Fredag:)

line02

Glad i forumet
og helg, og fire uker ferie med gutta mine:)

Hva gjør dere i kveld da,damer??
Og, hva bringer helgen??:)

Her sitter jeg å strikker og koser meg etter husvask og plenklipping:)

Ha en flott kveld:D
 
Fredag, sofa og tv-titting her nå. Men har vært ute helt til nå da, i nydelig vær!
Helgen bringer ikke så mye annet enn huslige og hjemlige sysler. Men fortsetter finværet må vi på stranda en av dagene.
 
Fredag, sofa og tv-titting her nå. Men har vært ute helt til nå da, i nydelig vær!
Helgen bringer ikke så mye annet enn huslige og hjemlige sysler. Men fortsetter finværet må vi på stranda en av dagene.

Hørtes deilig ut:)
Jeg vil også på stranden, men får visst ikke lov til å bade(truende abort), så da tror jeg det blir litt for intenst og varmt på stranden.

Her reiser vi til dyreparken i Kristiansand til mandag, så her blir det vel endel pakking og klargjøring:)
 
Jeg kom nettopp hjem fra jobb på legevakten. På'an igjen i morgen. søndag, mandag og tirsdag.

Kjenner jeg er nesten misunnelig på alle de som ringer med sine kjære små, eller som har spørsmål om mastitt og ømme bryster.. Ikke fordi jeg unner folk å ha syke barn, KJÆRE vene. Jeg bare skulle så ønske det var jeg som HADDE født og hadde barn.. Hihi :)
 
Arbeidshelg. Jobber døgnvakter, kjenner at det tar på ja! Heldigvis har jeg muligheten til å sove mellom slagene... Så nå ber jeg til høyere makter om at folk holder seg friske inatt :)
 
I dag har jeg spydd og sovet, mens mannen har vært alenefar. På søndag reiser vi på hyttetur, frem til da skal jeg stålsette meg på husvask og kanskje hente ned sekken med mammaklær fra loftet, se om noe er brukandes, tenker ikke bruke ørten kr på mammaklær denne gangen også, gikk litt over styr første gangen :p
 
Idag har vi gjort siste rest på svigermor sitt kjøkken. I morgen skal vi til mamma. Ryggen er vond,så her skal jeg gå å ligge flat i senga.
 
Fredagen er her og jeg har nok en nattevaktshelg. Teller ned vakter for når jeg er ferdig med nattevakter! Ikke mange igjen nå :)
 
Ps: God helg alle sammen! Håper den blir super for dere alle :)
 
Idag har jeg vært på jobb og rett etter bar det i en babyshower til min beste venninne :) Koselig kveld med tapas og kaker ;)
 
I kveld har jeg vært jordmor for katta mi. Klokka 9 i kveld begynte hun å bli fryktelig urolig, skjønte da at noe var i gjære. 2 timer senere var to små ute og etter ytterligere 1,5t var to til ute. 4 bittesmå kattunger, trodde ikke det var mulig å være så små :) her ser dere 3/4, den fjerde ligger under de andre <3 en lys og tre mørke :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1435966605.322838.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1435966605.322838.jpg
    63,6 KB · Visninger: 17
I kveld har jeg vært jordmor for katta mi. Klokka 9 i kveld begynte hun å bli fryktelig urolig, skjønte da at noe var i gjære. 2 timer senere var to små ute og etter ytterligere 1,5t var to til ute. 4 bittesmå kattunger, trodde ikke det var mulig å være så små :) her ser dere 3/4, den fjerde ligger under de andre <3 en lys og tre mørke :)
Åååååh Sååå herlig ❤️
 
Så herlig med kattunger!!!
 
Back
Topp