FRedagensprat, 10 desember 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
N våknet nå, som alltid.....skal snart sove videre kjenner jeg

God morgen! [:)]

Gikk og la meg litt over kl 22 i går, så da Tobias våkna 6.25 var det på en måte greit! [:)] Vi la oss i storsenga sammen, kjørte Lynet McQueen og Doc Hudson i senga og venta på at Ida skulle våkne. Nå er hun også våken, så vi skal ordne oss og gå i bhg etterhvert her. Drømte i natt at jeg skulle levere ungene i bhg, men så glemte jeg igjen ungene hjemme, så må prøve å huske dem når vi går i dag da! [8D][:D]
Jeg stikker på trening når de er levert, rekker nok ikke step-timen i dag, så får kjøre masse utholdenhet for meg selv. Så blir det en kjapp butikktur før jeg stikker hjem og slapper av litt før ungene skal hentes igjen.
Sambo kommer hjem til kl 18 i dag, da blir det fredagspizza før han sendes ut for å måke litt, hehe. Har måkt litt ute jeg og altså, men han skal få lov å måke litt til de oppe, de har jo vært 2 uker i Syden nå, og setter sikkert pris på nymåkt gårdplass når de kommer hjem i morgen! [:)]

Ha en fin fredag dere! [:)]

mårnings!

godt å høre at andre unger også våkner på natta, her var det bare tull i natt[>:] jeg trodde det var morgen så han fikk komme til oss. han klarte ikke ligge stille så etter en stund ville han selv gå tilbake til senga si, da var kl 02.25[:o] mye tull etter det å, men fikk helldigvis sove litt før maria kom litt over 6...

i dag har jeg vært på luciafeiring i bhg, det var sååå koslig[:)] i år kunne de endelig gå ute, og det var helt perfekt! -1 grad, litt snø i lufta og hvitt og pent over alt[:)] luciafrokosten var litt kjedlig for meg da, men ungene koste seg. ble sittende sammen med noen jeg ikke kjenner i det hele tatt og de kjente hverandre.

nå skal jeg på trening snart!

Suki: Nicholas har også de unnskyldningene for å rope om natta

Godt det ikke bare er N som tidvis surrer om natten. Han ble på en måte tilgitt da han sovnet raskt igjen og sov til halv ni i morges. Jeg sto opp nærmere elleve[:D] Nå spiser jeg og N rundstykker med syltetøy til frokost og ser Jul på månetoppen. Snart skal vi ut en tur på shopping. Må ha litt pyntestæsj til morgendagen, også mangler jeg noe krydder. En soltime må jeg også ha, og kanskje klær.

Sjekket nettopp nettbanken og der var lønna mi kommet inn, og denne gang med halv skatt, så det var jo riktig koselig å sjekke nettbanken

I kveld blir det biff spising med kos med familien min. Glaner vel på x-factor også tenker jeg.

har trena og handla litt mat. drukket en stooor kopp latte og snart er det helgevask her! jeg skal liksom ta det rolig og ikke stresse så har ikke vaska så mye i det siste, så nå gleder jeg meg[:D]

Da er det visst bestemt. Sambo begynner å jobbe i Oslo fra mandag av, skal være der til torsdag i første omgang. Hurraaaaaaa...

En fantastisk fredag dere[:)] Jeg har fått shoppet litt, handlet mat, kjøpt pyntestæsj til huset og festen i morgen (dere må love å ikke si noe til gubben for han mener vi har kjøpt mer enn nok, men dette kjøpte jeg jo for leeeeenge siden[:D]), hentet to babypakker på apoteket og Lindex, og tatt sol. I tillegg har jeg og Nicholas kost oss masse sammen Snart kommer gubben hjem og da skal han få middag. Blir biff med fløtegratinerte poteter her i huset i dag. Tilbehør blir grønnsaker, salat og rødvinsaus.

Nicholas driver med noe spising nå, men klarte som vanlig ikke å holde rompa i ro. Det endte med haka i glassbordet i stua og blod overalt. SÅnn går det når man ikke hører og sitter rolig når man spiser. Godt vi kjøpte Lynes McQueen plaster i Sverige å tirsdag da så vi kunne lappe det sammen.

Etterpå skal gubben støvsuge hele huset mens jeg løper etter med moppen. Badet nede tar jeg i morgen, og stua, snuppas rom, vårt soverom og badet oppe tok jeg i går. Da gjenstår kun rommet til N som forøvrig seg bomba ut nå....

ORIGINAL: Skrållan

Da er det visst bestemt. Sambo begynner å jobbe i Oslo fra mandag av, skal være der til torsdag i første omgang. Hurraaaaaaa...

Jeg kom på nå at det eneste positive med det (bortsett fra sambos feite lønnsøkning), er at jeg da får treft dere som bor i Osloområdet! [:D] Jeg og kidsa kommer nedover på nyåret, vet ikke når enda, men vi kommer! [:D]

Jeeej, det blir bra skrållis!

