Fredag

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Ønsker deg en riktig god fredag og ikke minst HELG!!!
Planen her er sofa sliting... og å få ungen av gårde på bursdag til søndag.

Go hælg te dæ å [emoji173]️
Bli vel en del sofasliting hær å. Men kunna heller tenkt mæ å rocka fødeavdelinga [emoji13]

God Helg!
Et par timer på skolen nå. Så får jeg besøk av tante og kusine. Vesla er hjemme med "mommo" nå så skal de kose seg. I helgen skal jeg være sammen med mamma og besøke mine besteforeldre. Blir nok en fødsel sofasliting så får de andre varte meg opp litt:-)
Vesla skal være på overnatting for andre gang hos bestefar!

God helg til dere :) Her blir det baking og halloweenfest i helgen. Må ordne litt mer ting til babyen også og så blir det garantert en del sofasliting

God helg alle :) Her skal vi på halloween fest i morgen hos ei gammeltante av mannen så det blir gøy for store å små, gleder meg mest til partymat da jeg for min del :hilarious: Så skal vi prøve å få opp mosekurven til vesla, den er arvet av storesøster så må vaske alt av trekk å legge ny madrass i før den er klar :) jordmor spurte igår om jeg hadde ordnet fødebagen enda, å det måtte jeg jo ærlig innrømme at jeg ikke hadde så må vell pusle meg rundt til å gjøre det også :p

Riktig god helg ja!

I kveld skal jeg og manne kose oss med Netflix og nachos etter at småen er lagt.

I morgen skal jeg i babyshower til min svigerinne på dagtid, så blir det litt pakking og flytting av ting og tang inn i nyehuset.

På søndag har vi barnevakt, så da tenkte jeg å ligge strak ut. Det er mye hvile og lite annet for tiden. Men prøver å kose oss med god mat og film/TV innimellom litt flytting.

God helg til dere. I helgen blir det sove og sofa sliting mellom slagene.

Skal rydde og vaske til familie besøk vi skal ha på søndag. Mannen har bursdag 15.11 så vi tar en litt tidlig bursdag for han. Og viktig for meg nå å ha ting å se frem til for å få tiden til å gå [emoji28]

Back
Topp