Fredags praten så la oss snakke masse

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Sjekk tickeren min i dag da[:D]

HIPP HURRA FOR HEIDI SOM BLIR 4 ÅR I DAG

Gratulerer så mye til Heidi! Håper hun får en kjempefin dag! [:)]

God formiddag! [:)]

Jeg har trent Step&Styrke etter å ha levert ungene i bhg, deilig! Skal hoppe i dusjen nå, og kl 14 er det kaffe i bhg. I ettermiddag blir det hjemmelaga pizza, og fredagskos med ungene [:)]

Ha en fin dag dere!

hipp hurra for heidi[:D]

mini er i bhg, 3 dagen idag, så jeg var ikke så lenge der idag
og venter på tlf for å hente ham hehe

litt rart at begge er i bhg nå ja[:)]

Takk[:)][:)][:)]

Usj jeg er så lei av sykdom.. Jeg var jo kvalm tirsdag,onsdag, torsdag sto jeg opp så vondt hals at jeg ikke kunne spise/drikke noe særligt..Og i dag våkna jeg opp med tett nese og skikkelig snulta...Men har jeg klart å få ferdig muffense ivertfall i dag

Ikke lenge før jeg må hente jentene mine nå[:)]

God bedring dere syke!

Koselig kaffe i bhg, fikk vafler fra Færøyene - de var gode altså! Ungene fikk kjøpe seg en leke hver også, inntektene går til Forut. Ida kjøpte seg en tøydukke, og Tobias det eneste de hadde med biler på, nemlig en knaggrekke, hehe!
Nå ser storefrøkna på Heffalompen, minstemann kjører Lynet McQueen på gulv og møbler, og jeg slapper av bittelitt. Snart fredagskveld nå! [:D]

ENdelig fredagskveld her og. Har solgt oppvaksmaskinen vår i dag, og i morgen blir vi kvitt komfyren. Så her i huset består helgens mat av take away og papptallerkener. Jeg har jobbet i dag som vanlig, og de to siste timene gjorde jeg fint lite. Så bygde jeg og Nicholas Lego pirates før legging. Jo også hadde jeg et raserianfall av en annen verden på både gubben og Nicholas fordi ingen av de hører og jeg må fly og orden ting som et piska skinn[:o][:D] Hormonene boblet litt over en stund der..ha ha[:D]

Back
Topp