Fredag:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jøss, ingen fredagstråd enda:-)

Her ble det tidlig morran, måtte være med mannen i barnehagen, så han kunne bare dra etter å ha levert av snuppa og meg.
Men nå skal han heldigvis ha høstferie, så da får nasse endelig sove til hun våkner, det er fælt å vekke dem synes jeg.
Ellers blåser det en del i dag, men ikke så kaldt heldigvis:-)
I dag tror jeg det blir middagspølse på hele gjengen, har funnet en uten melk.

Ha en fin dag alle sammen:-)

Ja uff, får så dårlig samvittighet hvis jeg må vekke ungene :P hehe.. men sånn er det jo bare av og til ;)

Ble vekket av Emira litt etter halv 7 idag, for hun måtte på do :P klarte rakk ikke å sovne før Liana våkna kl 7.. hun har hatt så mange stinke-bleier de siste dagene! På grensen til å være diaré:confused: så hun er såååååå sår:(

Snuppene er i barnehagen, og samboer har fri idag, så vi leverte dem sammen:)
Jeg har fått brettet litt klær og hengt opp nye til tørk, har også vasket på badet og ryddet her..så da får samboer støvsuge og vaske gulv!:P:D hehe.. men først skal vi ut å handle og kjøpe oss en god lunsj :) (hvis han noen gang blir ferdig å spille ps3):p

Ønsker dere alle en super fin fredag!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Huff stakkars, det høres ikke godt ut, kan det være tenner som gjør det? Hørt det ikke skal ha noen sammenheng, men det er alltid sånn bæsj når nasse får tenner her.

Deilig at dere får en dag sammen, dere får kose dere masse til lunsj:-) Begynner du å kjenne noe tegn til at fødselen starter da?

Huff stakkars, det høres ikke godt ut, kan det være tenner som gjør det? Hørt det ikke skal ha noen sammenheng, men det er alltid sånn bæsj når nasse får tenner her.

Deilig at dere får en dag sammen, dere får kose dere masse til lunsj:-) Begynner du å kjenne noe tegn til at fødselen starter da?

Jeg tenkte på tenner jeg også, for hun er jo ikke noe syk..har hatt øyekatarr forige helg, og hoster litt om natten..men ellers helt fin.. hehe jeg har også hørt at det ikke skal være noe sammenheng med tenner, men det tror jeg ikke noe på! For er såå mange som opplever sånne type bleier ved tannutbrudd;) Emira hadde det noen få ganger også..

Ja er godt å ha litt ekstra selskap her :P ingen spesielle tegn til fødsel enda..har jo en god del kynnere, men det har jeg hatt leeeeenge;) så er spent når det skjer!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg tenkte på tenner jeg også, for hun er jo ikke noe syk..har hatt øyekatarr forige helg, og hoster litt om natten..men ellers helt fin.. hehe jeg har også hørt at det ikke skal være noe sammenheng med tenner, men det tror jeg ikke noe på! For er såå mange som opplever sånne type bleier ved tannutbrudd;) Emira hadde det noen få ganger også..

Ja er godt å ha litt ekstra selskap her :p ingen spesielle tegn til fødsel enda..har jo en god del kynnere, men det har jeg hatt leeeeenge;) så er spent når det skjer!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, husker selv i fjor, da gikk jeg fem dager på overtid, holdt på å krepere av spenning:-) Det blir vel litt annerledes når man har vært igjennom det før:-)

Her var dei lite aktivitet i dag! ;)
Vi har hatt besøk av to barn mens mamman deres var på et møte. Hærlighet så deilig at Simone fikk litt sosial omgang! Hun strålte opp da de kom og prata i vei på Simonisk og leika masse! Det var godt for meg også for hun har vært klengete i det siste. Hun sovna halv to, så det ble sen dubb i dag. Og jeg er frisk igjen!! Juhuuuuu!!!!!

Ellers har vi ingen planer i dag. Det blir thai takeaway i dag tenker jeg.

