Fredag

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fikk nettopp mld fra venninna mi om at hun er på vei til føden :) mer spent nå enn da jeg reiste for fire mnd siden jeg :p

Nå skal lillemor og jeg på babysang :D

I ettermiddag skal mamma og jeg å spise sushi :D

God helg alle sammen! Det blir en strålende dag :D

Hørtes ut som en utrolig koselig dag!:)
Her har jeg og veslegutt hatt besøk av farmor/svigermor i formiddag. Nå har de vært vekke i litt over 1t. på trilletur:D Må tro om de kommer tilbake snart:P Strålende vær og sol i Bergen i dag,herlig! Etterpå skal vi teste ut noen hvite duker på bordene her, som vi skal bruke i dåpen hans. Det var fyfy når jeg foreslo papirduker, hun bare "åååhh,guuud"..haha:D Så nå sitter jeg i grunnen bare å venter på at de skal komme tilbake;)

Senere i dag skal jeg på kjøpesenter en tur,ha en gave til tantebarnet som feirer burdagen sin på søndag + noen andre små ærender.
Ellers god mat og snop med mannen i kveld:D

God helg ja!!

Koselig dag :) her skal vi kun slappe av idag! Vi skal hente kake, kjøpe brus og pynte i morgen :) men før det blir det amerikansk lunsj i morgen :D så dåpsdagen på søndag♥ blir mange i kirken. Konfirmanter som skal presenteres og 2 dåpsbarn :p blir 200+ skal lese takk for barna :O gruer meg .... så blir det biff stroganoff med ris, salat og brød til :) etterfulgt av 3 forskjellig kaker og kaffe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så morro :D jeg tok med mannen min på hotellovernatting i går, med lunsj og middag ute/på byen. Koste oss masse :)

I dag hadde vi svigermor og samboeren på middag som en liten takk for at de passet ungene :)

Back
Topp