Fredag!

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Syns de fredagene kommer oftere og oftere nå. Hva gjør dere ikveld?

Vi har spist deilig taco og nå drikker jeg solo super mens Norske talenter er på. Men nivået er så lavt at jeg slår av nå når eldste legger seg:hilarious:

Helgen byr på bursdagsbesøk både lørdag óg søndag. Sååe, denne helgen flyr avgårde. Hehe..

Enig der altså! Tia flyver forbi... Her har vi hentet gjerde og påler for å bygge hundegård i helga[emoji16][emoji119] og med bursdagsfeiring vill jeg tro helga her også kommer til å gå veldig fort![emoji85]

Syns også fredagene kommer ofte!

Ikveld har vi sett opptak av Tjukken og lillemor og spist pizza. Mannen har lagt seg nå, og jeg funderer på å strikke litt til før jeg finner veien til senga jeg også.

I dag ble det mc Donaldsmat siden vi har revet kjøkkenet :p
Nu har jeg pause til i morgen klarer nesten ikke å gå Bekkenløsningen har ikke tålt dette
Har sett på litt av vært vi har tatt opp i kveld.
Kjenner jeg er mere enn klar, for å sove nå.
Håper vi får tatt siste rest i morgen.
Gulv, og resten av en vegg. Kunne ikke ta den i dag da dem to små ikke likte dem høye lydene ;)
Størsta tar dem med ut når vi tar det mest bråkete i morgen.
Fri til hva som helst søndag skal låne kjøkkenet til foreldrene mine, og lage middag da :)

Idag har jeg vært på første time med modningsakupunktur, jeg har gått en liten tur, og så ble det ble sofa, taco, Netflix og ben & jerry’s dairy free is. Begynner å bli tungt nå, så fredagene er veldig velkomne [emoji28]

Back
Topp