Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Da er det visst bestemt. Sambo begynner å jobbe i Oslo fra mandag av, skal være der til torsdag i første omgang. Hurraaaaaaa...
ORIGINAL: WZ
Jeeej, det blir bra skrållis!
Jeg lover deg, det kommer til å gå kjempebra! Vi har jo hatt T jobbende borte en del, og når man kommer inn i rutinene så går det strålende..
Oslo er jo fjongt!
Lukter det treff på lekeland?
ORIGINAL: McMor
Hei hallo!
Lykke til med ny pendlerjobb Skrållanmannen[:)] Kommer sikkert til å gå kjempebra det! Kunne godt tenkt meg en sånn løsning jeg. Mannen er hjemme akkurat i tid til fredagsvasken[8D] Har han fri den dagen da, eller må han på jobb der dere bor?
Kom nettopp hjem fra jobb jeg. Var ganske shabby da jeg dro, og var litt lysten på å holde meg hjemme, men den samvittigheten vet dere. Men det var bra jeg reiste ut for formen steg betraktelig i løpet av dagen[:)]
Fikk forresten noen dritgode karameller i dag og hvis dere lurer på facebooksiden min finner dere oppskriften. De var fantastiske[:D] Harde karameller, men de myknet etter en stund i munnen[:D]
ORIGINAL: Looney
Skrållan: termin er 27 januar. Og ta med i beregningen at jeg gikk 14 dager over termin med Nicholas[&:]
For hvor lang periode skal han jobbe i Oslo da? For alltid?
Men som sagt er jeg gjerne med på treff både før og etter fødsel jeg altså[:)]
Skrållan: termin er 27 januar. Og ta med i beregningen at jeg gikk 14 dager over termin med Nicholas[&:]
Han blir i Oslo til februar, har det blitt sagt. Så da blir det nok du og fine tjukkemagen som kommer, om ikke lillesøster bestemmer seg for å komme noen uker før termin.
Han blir i Oslo til februar, har det blitt sagt. Så da blir det nok du og fine tjukkemagen som kommer, om ikke lillesøster bestemmer seg for å komme noen uker før termin.
Og det hadde vært perfekt....[:D]