Fredag.....

Nøsste

Gift med forumet
skal jeg på ultralyd.....Blir spennene å se,hvor mangen egg det er. Og hvilken størrelse det er på di. Håper alt ser greit ut,og at det blir uttak i begynnelsen av neste uke.

kjenner du noe i magen din nå???

jeg kjenner littegrann..... skal på ul på torsdag[:D]

Masse lykke til begge to. [:)]

Lykke til alle tre dette blir spennendes, det er jaggumæ mye på gang denne uken, 2 testinger, et uttak og 3 ultralyder, kansje mer på gang. Hipp hurra for dere alle sammen nå har babybommen kommet jenter, og jeg håper alle havner på denne positive bølgen vi har her inne nå, de lyse mnd er best[:)]

*Levende Lys*....jeg kjenner litt i magen. Ikke så mye,men jeg kjenner litt murring. Jeg har mer murring i dag enn i går. Blir spennane dette,håper det blir uttak mandag. Masse lykke til du og. Når du har hatt uttak og insetting,har du vært sykemeldt mer enn di 3 dagene da?

ORIGINAL: Nøsste

*Levende Lys*....jeg kjenner litt i magen. Ikke så mye,men jeg kjenner litt murring. Jeg har mer murring i dag enn i går. Blir spennane dette,håper det blir uttak mandag. Masse lykke til du og. Når du har hatt uttak og insetting,har du vært sykemeldt mer enn di 3 dagene da?

sist hadde jeg uttak onsdagen og innsetting fredagen, da fikk jeg sykemelding fra onsdag til og med lørdag. men jeg hadde helligvis ferie uken etter, men det hadde jeg egentlig ikke trengt for jeg kunne ha fått sykemelding av legen min, siden jeg hadde problemer meg å bevege meg, reise meg, stå oppreist og jeg fungerte ikke i d hele tatt......

men denne gang bLIR jeg sykemeldt av legen min, i en hel mnd[&:]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til alle tre dette blir spennendes, det er jaggumæ mye på gang denne uken, 2 testinger, et uttak og 3 ultralyder, kansje mer på gang. Hipp hurra for dere alle sammen nå har babybommen kommet jenter, og jeg håper alle havner på denne positive bølgen vi har her inne nå, de lyse mnd er best[:)]

Det blir 4 testinger denne uken=)) men bare to som har testet så langt...hehe[:D]
GooD LucK snupper=)) håper det blir eggutak i bynnelsen av neste uke da=)) på 2 av dere iallefall=))

ok.....Visst jeg får uttak på mandag så blir det vell insetting onsdagen. Så tror jeg at jeg evt spør om jeg kan få sykemelding torsdag og fredagen og. Di sier vi skal være som før. MEn tror ikke det blir enkelt for meg. Jeg jobber innen helsevesent i pleien. Vi har ett sinnsykt tempo,og så går vi med helge bemanning nok så hele tiden,pga sparing. Og jeg kjenner meg selv så pass at jeg klare ikke bare jobb som før. Skal ha ferie uka etter forsøket.

ORIGINAL: Baby klar..

ORIGINAL: Nøsste

skal jeg på ultralyd.....Blir spennene å se,hvor mangen egg det er. Og hvilken størrelse det er på di. Håper alt ser greit ut,og at det blir uttak i begynnelsen av neste uke.

Jeg skal også på ultralyd på fredag, grugleder meg[:D]
Er det gonal sprøyter du bruker nå?

Alle snakker om disse bivirkningene så jeg begynner å bli bekymret for at det er noe galt da jeg ikke kjenner noe...

Hvordan har du vært under behandlingen?

Ikke vær bekymret, det er ikke alle som har disse bivirkningene, helligvis, bare nyt det[:D]
lykke til på fredag[:D]

Back
Topp