Fredag og hælj:D:D:D:D Vi er på vei til svigermor, skal hente snuppene:rolleyes: blir veldig koselig og få de hjem igjen:):):) Vi har hatt noen koselige og veldig rolige dager med mye tv-titting;) Hihi. . Var på hs igår med Emmeth. Legen var seff en mann og var hylgrining og redsel fra minsten. Legen fikk nå hørt på hjertet hans på ett vis:p var inne hos helsesøster også. Han har ikke vokst ila de siste 6 ukene, fortsatt 77 cm lang, men hadde gått opp 60 gram:) Veier nå 10.010 gram;) Hs mente vi kunne prøve og se om vi kunne få i han litt mer mat, lettere sagt enn gjort det:p prøver alt vi kan for og få han til og spise mer, han er litt små spist nå om dagen. Tar seg nok opp igjen:) Igår valgte vi og klippe han med maskina, siden det går litt lettere enn og klippe for hånd, da han ikke sitter stille så velsig lenge om gangen når det skjer noe spennende:p;):D og sånn blei han seende ut:):D
1380889725897.jpg

Jøss, ingen fredagstråd enda:-)

Her ble det tidlig morran, måtte være med mannen i barnehagen, så han kunne bare dra etter å ha levert av snuppa og meg.
Men nå skal han heldigvis ha høstferie, så da får nasse endelig sove til hun våkner, det er fælt å vekke dem synes jeg.
Ellers blåser det en del i dag, men ikke så kaldt heldigvis:-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Deilig at han skal ha høstferie da :)
Gilde god og mager er uten melk forresten :)

Hvordan er hånda di? Og formen ellers?

Ja uff, får så dårlig samvittighet hvis jeg må vekke ungene :P hehe.. men sånn er det jo bare av og til ;)

Ble vekket av Emira litt etter halv 7 idag, for hun måtte på do :P klarte rakk ikke å sovne før Liana våkna kl 7.. hun har hatt så mange stinke-bleier de siste dagene! På grensen til å være diaré:confused: så hun er såååååå sår:(

Snuppene er i barnehagen, og samboer har fri idag, så vi leverte dem sammen:)
Jeg har fått brettet litt klær og hengt opp nye til tørk, har også vasket på badet og ryddet her..så da får samboer støvsuge og vaske gulv!:P:D hehe.. men først skal vi ut å handle og kjøpe oss en god lunsj :) (hvis han noen gang blir ferdig å spille ps3):p

Ønsker dere alle en super fin fredag!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Du er så effektiv du! Høygravid og to barn. Du får gjort mye mer enn meg som har ett barn ;-) håper dere hadde en fin lunsj!

Simone hadde noen fæle bleir da hun fikk de to første tennene og var kjempesår. Jeg tror det kan være en sammenheng, for jeg selv blir påvirket i magen av stress, sykdom osv, så da er det jo logisk at de små kan det også. Leger tror ikke på noe de ;-p haha ;)

Fredag og hælj:D:D:D:D Vi er på vei til svigermor, skal hente snuppene:rolleyes: blir veldig koselig og få de hjem igjen:):):) Vi har hatt noen koselige og veldig rolige dager med mye tv-titting;) Hihi. . Var på hs igår med Emmeth. Legen var seff en mann og var hylgrining og redsel fra minsten. Legen fikk nå hørt på hjertet hans på ett vis:p var inne hos helsesøster også. Han har ikke vokst ila de siste 6 ukene, fortsatt 77 cm lang, men hadde gått opp 60 gram:) Veier nå 10.010 gram;) Hs mente vi kunne prøve og se om vi kunne få i han litt mer mat, lettere sagt enn gjort det:p prøver alt vi kan for og få han til og spise mer, han er litt små spist nå om dagen. Tar seg nok opp igjen:) Igår valgte vi og klippe han med maskina, siden det går litt lettere enn og klippe for hånd, da han ikke sitter stille så velsig lenge om gangen når det skjer noe spennende:p;):D og sånn blei han seende ut:):D
Vis vedlegget 33676

Så deilig å få dem hjem igjen :)
Ikke alle leger som har barnetekke nei. Skulle tro de lærte etter hvert, men det virker ikke sånn ;-p var ikke det fin vekt i forhold til høyde da? Simone var 80,5 og 11,76 kg på ettårskontroll. Synst ihvertfall Emmeth ser frisk og sunn ut jeg ;) lykke til med å øke matinntaket! Det er neimen ikke enkelt når de ikke vil ha mer! Han spiser sikkert mer etter hvert ;) her har det vært perioder med småspist barn men det tar seg alltid opp igjen.
Han var fin på håret :) her er det relativt lite hår foreløpig. Satt han fint når dere klippte?

Ja, husker selv i fjor, da gikk jeg fem dager på overtid, holdt på å krepere av spenning:-) Det blir vel litt annerledes når man har vært igjennom det før:-)

Hehe ja, også når man i tillegg har føda før termin 2 ganger, så går man bare å venter på at det skal skje noe, og er kansje litt mer utålmodig :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Her var dei lite aktivitet i dag! ;)
Vi har hatt besøk av to barn mens mamman deres var på et møte. Hærlighet så deilig at Simone fikk litt sosial omgang! Hun strålte opp da de kom og prata i vei på Simonisk og leika masse! Det var godt for meg også for hun har vært klengete i det siste. Hun sovna halv to, så det ble sen dubb i dag. Og jeg er frisk igjen!! Juhuuuuu!!!!!

