Fredags-skravling

someone

Elsker forumet
Jaja...snart helg [:D]

Hva skal dere i helgen?

Alida skal få 4års boka i kirken på søndag, ellers blir det stille og rolig...sitte å vente på å bli tante når som helst [;)][;)][;)]

Heisann! Ikke så mye liv her inne for tiden, men er vel ikke så rart. Mye å henge fingrene i [:)]

I helgen skal jeg feire 30-års dagen min med familien (fylte på søndag som var) Så i dag må jeg bake og vaske og ordne. Nora har feber i dag, så hun har vært med meg litt på jobb, og så fikk jeg dra tidlig.

Til uka har vi høstferie, det skal bli så godt! Jeg og mannen reiser til Barcelona fra mandag til fredag! Gleder meg!!!!

Håper du snart blir tante da, someone! Spennende!!!

[:D]Pappaen min ringte nå ,for å spørre om jeg og Alexander værsåsnill kunne ta en tur til Spania om ca 14 dager..Tja...må kjøpe nytt pass til minsten da..[8D]
Han ville jo at vi skulle reise til uka,men jeg skal legges inn på sykehuset den 11,og vet ikke hvor lenge jeg skal være der..
Men trooor jeg skal være snill jente å reise ja[:D],når pappa ber så pent,og betaler reisen så får jeg vel ofre meg ,å dra hjem til mamma en tur...[:D]

hei og hå....
someone - har du blitt tante ennå?
tingeling - grattis med vel overstått 30-årsdag, og kos deg med feiringen[:)]
MICAmor -goood tur til spanien[8D]så deilig da...

jeg sitter nå godt plantet i soffen med en glass vin og skal se x-factor[:)]fredager er deilige[:)][:)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

hei og hå....
someone - har du blitt tante ennå?
tingeling - grattis med vel overstått 30-årsdag, og kos deg med feiringen[:)]
MICAmor -goood tur til spanien[8D]så deilig da...

jeg sitter nå godt plantet i soffen med en glass vin og skal se x-factor[:)]fredager er deilige[:)][:)]

nei ikke ennå...søsteren min har termin 9oktober...hehe

MICAmor!! Så heldig du er! Fytti! [:D]
Her hadde vi planer om å se Knerten idag og dra i Metro Lekeland imorra, men så er minsten ikke helt i form. Marie hadde feber fra søndag til onsdag, så nå er det vel lillegutt sin tur, da. I barnehagen får det vannkopper, ejg synes de heller kunne plukke opp det[8D]
Gubben er i Singapore, så jeg nyter friheten her hjemme[;)]

litt sent ute - men helgen ble (som da hele forrige uke) tilbrakt i vannrett stilling for d meste.....

var ute å handlet en runde og fikk servert middag hos *tøtta* på fredag sammen med min kjære[:)] lørdag og søndag var d kjæreste tid ettersom eksen hadde ungene...

er nå heldigvis såpass oppegående at dagene går, men forstår hvorfor man skal ha assistanse til barnepass og husarbeid i 2-3 uker etter operasjonen.....men har ingen til å passe de denne uka her - så får bare bite tennene sammen og holde ut[:)]

Back
Topp