir det turer og helgekos med barna

God bedring til dere som ikke er i form. Og ha en RIKTIG fin helg.

Klem klem

Her blir det å rydde litt og nyte dagene med min lille prins før han skal til pappan sin på søndag og være der i en uke. Gleder meg ikke til det akkurat, men kjenner jeg trenger litt tid for meg selv nå å få sovet litt ut for jeg er sliiiiiten hehe... 

Håper dere har en toppers dag jenter 

Her sitter jeg og lyger til alle venninene mine hvorfor jeg ikke kan være med på festivalen som er i område her i helgen;P hehe, ellers rolig helg, håper folk slutter og spør om jeg skal være med ut og drikke, ellers klikker jeg snart!! haha

Kjenner til den følelsen å måtte lyve... skal på fest i dag med folk fra jobben. Har sagt jeg skal noe tidlig tidlig i morgen, slik at jeg ikke kan drikke... har gått greit til nå..hehe.

Ønsker hvertfall alle en strålende helg

Vi skal vel fortsette med badet som er under oppussing.. Strippet hele badet, utvidet og må rette opp både gulv og vegger. Helt enormt mye arbeid med opprettinga! Men nå er det snart klart for å legge veggplater! HURRA! Ellers skal vi feire lille spire med en bedre middag og bare kose oss og være to. Sambo skal spille fotballkamp på søndag, så jeg skal vel dit å se før det blir fotballferie. 

God helg jenter!!!

Jeg har vært til kiropraktor, mye bedre i bekkenen nå. Neste uke igjen.
Handlet med barna, spiste en dårlig hamburger fordi jeg har vondt i magen nå :)
OG kjøpte en fin body til babyen, selv om jeg har flere fra gangen jeg mistet, men MÅTTE bare kjøpe noe for denne gangen, selv om det er tidlig.....
I morgen blir det ei sybestilling til, og sying til sommermarkten, samme på søndag tror jeg.
Ellers litt koking og baking med barna. Fin helg!

jepp, hater og lyge selv! håper de neste 7 ukene går fort så folk forstår hvorfor jeg ikke drikker, håper bare ikke de spør meg om jeg er gravid, da tror jeg ikke jeg klarer og holde masken;P hehe, gooo helg alle sammen, nå er det kylling sandwich til middag, hekta på kylling for tiden, skjønner ikke hvorfor hehe

metlo skrev:
jepp, hater og lyge selv! håper de neste 7 ukene går fort så folk forstår hvorfor jeg ikke drikker, håper bare ikke de spør meg om jeg er gravid, da tror jeg ikke jeg klarer og holde masken;P hehe, gooo helg alle sammen, nå er det kylling sandwich til middag, hekta på kylling for tiden, skjønner ikke hvorfor hehe

Samme her. Er helt elendig på å holde maska! klarer aldri å lure noen, og hvis jeg vet at noen andre prøver å lure noen, klarer jeg heller ikke å holde meg. Er fryktelig mye som skjer i sommer også. Håper bare "omgangen" og "forkjølelsen" klarer og lure de fleste! De skjønner hvordan det er fatt uansett den dagen vi går ut med det :D

Jeg er hekta på vårruller... Kan spise det  HELE tiden! Har fått overtalt sambo til å lage en porsjon på 50 stykker ikveld, så har jeg i noen uker fremover hehehe 

jeg og lagte våruller en dag, ble hele 75 stk, haha!! så jeg frøys ned halvparten, mn kunne nok fryst ned en del til, beste er og fryse dem ned uten å frityrsteke dem har jeg hørrt:) var på barnas hus i dag, futti der var det mye fint, men også dyre ting!! fikk med meg en produkt katalog så jeg kan kikke litt i, er priser også i den, det var bra!!!

God fredagskveld!!

Jeg skal male på loftet i helga.
Være i lag med barna og mannenhjemme.

Ønsker god bedring til alle som er ikke i form!!

God helg, Jenter!!

Eg har vert i blomsterbeddet i hele dag! I kveld skal vi spise goooood taco!
Og imorgen skal eg på fest!! Gud hjelpe meg hvordan det skal ende!! Alkoholfri vin til langt på natt, late som om eg er full og eg som er sååååå trøtt om dagene! :) Kan bli en interessant kveld :P
Har mest lyst å være hjemme, men kan ikke droppe den festen! Så det får gå som det går :)
Håper også disse ukene går fort fremover!! :)
Andre som er trøtte og triste??
Eg har begynt å merke hormonene.....griner for nesten alt :P
Var helt ekstrem i forrige svangerskap også! Er 4+2 idag utifra menstermin...

mamatilto skrev:
God fredagskveld!!

Jeg skal male på loftet i helga.
Være i lag med barna og mannenhjemme.

Ønsker god bedring til alle som er ikke i form!!

God helg, Jenter!!

Takk for ønsker om god bedring, søte du... var bra først på dagen, men har blitt værre i kveld.. ble så svimmel og kvalm da vi handlet at jeg måtte bare gå ut av butikken. Har ikke kastet opp da. Nå er lillegull i drømmeland.. så da blir det sofaen på meg.. best når jeg ligger helt helt stille :) kan ikke huske at jeg var så kvalm sist.. men mannen sin sa i sta at "kjæreeee.. du var det, det er bare du som har glemt det, tror jeg" ok, tenkte jeg.. var vel det da.. he he - tror du han gleder seg til uker med småklaging eller.. han er så søt.. varter meg opp med iste og isvann på rad og rekke her :) men tror jeg står over ostepop'en han har satt frem..
Er jo verdens beste grunn til å være dårlig, så har bestemt meg for å ikke si så mye om det hele tiden.. skal prøve i alle fall :) 
Kos deg med mann og barn i helga, og ha en god maleøkt på loftet!!!

Go go' helg alle marsjenter :)

Jeg tenker penger... Har egentlig ferie men har sagt ja til ei lita dagvakt og ei nattevakt fra lørdag til søndag, jeg er deltids student og har 52 % stilling, lurer på hvordan dette skal gå økonomisk.... 

Back
Topp