Fredag...

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
...igjen.

Herlighet som tida flyr.
Hva skal dere bruke fredagen på?

Håper dere får en fin dag, alle sammen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei nå er det bare 2 dager igjen til det er barndåp, så her skal dagen brukes til en tur til frisøren, ta litt sol og hente dressen til gubben på renseri :) Og så kommer svoger, svigerinne og niese idag og skal være til søndag :)

Ha en strålende fredag jenter ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nei nå er det bare 2 dager igjen til det er barndåp, så her skal dagen brukes til en tur til frisøren, ta litt sol og hente dressen til gubben på renseri :) Og så kommer svoger, svigerinne og niese idag og skal være til søndag :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Lykke til med dåpen! Håper dere får en fantastisk dag!!!:-)

Shit som dagene flyr!! Frøkna er allerede 10 uker i dag!!!! Her ligger vi enda i senga, hu sovna 22 i går kveld å sover enda!! Ny rekord!! Føle j snart må vekke henne for mat...
Ellers så skal vi slappe av å nyte sola å vente på at pappa'n blir ferdi på jobb å feire at ferien starter;) 3 uker sammen hjemme, gleder meg masse:-) ha en fantastisk dag jenter!:)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Masse lykke til med dåpen:D

Her ligger vi fortsatt i senga. En som er rimelig fornøyd når han får sove så lenge han vil;) min lille skjønne prins er hele 9 uker i dag, måtte finne frem kalenderen og dobbelsjekke!

I dag blir det litt helgevask før vi henter storesøster som skal ha 4 uker ferie fra barnehagen nå:D

I dag skal jeg hjelpe en kompis å kjøpe kjøkken :) har jobbet som kjøkkentegner før og han ville dermed ha hjelp av meg av den grund ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Håper dere får en herlig dag i morgen - og legg gjerne ut bilder i etterkant .
Til inspirasjon for oss som planlegger dåp:)

Håper dere får en herlig dag i morgen - og legg gjerne ut bilder i etterkant .
Til inspirasjon for oss som planlegger dåp:)

Takk for det :D Ja kan jo legge ut bilder i morgen når jeg er ferdig med pyntingen ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Idag har vi vært en tur hos legen. Lille har fått staffilikokker eller noe i melkeutslettet stakkars:-( Ellers går dagen til avslapping og middagsbesøk:-)

Har fått purret på kirken vedrørende booking av dåpen, dem hadde registrert oss men glemt å gi oss bekreftelse :p

Dermed må jeg få laget ferdig og sende ut alle 25 innbydelsene i løpet av kvelden.

Fikk heldigvis sendt ut en krisesms med dato og klokkeslett til samtlige nå i disse ferietider ;)

Idag har vi vært en tur hos legen. Lille har fått staffilikokker eller noe i melkeutslettet stakkars:-( Ellers går dagen til avslapping og middagsbesøk:-)

Åå, stakkars. God bedring til lille:)

Ser herlig ut. Kos dere! :)
Tusen takk Adele:)
Vi storkoser oss- feirer at livet nettop har startet . For føler virkelig at det er slik.
Den beste delen kommer nå -som baby er kommet ❤️
(Det er ikke vinen som snakker)

Tusen takk Adele:)
Vi storkoser oss- feirer at livet nettop har startet . For føler virkelig at det er slik.
Den beste delen kommer nå -som baby er kommet ❤️
(Det er ikke vinen som snakker)

Du er herlig! Det er så sant, kos dere, nyt livet og hverandre❤️

Back
Topp