Fredag!!!!:-)

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Snart helg (igjen) hva er deres planer for helgen? J skal på julebord med jobben i kveld:) så kommer d litt besøk her, å ellers skal vi bare slappe av å kose oss....:)
 
Hei og god morgen :)

Her er det også julebord i kveld!
Holder på med pakking for vesla som skal være hos farmor i natt .

Gleder meg til å ta på finkjolen, høye heler og spise og drikke i godt lag i kveld:)

God fredag;)
 
Hei og god morgen :)

Her er det også julebord i kveld!
Holder på med pakking for vesla som skal være hos farmor i natt .

Gleder meg til å ta på finkjolen, høye heler og spise og drikke i godt lag i kveld:)

God fredag;)
Oi så spennende, er d første natta hennes borte? Her er d kun j som skal på julebord så pappa'n er hjemme m frøkna....heldigvis, j er ikke klar til å sette hu bort enda...:p vet jo at hu sikkert har d bra borte å men j vil ikke ha d så bra da....
 
Oi så spennende, er d første natta hennes borte? Her er d kun j som skal på julebord så pappa'n er hjemme m frøkna....heldigvis, j er ikke klar til å sette hu bort enda...:p vet jo at hu sikkert har d bra borte å men j vil ikke ha d så bra da....
Vi skal på julebord på jobben til samboeren min. Så vi går sammen.

Det er andre natten hun sover hos farmor. Hun er veldig enkel å ha med å gjøre, og trygg på folk rundt seg- så det kommer til å gå så fint :) Gikk veldig fint første gangen hvertfall.

Deilig med litt kjæreste tid i kveld, men kjipt å våkne opp i morgen og ikke ha henne her :(
 
Kos dere på julebord:D høres utrolig kjekt ut!

I dag har vi vært på trening, kafé og shopping. Fikk gjort unna hemmeligvenn-gaven også;) så nå blir det rolig kveld med pizza og tv.
 
Kos dere på julebord jenter! :) I dag har jeg laget vært ute med barna, laget masse masse mat for vi skal ha bursdagsfest for pappa'n min i morgen! ;) Storegull skal på overnatting, og lillegull blir med meg i vogna. Har kort vei hjem, så det går fint:)
 
Her skal det bakes pepperkaker, så skal jeg og snuppa bort på kvelden. Søndag blir det julemarked:)
 
Sendte mannen på byn så jeg fikk "huset for meg selv". Lagt begge kidsa og sett på fredagstv mens jeg strikket. Perfekt i mine øyne :) Vi koste oss med fredagstaco før han reiste, og meg og eldstejenten har puslet sikkert 10 prinsessepuslespill :D
Har ikke noen planer i helgen vi. Men kjenner jeg oss rett, blir det nok noe farting på besøk eller noe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp