Fredags kvelden

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hva skal du denne fredagskvelden?

Her skal jeg snart legge lille mor for hun er trøtt som bare det:P
Og selv skal jeg slappe av i sofaen foran tv:P er for trøtt til annet XD

I dag skal den brukes til å slappe av foran TV-en (The Voice) med frukt og kesam. Ikke skal jeg rydde noe av det som flyter rundt meg og jeg skal lukke øynene for alt rotet på kjøkkenet.

Nå som alle mine plikter er unnagjort blir det bare kos i kveld etter at ungene er i seng.

Når frøkna er i seng får mannen besøk av en kamerat og jeg håper på å få se litt av The Voice :-)

Tosola

Legge ungene også sovner jeg vel selv på sofaen tenker jeg... Blir sliten av ingenting...

Kira Otalie er i seng, og har det veldi gøy der oppe, etter lyden å bedømme, så har rydda litt og fått unda lekeskredet :P
mekka en kopp te, litt frukt og sånn=) sitte på ræva å skrive mld med mannen som jobber overtid enda, og gå tur m bikkja senere, hun vet hva som foregår, passer på matmor ja=)

Nå er vesla i seng, lekene ryddet, og akkurat nå ligger jeg på sofaen og venter på at mannen kommer hjem med sushi. Så blir det film (som jeg mest sannsynlig sovner fra i armkroken til min kjære)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemme hos mine foreldre med mini mens mannen er på jakt:-)Ønsker dere alle en fin kveld:-)

Har gått en tur sammen med mine 2 barn, så er planen å bare sitte i godstolen å slappe av etter ei travel arbeidsuke og glane på tv:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Har gått en fire km "lang" tur i kveld. Bada kidsa . Nå sitter jeg å får fot massasje av gubben mens jeg spiser tortilla wraps.

Back
Topp