Fredagens dilemma

sorciere_

Forumet er livet
VIP
1. la barnet bu på daglig basis med ein pappa som driver psykisk mishandling mot mor og barn.

Eller

2. gå ifrå mannen, og vite at det ikkje kan bevises. dermed vil barnet vere aleine med far under samvær.

Huff ,den var vanskelig. Tror kanskje nr. to. Da vil barnet iallefall ha en god omsorgsbase mestparten av tida, mot det å bli terrorisert hver dag. :(

Hehe :p eg heller mot 1, sånn fordi eg ikkje ville holdt ut tanken på kva som blei sakt/gjort når eg ikkje var tilstades. Uten å kunne trøste...

Æsj, den var vanskelig. Må tenke litt på den!

Nr to. Å leve med en mann som driver psykisk terrorr mot både mor og barn er så ødeleggende at mor ikke vil være i stand til å ta seg av barnet på en tilfredsstillende måte. Heller da at barnet må være alene med vedkommende i korte perioder.

Nr to. Å leve med en mann som driver psykisk terrorr mot både mor og barn er så ødeleggende at mor ikke vil være i stand til å ta seg av barnet på en tilfredsstillende måte. Heller da at barnet må være alene med vedkommende i korte perioder.

Enig. Sånn tenkte jeg også.

Du krica, du kan vel kanskje slikt.. det seies jo at det er verre for eit barn å sjå mor bli slått enn å bli slått sjølv... Og eg har lese at sjølv om det er far og mor som krangler, føler barnet at det handler om h*n også... Så det blir påvirka. Vil det isåfall seie at det er verre for eit barn å høyre trusler mot mor, enn det er for barnet å få trusler mot seg sjøl?

Du krica, du kan vel kanskje slikt.. det seies jo at det er verre for eit barn å sjå mor bli slått enn å bli slått sjølv... Og eg har lese at sjølv om det er far og mor som krangler, føler barnet at det handler om h*n også... Så det blir påvirka. Vil det isåfall seie at det er verre for eit barn å høyre trusler mot mor, enn det er for barnet å få trusler mot seg sjøl?
Hører på dette, og velger nr. 2!

Dere er søte da. ;) Håper jeg aldri noensinne kommer opp noen av disse dilemmaene. :(

Back
Topp