fredags-skravling

chicka mom

Forelsket i forumet
goood morgen jenter!!!

huff nå begynner også jeg å bli forkjølet... først storebror, så lillebror; å nå meg [&:] farsken....

Idag skal vi på kirkemøte med presten å de andre som ska døpe samtidig som vi, altså neste søndag [:D] å så skal vi åpne bankkonto til Sander. Fikk en sjekk igår fra min bestefar, til Sander, på 1000 kr [:D] må få den inn på konto så den ligger trygt[;)]

å så skal vi hente eldstesønn' til sambo. han skal være her i påskeferien. Mora sa at hu verken gidder å kjøre eller hente han, så jeg sa til sambo at vi henter han idag, så får han bli her helt til hu kommer å hente han. skolen begynner jo igjen om en uke så hu kommer vel da.. det er en times kjøring hver vei, to timer fram og tilbake. nå har vi kjørt å henta gutta så mange gang at nå må det for f*** være hennes tur!! hu liker å være vrang...

Goood mornings [:)]
her ligger vi å koser på sofaen og prater og hører på hellbillies med du e den finaste eg veit
er så forelska i lille gullet mitt :) <3
I dag har vi ikke store planer, må bake til mitt eget selskap i morgen [:'(][:D] hehe..
også gå en trilletur tenkte jeg :) samboer jobber til 20 i kveld [:'(] så tenkte jeg skulle overraske han med hjemmelaga piizza i kveld(favoritten hans) jeg er ikke såå glad i pizza men nå har vi spist fisk i 14 dager så på tide med noe han vil ha [;)]

Herregud for ei vanskelig dame da[:-] snilt av deg å tilby å dra å hente han, det setter nok samboeren din pris på :) må kose dere masse på kjøretur og i påsken [:)]

Her har vi vært våken sia kl 7. Tobias ble stelt og har fått mat, så e har pakket han inn i varme klær og voksipose og nu ligg han i vogna på altan og søv[:D]
E har vaska over badgolvet, ellers har e store planer om å legg me på sofaen.. Søv dårlig i natt[:@] Så e e trøtt nu.
Dritt lei av sny.. Mått jo begynn å sny i går kveld og lave ned enda[:'(]

God morgen! Har vært våken siden 7, og nå har småen endelig sovnet igjen. Gud for et nydelig nurk han er. Skulle kanskje fått meg noe søvn selv, men det er søren ikke lett når en har behov for å gjøre litt ting for en selv når småen først sover. Er han våken så går det jo kun i amming, skift av bleier og dilling og dulling. Jeg kjenner jeg er litt lei av å ha helseproblemer i barseltiden! Siden jeg lå på sykehuset har jeg hatt brystbetennelse, trøske, magekatarr og hemmoroider + verker i operasjonssåret etter hastekeisersnittet... usj... verker jo overalt og synes veldig synd på meg selv... Men så er jeg jo overlykkelig alikevel da for å være mor til en velskapt sønn!!

I dag får vi besøk av bestisen min og mannen hennes! Gleder meg! Hun skal bake kake som hun tar med! Namm namm! Blir kjekt å få litt besøk. Blir forresten litt rart nå når påsken begynner, og vi for første gang på sikkert ti år, ikke skal feire påske på fjellet! Det er liksom tradisjon.. men med bebis i hus får vi starte noen nye tradisjoner og da!

God dag alle sammen. Her har morgenen gått i amming og sårskift på den lille. Nå ligger hun endelig og sover, og grynter litt da selvsagt. Her er planen å gjøre litt husarbeid inne, siden jeg ikke kan være stort ute. Fortsatt syk... æsj så kjedelig. Så da blir det klesvask, rydding og kanskje støvsuging. Vurderer å begynne på et scrappeprosjekt ikveld... så må bilder av nurket bestilles snart.

jeg og leah sto opp kl 9 og ho la seg kl 19.30 i går, deilig, hadde min første aleine kveld uten barn hva våken og samboern hva på jobb, to en lang dusje.

i dag skal jeg og leah til helsesøster kl 12.30, veie pga ho er prematur. så må jeg hjem igjen å vaske klær og ta oppvasken. oldemor kommer hit kl 16 og skal bo hos oss hele påsken, har ryddet og vasket hele huset i går.

