Fredags praten

Maiå

Gift med forumet
Var opp e tidlig i dag litlå våknet kl 6[:o]
Planleggnings dag i bhg i dag så vi skal i bursdag kl 12 til en kompis av rakkaren, etter på går turen hjem til mor for tante kommer der i dag har ikke sett henne siden emil var 1år så skal bli kjekt å mimre litt[:D]

Ha en fin fredag alle sammen[:)]

God morgen! [:)]

Trøøøøtt... våkna da sambo stod opp, han er så himla bråkete altså! [&:]
Skal på Step&Styrke kl 9.15, ungene skal i barnepassen. Etterpå skal vi omtrent løpe hjem, for mamma kommer og henter Ida. Ida ringte henne nemlig i går kveld, og omtrent forlangte å få være sammen med mormor i dag, haha! Jeg skal fikse og trikse litt her hjemme mens hun er borte, skal finne frem litt klær som snuppa til Destiny skal få arve etter Ida og sånn. I ettermiddag har vi planlagt stormiddag, eller - det er bare pizza da, sammen med de oppe, søstra mi og lille nevø, og en god kompis som reiser hjem til Nederland igjen i morgen. Blir nok koselig ja! [:)]

Ellers har vi 2 tamme fluer på stua nå, jeg blir snart gaaaal av dem!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

god morgen[:)]

i dag skulle jeg jobbe til halv 12, men har skallebank og er hjemme. skulle ønske jeg var en avslappet person jeg, som aldri ble stressa.

senere i dag skal vi i bassenget, det gleder jeg meg til. ungene blir nok helt ville[:D]

God dag [:)]

Nå er jeg ferdig med dag 4 av 30 day shred så nå ligger jeg på sofaen og slapper av med God morgen Norge[:)][:)]
Ikke noe voldsomme planer i dag, tenkte jeg skulle prøve å lage karb-frie knekkebrød, får se om jeg får ånden over meg [:D]

Ha en fin dag folkens[:)][:)]

Her var jeg på pubcrawl med klassen i går så mannen var hjemme med ungene.. Fantastisk gøy!!![:D][:D][:D] Fikk tlf av mamma om at hun ville låne mini i dag tili morgen[:D][:D] MEN jeg hadde jo allerede sagt jeg kunne sitte hjemme i dag siden han gjorde det i går... sukk.. så nå sitter jeg her og har barnevakt på mini og kunne vært med klassen på festligheter, men så siden mannen satt her i går så måtte jeg jo nesten[8D][:D][:D] Jeje... 

vi har vært i bassenget vi, har det helt for oss selv 1t[:)] kjempedeilig, passe stort og ekstra varmt[:)] det må vi neste uke en gang å, ungene koser seg og jeg syns det er bra at de blir tryggere i vannet[;)]

kveldsmat med kakao da vi kom hjem, og nå har thomas lagt seg. han var nok sliten, og godt er det for da sover han kanskje lengre i morgen[:D]

nå skal det sløves her. lurt av karlsen på tv2!

Som jeg og Tobbemann har kosa oss i dag! [:)] Han er skikkelig kosegutt altså, kan sitte i fanget mitt og bare stryke og kose meg i ansiktet og ellers. Herlig! [:)]
Har kost oss på middag i kveld også, og nå er ungene lagt. Sambo vandrer rundt her og er dødstressa ang. i morgen, og jeg prøver å slappe av. Blir rolig kveld for min del, bare litt rocking foran tv'n.

Her er det meste klappet og klart for telttur!
Vi skal ut i marka i morgen og overnatte. Håper det blir stas!
Ulltøyet er pakka ned og ungene har øvd seg på soving i soveposene sine.

Hatt en shitty dag og humøret er shitty[&o][&o][&o][&o]

MaRtE: Badinge er alltid gøy!!![:D][:D]

Skrållan: Kosegutter er herlig!! Nyter det så lenge jeg kan!![:D][:D]

WZ: Så kult med telttur!!![:D] Lurte på å prøve på terassen med ungene her for de vil sikkert ikke ligge hele natten, men gøy å prøve!![8D]

Looney: Uffa *klemmepå* De er hard de dagene!![&o] Ønsker deg en fantastisk lørdag!![:)]

Og ja nå er det lørdag jenter og her sitter jeg... hopper i dusjen og legger meg nå så vet dere det!![8D][:D]

Back
Topp