Fredag

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva skjer hos dere i dag da, jenter?
God fredag og god helg:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal prøve å komme oss ned på helsestasjonen for å veie lillegutt :) Mamma'n er litt nervøs for vektøkningen ;)

Vi er bare hjemme og slapper av i dag!!
Henter guttene litt tidlig i bhg, så er det helg!

Her har meg og lillegutt fremdeles ikke stått opp enda. Formen er ikke helt på topp enda, men merker heldigvis bedring. Storesøster ville på overnatting til farmor og farfar så de henter henne i bhg og skal kose seg :-) Så siden vi har halvveis barnefri så tenkte mor og far å gå ut og spise i kveld. DET er lenge siden, og jeg gleder meg - selvom formen er så som så :-)

Her har vi vært på butikken og hatt lunsj besøk:-) Nå er vi bare på sofaen og koser oss til samboer og storesøster kommer hjem:-)

Vært hos kiropraktor med lillegutt, viser fremgang og er ikke like urolig (låsning i nakken). Ikveld blir det avslappning foran tv'en og god mat :)

Her har det vært årvåken baby som nekter å sove. Note to self; ikke dra til mormor og onkel på besøk...
Og testing av bilstol og base i alternativ bil (jeg er snill datter og lar min mor låne den store bilen når hun skal på hyttetur med en venninne uten bil, så er jeg i en bitte liten elbil noen dager...) og lagt en plan for hvordan pakke bagasje når jeg, snuppa og mormor skal dra på besøk til oldeforeldre i neste uke. Nå sover hun endelig, så da plukker jeg henne ikke opp av bilstolen før hun våkner (selv om jeg vet at det ikke er bra å la henne sitte for lenge i den...)

I dag ble planene avlyst, så vi har en inne dag i dag. Har vært så aktiv i det siste at det er godt med en inne dag hvor vi slapper av og tar livet med ro :) lurer på om vi skal ta en mor og datter bad i dag med lekefisker og kos oss :)

Max lax dag. Fikk skikkelig angst-anfall da vi var på Fridays i går, som følge av utmattelse. Skalv så jeg var blå på fingre og lepper :( så gutta mine tilbrakte natten i stua. Deilig å våkne etter en hel natt søvn. Og det høres kanskje rart ut, men jeg likte følelsen av melkesprengte bryst og å kunne pumpe over 200 ml etter å ha ammet. Håper jeg klarer å ta igjen matmonsen min snart

kristinepg.no

Bare lat dag hjemme i dag, mannen skal til å grille nå :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har vært på farten siden 11 i morges. Hundene måtte til veterinæren og få vaksiner og flåttmiddel+++.
Så har vi vært å shoppet litt, og nå er det pitstop hjemme å mate baby og oss selv før vi fyker oppover mot Lillehammer retning hytta- hvor jacuzzi,herlig mat, gode venner og deilig frisk fjelluft venter :)

Her har det vært rydding, butikktur, enda mer rydding, vasking av klær og nå har jeg endelig fått frokost,lunsj og middag i ett måltid :p blir mer rydding forhåpentligvis og litt vasking samt en dusj på ho mor, kanskje jeg får vekk håret fra leggene og :p

I dag møtte vi barselgruppa for første gang:) veldig koselig. Ellers har jeg og mine to små gått en tur i kveld.

Back
Topp