Jeg lover deg, det kommer til å gå kjempebra! Vi har jo hatt T jobbende borte en del, og når man kommer inn i rutinene så går det strålende..
Oslo er jo fjongt!
Lukter det treff på lekeland?

Jeg vil være med på treff[:)] har jo masse med tid så lenge jeg ikke føder eller lignende[:D]

ORIGINAL: WZ

Jeeej, det blir bra skrållis!

Jeg lover deg, det kommer til å gå kjempebra! Vi har jo hatt T jobbende borte en del, og når man kommer inn i rutinene så går det strålende..
Oslo er jo fjongt!
Lukter det treff på lekeland?

Det lukter veldig treff på lekeland!! [:D]
Ja, jeg er ikke redd for at det ikke vil gå bra, jeg er jo vant med å være alene med ungene jeg. Det er bare 2 timer om dagen jeg er vant til at sambo er hjemme (han kommer hjem kl 18, de legger seg senest kl 20) mens ungene er våken, de to timene skal jeg da klare å overleve [:)] Og på kveldstid har jeg da dere og tvn - jeg er ikke bekymra [:D]

Looney: Når har du termin igjen? Får prøve å unngå de nærmeste dagene der, så vi får treffe dere også. Kanskje lillesøster allerede har kommet, så får jeg sniffe nyfødtbaby? [:)]

Hei hallo!

Lykke til med ny pendlerjobb Skrållanmannen[:)] Kommer sikkert til å gå kjempebra det! Kunne godt tenkt meg en sånn løsning jeg. Mannen er hjemme akkurat i tid til fredagsvasken[8D] Har han fri den dagen da, eller må han på jobb der dere bor?

Kom nettopp hjem fra jobb jeg. Var ganske shabby da jeg dro, og var litt lysten på å holde meg hjemme, men den samvittigheten vet dere. Men det var bra jeg reiste ut for formen steg betraktelig i løpet av dagen[:)]

Fikk forresten noen dritgode karameller i dag og hvis dere lurer på facebooksiden min finner dere oppskriften. De var fantastiske[:D] Harde karameller, men de myknet etter en stund i munnen[:D]

McMor: Nei, han skal jobbe i Trondheim (en time unna) på fredagene. Den tiden han bruker på å reise blir avspasering da, så kan kan ta seg fri annenhver-hver tredje fredag, eller noe sånn! [:)] Men han skal få bidra på helgavasken ja! [8D]
Skal snike på oppskrifta di, vi skal nemlig lage karameller snart [:)]

ORIGINAL: McMor

Hei hallo!

Lykke til med ny pendlerjobb Skrållanmannen[:)] Kommer sikkert til å gå kjempebra det! Kunne godt tenkt meg en sånn løsning jeg. Mannen er hjemme akkurat i tid til fredagsvasken[8D] Har han fri den dagen da, eller må han på jobb der dere bor?

Kom nettopp hjem fra jobb jeg. Var ganske shabby da jeg dro, og var litt lysten på å holde meg hjemme, men den samvittigheten vet dere. Men det var bra jeg reiste ut for formen steg betraktelig i løpet av dagen[:)]

Fikk forresten noen dritgode karameller i dag og hvis dere lurer på facebooksiden min finner dere oppskriften. De var fantastiske[:D] Harde karameller, men de myknet etter en stund i munnen[:D]

Frister masse men
Er vi venner der[8|]

Skrållan: termin er 27 januar. Og ta med i beregningen at jeg gikk 14 dager over termin med Nicholas[&:]

For hvor lang periode skal han jobbe i Oslo da? For alltid?

Men som sagt er jeg gjerne med på treff både før og etter fødsel jeg altså[:)]

Nå kommer endelig gubben hjem fra kompis. Han skulle dit for å hente noen stoler vi trenger til i morgen, men det tok visst nesten tre timer. Synd for han at han har utsatt støvsugingen av hele huset til nå da[>:] For det røyk den fredagskvelden for hans del. Og tro du meg, dette huset SKAL støvsuges i kveld!! Du kødder ikke frivillig med gravides hormoner på den måten akkurat[:D]

Det kjipe for meg er at jeg skal vaske etter at han har støvsugd. Men det får i værste fall bli i morgen tidlig altså[:D]

ORIGINAL: Looney

Skrållan: termin er 27 januar. Og ta med i beregningen at jeg gikk 14 dager over termin med Nicholas[&:]

Han blir i Oslo til februar, har det blitt sagt. Så da blir det nok du og fine tjukkemagen som kommer, om ikke lillesøster bestemmer seg for å komme noen uker før termin.

Han blir i Oslo til februar, har det blitt sagt. Så da blir det nok du og fine tjukkemagen som kommer, om ikke lillesøster bestemmer seg for å komme noen uker før termin.

Og det hadde vært perfekt....[:D]

Og det hadde vært perfekt....[:D]

Hehe, synes jeg og! [:D]

Back
Topp