Fredags prat!

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Ja, jeg kan jo egentlig bare starte denne med en gang[8|] Har ikke nådd senga enda, for lillegutt kasteropp å vil ikke sove. Men jeg håper virkelig at det blir natta snart, for jeg er kjempe trøtt.

Når du leser dette så ligger nok jeg og sover hvis det er før kl 12.00[8D][:)] hihi...

Vil minne dere på at jeg har en auksjon gående, så bare å ta en titt[:)]
Link:  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21862577&mpage=1&key=�

I dag så har jeg en haug med husarbeid og gjøre[:-], så blir ikke noe scrapping før i kveld sikkert.

Hva skal dere gjøre i dag da?[:)]

God bedring til lillegutt *LykeligMamma* Det er jo så kjedelig når ungene er syke. Spesielt når de er så små. Håper dere sover godt begge to nå, og at hele familien har fått litt hvile.

Håper du får noen timer med god søvn snart du også veni_vidi_vici. Håper du har hatt ei rolig og fin nattavakt [:)]

Jeg er en sånn av og på sover hele døgnet for tiden. Blir litt smågal av å være småsyk jeg altså. Men det hører vel med nå de siste ukene. Og vet jo at alt dette som jeg klager meg gjennom nå er glemt så fort fødsel er over. Merkelig det der [8D] Jeg kommer jo til å savne denne magen til jul [;)]
Har jo et håp om litt energi til å scrappe igjen da, har ikke rørt scrappeskattene mine på snart ei uke nå [:(] Og har noen kort jeg mååå lage. Og så vil jeg jo så gjerne scrappe til noen av utfordringsbloggene.

Ønsker dere alle en fin dag [:)]
Klemmer fra meg [:)]

Hdde en fantastisk kveld på den lokale puben i går, var quiz der. Mamma var her å passet barna og jeg fikk meg min første barnfrie turen uttfor døra [;)] Så nå sitter jeg bare å koser meg med litt ny giv som ble opparbeidet i går [:)] Kaffen står på bordet, lillegutt er matet og har tørr bleie.. vi koser oss. Håper jeg får meg lys på scrapperommet, stålampa mi gikk gaiken her om dagen og det er bekmørkt der nede nå. Får ikke gjort en dritt. Må sikkert vente på skattepengene før jeg får kjøpt ny lampe, for nå er vi litt blakk. Kom en litt uforutsett regning som tømte bufferkontoen vår [&o] I kveld skal jeg lage noe godt å spise, og i morgen skal jeg se om jeg ikke sender jentungen med pappaen på svømming om hallen er åpen.

Forresten så har vi fått MASSE sne, kan faktisk måkke verandaen [X(] Gleder meg til våren allerede, er ikke så lysten på vinter ennå.. Men men, jeg vet hvor vi bor [;)]

Ha en aldeles nydelig dag jenter, og kryss fingrene for at jeg får scrappet litt i helga ;)

Ååå, så kjedelig...Masse god bedring til lillegutt...

Her var det "morgen" kl halv seks...[:@][:'(] Endelig begynte de å sove lenge og så plutselig opp før fugla...TERROR sier jeg bare...[:-][&o]

I dag har jeg lillemor hjemme og vi skal lage kaker...Lage en oste kake til i kveld og sjokoladekake til i morgen...Har en herremann som fyller 7 år i morgen...[:)]Og i morgen skal jeg lage marsipankaka..[:D] Og muffins...[8D] Blir bare voksenbursdag første omgang..Ikke nok peng til barnebursdag siden han ville feire på gigagøy...(sånn lekeland sak)...

Så tenkte jeg, hvis det blir tid, starte smått med dissa minialbumene jeg skal gi bort i gaver...[8D] Og ikke minst rydde litt...

Stakkar lillegutten![:(]
God bedring til han![;)]

Ei og vesla sitt å ser barne tv, vurderer litt å ta en tur til Tynset, men er litt skeptisk. Er nok glatte veier oppover tenker ei og vi har ikke fått lagt om til vinterdekk ennå![:o][8D][:D]
Men drøyer ei det en times tid, så kanskje det går greit lell, sola er på tur gjennom og da tenker ei det meste smelter![:D]

Ellers ingen store planer i dag! Tror kanskje ei ska se på symaskina mi om ei klarer å finne feilen for hvorfor den ikke vil sy. Så så mange som sydde på lo i hælja og det er jo bare dritstilig!![:D]

God bedring til gutten din *LykkeligMamma*! Håper han er bedre i dag [:)]

Kjedelig at du har så mange plager Gunn Elin.. Sender over godbedring-støv og scrappelyst-støv!

Jeg er på skolen nå, hører på fremføringer av forskjellige artikkelsøk innenfor strålefysikk. Litt mye jabbing, så det kommer til å bli en lang dag.

Vinylskålen og karamellene ble veldig bra, legger nok ut noen bilder i løpet av helga [:D] Ellers har jeg strikket en kjekkasgenser som legges ut på bloggen snart, og laget mye dill til epla-butikken [:)]

I kveld skal vi på innflyttingsfest til noen venner, gleder meg masse!

Ønsker alle en fin dag! [:D]

Uff da,stakkars lille gutten! Håper han er bedre i dag!
I dag skal vi kjøpe kommode stua! Gleder meg til å ommøblere litt[:D]
Og i kveld skal jeg på jentekveld! Gleder meg sååååå!!! Så skal vi ut på byen litt seinere på kvelden! Blir en braaa dag/kveld[:D]

Her har vi hjemmedag i dag. Jeg var hadde omgangssjuka i går, og er hjemme i "karantene" i dag (jobber som lærer), og for en time siden måtte jeg hente turboen fra barnehagen pga feber.

Har klippet ut stoff til et par bukser, så kanskje det blir litt sying etterhvert - og så har jeg et par kort som burde vært gjort ferdig...

Uff ikke bra det der lykkelig mamma. God bedring til lillegutt
Her har storesøs kommet seg i barnehagen for lenge siden og jeg har vært på trening idag. Iallefall forsøkt å trene litt da.Lillesøs sover i vogna og jeg har spist lunsj. Får se om jeg får scrappet ferdig det bursdagskortet jeg skal gi vekk på søndag. Og så må jeg lage en pakke jeg skal sende avgårde.

Tusen takk dere.. håper han blir frisn snart jeg å![:)]

Hallo å go morgen![8D][:)] Her har vi såvet lenge i dag ja... deilig[:D]
Våkna i 8 tia å prøvde lillegutt med mat, men nei... drakk litt vann da. Så sov vi til nesten 12. Så fikk prøvde vi med litt mat igjen å da spista han en god del men så kommer alt ut med en sprutgulp[&o] å både han å jeg må bytte alt vi har på oss.. så fikk han resten av flaska ca 100 ml, så sovna han. Så nå sitter han i bare bleien under pledde sitt, vil ikke vekke han når han først har sovna. Å jeg må finne meg nye klær[8D]
Syns det er så kjedelig når han er så liten... han har ikke feber, å han smiler og er i fin form (sover mer en vanlig da), men alt kommer ut igjen, å han har ikke spist som han pleier siden i går mårrest. Men han får vann, å han har litt tiss i alle bleiene sine. Så syns ikke vi trenger og dra til legen.  Men vi får krysse fingrene og håpe at det bedrer seg utover dagen[:)]

ORIGINAL: Guttemamma2

her er jeg fortsatt syk, så holder senga hele dagen, bortsett fra å hente drikke og gå på do..
blir nok en artig helg dette, NOT! 

Uff da! God bedring!!

Back
Topp