ORIGINAL: PhillipOgLeah

jeg og leah sto opp kl 9 og ho la seg kl 19.30 i går, deilig, hadde min første aleine kveld uten barn hva våken og samboern hva på jobb, to en lang dusje.

i dag skal jeg og leah til helsesøster kl 12.30, veie pga ho er prematur. så må jeg hjem igjen å vaske klær og ta oppvasken. oldemor kommer hit kl 16 og skal bo hos oss hele påsken, har ryddet og vasket hele huset i går.

Er så misunnelig på alle dere som har besteforeldre og oldeforeldre som lever!! Alle mine er døde! Så småen får bare besteforeldre å bli kjent med!

ORIGINAL: Macette

Er så misunnelig på alle dere som har besteforeldre og oldeforeldre som lever!! Alle mine er døde! Så småen får bare besteforeldre å bli kjent med!

Samme her. Men her er også moren min død, så hun fikk heller ikke oppleve dette.

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Macette

Samme her. Men her er også moren min død, så hun fikk heller ikke oppleve dette.

Uff, det var leit å høre!!!*klem* Jeg trøster meg med at de er med oss som engler! Har faktisk kjent en energi rundt meg og småen etter han ble født! kan ikke forklare det på annet vis. Føles som om det er noen som står bak meg og følger med når jeg styrer med småen. Enten jeg står ved stellebordet på badet, eller sitter og bysser han. Og noen ganger når jeg holder ham i armene mine virker det som om han fester blikket på noe og så smiler han voldsomt.. så snur jeg meg liksom og stirrer ut i tomme luften, men føler at det er noe der..Lurer på om det er mormoren min eller grandtanten min..

Det er ikke godt å si. Min mor ville nok gjerne ha opplevd dette i hvertfall, men hun døde like før jeg ble gravid forrige gang. Men er nok med i ånden ja[:)] Takk for klem[:)]

Tror hun er med i ånden jeg![:)] 

I dag har gullet vært alt annet enn gull i alle fall... IIiiiik! Gikk nesten på billigsalg for ett par timer siden. Begynte kl 0730 og sovnet ikke før nå.. I armene mine, men jeg nekter å flytte han for nå får han sove litt! Rett og slett!

Snuppa skal til faren i dag, så da blir det 3 timer i bil totalt for oss. Og hente henne på søndagen. Hater de kjøreturene der annenhver helg, men det må jo til.. Den nye lillebroren hennes er 2 uker til søndag så hun gleder seg masse til å se han igjen, i tillegg til lillesøsteren hennes der borte. Snuppa har altså fått 3 småsøsken på 1,5 år.. Helt utrolig, hehe! Hun har taklet det sååå bra!! Kjempeflink er hun!!

I helgen skal jeg lage invitasjonene så ferdig som jeg klarer. Og jeg fikk mail i dag om at brudepikekjolene er sendt! Jippi!!!!!!! Så da er det ett håp at jeg klarer å få de før de røde dagene i påsken!! [:D][:D][:D]

Nå snorker den lille og jeg.. sitter her. [8D] Han sov fra midnatt til kl 07:00, rett i matfatet og sov videre fra kl 08:00 til 10:00. Murmeldyr dette her. Han sover godt hver eneste natt. [:D]

Ikke store planer for dagen, egentlig, men rydde og vaske litt her og der, trille en tur på butikken og forhåpentligvis ha litt kjærestetid senere på kvelden.

Hm, e kom meg aldri på sofaen. Hves e prøvde så våkna Tobias, så e kledde på meg og tok med meg vogn,unge og søppel og gikk ut. Søpla bei kasta og e trilla tur på butikken og handla litt samt fikk levert inn noen lyspærer som var kjøpt feil.
Nu ligg han i kurven ved siden av meg og søv godt, e sitt å hør på radioen. Ska begynn på middagen om litt over en time. Så ska e prøv å legg me litt etter middagen. Kjenn e gutten min rett så får e ikke lov nu..

Nå har gullet slått ny rekord i dag!!! Det har gått 12 minutt siden jeg la han og jeg har ikke hørt noe nå!! Normalt har det gått 5-10 minutt mellom leggingen og hylingen. Han har skikkelig en sånn type dag i dag..

Min tante har fått tak i slange til det ene vogndekket nå, hehe!! Hun er jo god da!! Så hun skal hente det nå, ta det med seg og fikse det. Etter vi har kommet hjem fra avlevering av snuppa så skal vi opp dit og hente dekket og spise hjemmelaget pizza. MmMM!!

Back
Topp