Fredagens skravletråd

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
så hva driver de herlige maidamene med idag da?
Her er sofaen blitt min bestevenn de siste dgene,da bekkene har virkelig slått seg vrang:
ser no hvor fint jeg har hatt det i de forje svangerskapene...

Sofaen og idol er på min plan i kveld :) mitt bekken har også vært litt kranglete denne uken, så godt med helg og tid til å slappe av litt! :)

Her er det min mann kan på tv foreløpig, idol er på opptak slik at vi kan se det etter middag :-) sambo lager ovnsbaktkylling eller noe, jeg sniffer nesespray og tygger antibiotika! Godt med helg <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

I dag er det jentekveld. Jeg og snuppa er alene hjemme. Vi har spist tomatsuppe etter hennes ønske, og nå er jeg i gang med oreokake og ostekake til pappas 60-årsdag i morgen ;) Da er det full fest! Småsyke jeg og snuppa og. Tett i nesa og hoste. Kjedelig, men ingen feber enn så lenge. God bedring til dere som ikke er i form - om det er bekken eller sykdom :)

Sofaen og idol er på min plan i kveld :) mitt bekken har også vært litt kranglete denne uken, så godt med helg og tid til å slappe av litt! :)
Ser idol her og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her er det min mann kan på tv foreløpig, idol er på opptak slik at vi kan se det etter middag :-) sambo lager ovnsbaktkylling eller noe, jeg sniffer nesespray og tygger antibiotika! Godt med helg <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Godbedring:-)

Her går det i idol, snacks og strikketøy! Så blir det film etterpå :D
Hvilken snacks? Har lyst på noe jeg og,men vet ikke hva...

I dag er det jentekveld. Jeg og snuppa er alene hjemme. Vi har spist tomatsuppe etter hennes ønske, og nå er jeg i gang med oreokake og ostekake til pappas 60-årsdag i morgen ;) Da er det full fest! Småsyke jeg og snuppa og. Tett i nesa og hoste. Kjedelig, men ingen feber enn så lenge. God bedring til dere som ikke er i form - om det er bekken eller sykdom :)
God bedring til deg og snuppa di og:-)

Her har det også vært idol, og god indisk middag :D deilig :D
SKal se Djenga etterpå! Noen som har sett den? :D hørt mye bra!

Takktakk for bedringønsker! Er mye bedre allerede føler jeg! Kanskje fordi jeg er liiiiit dopet? hahha! Men nam! ovnsbaktkyllingfile! Namm! ANBEFALES! =D

Takktakk for bedringønsker! Er mye bedre allerede føler jeg! Kanskje fordi jeg er liiiiit dopet? hahha! Men nam! ovnsbaktkyllingfile! Namm! ANBEFALES! =D
Ja høres kjempe godt ut:-)

Vi ( meg, guttungen og sambo) har sett på elias og spist lørdagsgodt.. eg skal på jobb i måro så då tok vi lørdagskosen i dag:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Vi ( meg, guttungen og sambo) har sett på elias og spist lørdagsgodt.. eg skal på jobb i måro så då tok vi lørdagskosen i dag:)

Høres koselig ut:-)

Høres koselig ut:-)

Absolutt:) og etterpå sovnet guttungen som ein stein...:) kjedelige var bare at det gjorde sambo og midt i mord og mysterier:p

Back
Topp