Fredags kveld

RalkattLia

Forumet er livet
Ja hva gjør dere på denne fredags kvelden???
jeg prøver i herdig med og få lagt 3 åringen her i huset....Mye trass ute og går om dagene merker jeg [&o][:o]
Samboeren kommer ikke hjem fra jobb i kveld for han skal bytte til seg bil...Jaja...mannfolk og bil...orker ikke blande meg lenger [8|] Eneste jeg forlanger er at jeg og skal ha ny bil snart...Nemlig 7 seter...Må ha det så!![:D]

Så her blir jeg sittende alene...Eldste jenta på 8 skal få lov og sitte oppe så lenge hu vil, så tenkte vi skulle spille litt ludo...Kanskje jeg glemmer kvalmen og røyksuget [:'(]
Kjæresten kom opp med sjokolade og potetgull pluss cola til meg istad da...Enten ville han være snill, eller så smisker han om noe...Blir spennende og se...hehe...[:D]

Hva gjør dere og hva skal/har dere SPIST.....???? (åååh er sååå fysen)

Får gå og koke meg noe nudler (selv om tanken gjør meg bare kvalmere[:'(][:@])

Her skjer det ikke noe spennende egentlig.. Skal benke meg foran tv'n å se på "nye" Beverly Hills 90210 å vente på at sambo skal ringe. Han er å spiller volleyball med kompiser, men skal ta med pizza hjem.. Selvom det ikke frister så veldig, så er jeg nødt til å prøve å få i meg mat av og til. Gått ned 3 1/2 kg allerede.. Har endel å ta av da, så er ikke noe skummelt [:)]

Lillegutt har omtrent akkurat sovnet, nå som vi har tatt av den ene siden på sprinkelsenga så liker han gjerne å leke litt for seg selv i mørket før han går å legger seg, hehe.. Får aldri i verden tvunget han til å bli i senga allikevel, men så lenge han blir på rommet sitt og legger seg pent selv, så er det greit [:D]

Sååå koselig med trassing da [;)] Det beste med å jobbe i barnehage[;)] hehe [:D]

Her er jeg alene. Sambo har reist på bursdagsfest til sin bror, men siden jeg er syk. (magevirus) Så tenkte å steike noen karbonader og spise med litt brød og salat til [:)] Har nettopp knertet en kurv med bringebær [X(] hehe. Du får ha en strålende fredag og forhåpentligvis kvalmfri etterhvert [:D]

ORIGINAL: gledermeg88

Sååå koselig med trassing da [;)] Det beste med å jobbe i barnehage[;)] hehe [:D]

Her er jeg alene. Sambo har reist på bursdagsfest til sin bror, men siden jeg er syk. (magevirus) Så tenkte å steike noen karbonader og spise med litt brød og salat til [:)] Har nettopp knertet en kurv med bringebær [X(] hehe. Du får ha en strålende fredag og forhåpentligvis kvalmfri etterhvert [:D]

magevirus ja.....[:D][:D][:D] åh...karbonader ja...mmm digg...hadde smelt til med et par stekte egg ved sida jeg [:D]

her er det flotte mannfolk på tven, mannen er avgårde på jobb
for et par uker.
så er det popcorn og saft som kos.
Til kvelds er det toast tenker jeg.
kjempe spennende hehe

[:D][:D]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

magevirus ja.....[:D][:D][:D] åh...karbonader ja...mmm digg...hadde smelt til med et par stekte egg ved sida jeg [:D]
HAHAH, mageviruset er faktisk sant! [:D] Spiste en dårlig middag på onsdag når vi var i Tyrkia. Så spydde på flyet hjem igår, og har vært frem og tilbake på do i går og idag. hehe, men kunne jo høres ut som en dårlig unnskyldning [:D] Broren skal få vite det idag då uansett [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

HAHAH, mageviruset er faktisk sant! [:D] Spiste en dårlig middag på onsdag når vi var i Tyrkia. Så spydde på flyet hjem igår, og har vært frem og tilbake på do i går og idag. hehe, men kunne jo høres ut som en dårlig unnskyldning [:D] Broren skal få vite det idag då uansett [:)]

åh...haha...fader var sikker på at det var unnskyldingen for og ikke reise på fest jeg...hihi...[:D]

her sitter jeg i sofan og kommer nok til å bli her i kveld! [:D] Er stuptrøtt etter å ha feira bursdagen til snuppa mi som blir ett år på søndag! Har vært masse unger og foreldre her i dag![:D] Kjempekoselig, men var minst like koselig med stillhet [:)] Skal prøve å fikse meg noe mat før jeg skal finne senga rimelig tidlig. Men er kvalm, så har ikke lyst på noe [:'(] Men vet at jeg blir bare kvalmere jo lenger jeg venter med å spise..

sitter i sofaen alene, gubben holder på med verandaen ennå, han har lovet meg å kunne sitte utpå der i løpet av dagen men tror han henger litt etter hehe.
Er få fysen, så har spist 4 knekkebrød med gräddost, men tror jaggu jeg må ha flere... [&:]

Finnes ikke bunn i en gravid gris!! haha.. 

Her er det bare å slappe av for fulle mugger.
Har pakket litt idag.. egentlig ganske mye i forhold til hva jeg burde ha gjort, men jeg er SÅ klar for å flytte herfra fortest mulig.
Gubben kom hjem etter handletur med en kompis, så han overtok da jeg satt på kjøkkengulvet.. (nå sier gubben at han må trene vekter igjen om han skal klare å løfte meg opp fra gulvet. haha)

Back
Topp