Ellers har vi ingen planer i dag. Det blir thai takeaway i dag tenker jeg.

Hehe så gøy for hun å få besøk:D var nok stor stas det!:) og kan tenke meg det er godt for deg når hun blir litt mer opphengt i andre enn deg;);)
Hurra for deg som er frisk:D:D:D ingenting er bedre enn det!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vis vedlegget 33676
Kjekkas! Dét glimtet i øyet da.:D

God dag, frøkner.:)
Jeg har hatt forelesning i dag, også har jeg jobba litt med ei feltoppgave i samfunnsfag. Nå kommer vesla mi snart hjem, så da skal vi spise lunsj sammen og pakke til overnatting hos mine foreldre. På turen dit skal vi stoppe hos oldeforeldrene til Jenny og spise fårikål, og mannen skal hjelpe dem med PC'en deres. Tror det bare blir ei natt borte, slik at vi får slappa av hjemme på søndag.

Ønsker dere alle ei riktig god helg!! :)

Vis vedlegget 33676

Stakkars liten som fikk en manlig lege.. Begge jentene her har vært redd for menn i perioder..tror det har noe med stemmen å gjøre? Tror nok barn har vokseperioder jeg, og at det lett kan bli av og på når det kommer til mat ;) Emira har vært veldig sånn etter at hun ble 1 år og ikke vokste like fort lenger.. da spiste hun masse i perioder, som hun også strakk seg veldig på..og kan plutselig spise lite, men da står det lissom mer stille også i lengden, spesielt..

Så god og søt Emmeth er altså:rolleyes::D♡ hehe han kledde sveisen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag :)
Her har jeg akkurat kommet hjem fra forelesning og avløst svigermor som har vært her og passet lille syklingen idag! :) Snuppa er inne i time 2 av den andre luren sin for idag, så er tydelig ikke i form! Bra at svigermor kunne være her da, for hadde kursing i WISC-testing av barn og tror det er den mest matnyttige forelesninga jeg har hatt iløpet av de 5 årene jeg har vært på studiet :eek: :p :D
Når hun nå våkner må vi gå ned i barnehagen og tømme plassen hennes for ting, skal være dugnad i helga så alle måtte ta hjem alle tingene til barna o_O
Etterpå blir det pannekaker på rismelk og suppe til når mannen kommer hjem og ellers bare innekos i regnværet! :)

Goood heeelg! :D

Hehe ja, også når man i tillegg har føda før termin 2 ganger, så går man bare å venter på at det skal skje noe, og er kansje litt mer utålmodig :p

★Sender fra pipe-gjøken★
jeg var SÅ sikker på at han blei å komme idag :P jaja, kanskje neste fredag da! :P

Vis vedlegget 33676
hihihi, så fin han blei! Skikkelig storgutt jo :eek: ;)

Jøss, ingen fredagstråd enda:)

Ellers blåser det en del i dag, men ikke så kaldt heldigvis:)

Ha en fin dag alle sammen:)
huff, ja, er ikke noe gøy å vekke de! Du skal se hun våkner tidlig av seg selv når hun kan sove sålenge hun vil da :P ;)
Vi bruker stort sett bare Gilde Go`og mager når vi har pølser, de er melkefrie! ;)

Du er så effektiv du! Høygravid og to barn. Du får gjort mye mer enn meg som har ett barn ;-) håper dere hadde en fin lunsj!

Simone hadde noen fæle bleir da hun fikk de to første tennene og var kjempesår. Jeg tror det kan være en sammenheng, for jeg selv blir påvirket i magen av stress, sykdom osv, så da er det jo logisk at de små kan det også. Leger tror ikke på noe de ;-p haha ;)

Hehe skal være ærlig å si at jeg får ikke gjort like mye (eller orker) når barna er hjemme hele dagen!;) hehe..orker mer når jeg har fått slappet av i en stille leilighet noen timer:P:)
Takk, lunsjen var kjempe fin og god:D hehe..

Ja jeg tror også på at tannutbrudd kan gå utover magen.. jeg også kan bli sånn hvis jeg er bekymret, stresset eller rett og slett har vondt i kroppen.. så hva legene mener, det driter jeg i :P hahaha.. og godt det er fler som mener at tenner kan gi sånne "herlige" bleier :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp