Fredagens Skravletråd

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
prøver å fortsette trenden med en ny skravletråd idag.
Håper alle tar seg tid til å svare på inlegg her selv om mange er på facebook, og holde forumet levende så kan dere heller ta de superhemmelige tingen på face

Jeg skal ut å reise ikveld, skal bort med jobben fra søndag til onsdag så jeg håper ikke kvalmen tar mer av før den turen er over er fly+lang busstur

Hva skal dere idag da jenter?

Jeg har nettopp kommet på jobb... Bare noen timer igjen så er det helg! Etter jobb skal jeg hente Sondre i barnehagen, og så blir det hjem og lage middag (aner ikke hva enda) og vente på min mann som jobber til kl. 17 i dag... Hvis det er ok vær tar vi oss kanskje en tur i skogen alle tre før det er leggetid for Sondre. Ellers tror jeg bare det blir kosekveld på sofaen, og det er heeeelt greit!

Jeg har heeeelg i dag, og helt til tirsdag. Det er goden med turnus ;) i dag skal jeg på litt shopping. Barna er på hytteferie i dag med mormoren og morfaren. Jeg trenger et festlig antrekk der jeg ikke ser feit ut ...eller gravid ut, skal nemelig i 30 års festligheter. Oh joy! Jeg som er så dåååårlig på det tidspunktet. ;)

Har dere forresten sitt at det begynner å komme folk i mai forumet? ....:D

Jeg sitter på skolen:) gleder meg til å komme hjem til guttene mine:) Etter lunsj skal vi ha stor minnestund i kinoen for oslo og utøya..

Så bra at alt stod bra til med gutten deres :-)

Jeg går bare å klør i fingrene om dagen, har enda ikke begynt på skolen, så går alene hjemme. Gleder meg til mandag, når skolen starter og jeg får noe å gjøre - kanskje tida går litt fortere da :-)

I kveld skal vi treffe noen venner, blir vanskelig å skjule min oppblåste mage, så får bare finne frem de store genserne ;-)

Her venter jeg på at det klokka skal bli fire så jeg kan dra hjem og pakke for Oslo tur i helgen

Gleder meg til å være sammen med sønnen min i helgen - er ikke mye tid man får sammen i ukedagene gitt.,

Her har dagen gått i ett =) Vært på haukeland med guttungen og målt stoffskiftet hans siden han ligger så høyt.. Og no skal mannen lage litt kvalmevennlig middag med kylling og wok før han drar på bursdagsfest med gutta =) Jeg skal ligge meg godt tilrette på sofaen og se film i kveld =)

her har æ brukt heile dagen på å rydde hus... e ikkje så lett når man e dødskvalm, men fikk god hjelp av tantungen på 16...

nu skal æ bære få litt besøk av to onga æ skal sette barnevakt før i mårra (bi tungt å være kvalm me tre onga under 3 år springanes rundt her) d bi godt me sælskap tel ho lilleguri da ;)

Ellers skal kvelln benyttes tel film kos på sofaen mens gubben jobbe ;)

jeg har vært på jobb idag og sovet litt etter jobb. Nå har mannen dratt på kamp og jeg og lillegull sitter og ser på Drømmehagen, eller, det slutter as we speak, så nå ser vi vel snart på Barnetv da skal bare ligge på sofaen og pleie kvalmen ikveld, lillegull legger seg nemlig ca kvart på sju så han er det bare selskap i fram til det 

Jeg tok en test i går som var positiv -CB 1 til 2 uker- :) :) er usikker på når termin er (har ikke mens dato, SA 21 juli 4+2 uker på vei) så har bare reknet dette som mens dato, hva tror dere?!?

hadde en svak pos.test den 13 aug - billig strimler-

I dag har jeg vært på jobb til kl 16. Også har jeg klippet håret til ene tanten min og 2 søskenbarn. Nå skal jeg snart en tur til en venninne, gleder meg til det :)

Åh, jeg er så trøtt etter skolen! Ikke bare bare å stå opp klokka 5 når man er gravid!
Gidder liksom ikke legge meg tidlig heller, for da blir kvelden så kort :P

Sa det foresten til 2 lærere i dag :) Det gikk kjempe bra. De var veldig støttende begge to. Hun ene sa at hun syntes det var bra at folk fortsatt fikk barn når de var unge. Det synes jeg også :)
Har fått mange kommentarer på at jeg er tøff som går påbygg med en liten en hjemme, men da skulle de bare visst at jeg er gravid og sliter med kvalme og blodtrykksfall hver dag :P

Har vært en skikkelig travel dag her :) Først på jobb frem til 15:30 (og i barnehage er det aktive dager!), så var det rett og rigge anlegg til morgendagens spillejobb.

Så nå er det å ta plass i godhjørnet på sofaen, og slappe av litt foran tven :) Herlig med helg :D

i dag har jeg og sønnen min vært på sirkus! var kjempe kjekt! såg ut som om han ble skikkelig imponert:) satt bare og måpte!.. hehe..  også fant jeg ut at bestevenninnen min også ska ha i april:D:D helt utrolig!! det blir såå kjekt:D

i dag har jeg og sønnen min vært på sirkus! var kjempe kjekt! såg ut som om han ble skikkelig imponert:) satt bare og måpte!.. hehe..  også fant jeg ut at bestevenninnen min også ska ha i april:D:D helt utrolig!! det blir såå kjekt:D

Back
Topp