Fredag!

Her skal det være taco i dag.
Ikke pyntet ferdig her....mannen skal rydde over her og greie etter på. Håper jeg er bra nok så jeg får pynta litt :D

Jeg kan også juble over enda en fullgått uke, men jeg er bare 11, så ligger et par uker bak :P her ble det veldig enkelt idag med take away pizza :P mannen har sagt han skal rydde og vaske pluss få opp litt advent/julepynt i helga ;)

Kan desverre ikke juble for 13 uker før på mandag, men det kommer vel tidsnok det også! :) Her i huset ble det også veldig enkel middag i dag... vi bestilte sesam-burger! :love017 Kommer til å bli ei dundre på flere hundre etter svangerskapet her altså. Hjelper lite at jeg kaster opp flere ganger per dag når jeg allikevel spiser som en hest!! :p

Vi har vært på bursdagsmiddag til svigermor, og spist kjøtt i mørket, namnam :D

Åååja! Nei, ikke hørt om. Trodde dere hadde sittet i mørket og spist, som om strømmen hadde gått eller noe. Haha. :p

Hihi (spekulerte fælt på hva det var første gang jeg hørte om det jeg også), "bekkmørtna" var en liten spøk :P Men det kalles "kjøtt i mørket" eller "sosekjøtt" :) Nydelig godt! :) Må prøves :)

Nå sitter jeg bare og gleder meg til søndagsmiddag hos svigers. Der blir årets første julemiddag servert - pinnekjøtt!! Nom nom!! :P

Aahahahaha.. "i mørket" Morro.. :-D
Jeg sitter å nyter p3gull mens samboeren er på quiz..
Eller "nyter".. Er så SINNSYKT kvalm etter jeg fikk det for meg at den ekstreme kvalmen hadde lyst på et glass på melk med oboy! Blæææh..!
Det hadde den altså ikke.. Bare tulla..

I dag kan jeg også juble for 13 fullgåtte uker:-) "feira" me kino, Jul i Flåklypa", med barna og mamma og pappa. Etterpå har det vært litt helgerydding, så nå er jeg klar for å innta sofaen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp