Enig. Men i morgen har jeg nattevakt :-oHehe, har lært meg at fredags kveld er en særdeles dårlig kveld å lese påda er nesten lørdag lettere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Men i morgen har jeg nattevakt :-oHehe, har lært meg at fredags kveld er en særdeles dårlig kveld å lese påda er nesten lørdag lettere
![]()
Idag har det gått KJEMPEBRA i barnehagenhun var ute HELE utetida uten å bli redd eller gråte
litt utrygg innimellom, men da fikk hun sitte litt i vogn og da var alt ok! Uteklærne var kjempeskitne, tar det som et godt tegn
![]()
Hun sov bare en liten time da, sikkert fordi hun sov hjemme på morran, men hun var blid og fornøyd da hun våkna og det er det viktigste!hun sover i seng og det er ikke noe problem å legge henne der, hun får melkeflaska si når hun legges og er såå fornøyd med det
Idag gråt hun da vi skulle gå hjem, og enda hadde hun da lekt en hel time inne etter at hun våkna!
Så nå har den magevondten jeg har gått med hele uka lettna litt, og vi skal kooooose oss hjemme sammen hele helga!![]()
Jeg også!![]()
Venter på lekereolen og gardiner fra Ikea! Så er vi ferdige!![]()
Hehe, jeg har også fundert litt på det der, om hun er furten fordi vi har levna henne dermen kommet fram til at hun er nok bare sliten
![]()
Hehe, men da blir det hvertfall vanskelig å lese i morgenEnig. Men i morgen har jeg nattevakt :-o
Jaaa! Det er sååå deilig! Men gleder meg likevel til hun er så tilvendt at jeg kan ha henne hjemme annen hver dagÅ så braingenting er bedre enn å vite at barnet sitt har det bra!
hun kommer nok til å bli tryggere og tryggere, og snart så er hun "bossen" i barnehagen
★Sender fra pipe-gjøken★
Skikkelig koselig bursdagsfeiring i dag, bortsett fra at samtlige unger (bortsett fra 9-åringen) var fredagsslitne![]()
Men det var hyggelig da!!!
Lillebror i seng, og jeg skal rekke de to siste miniforelesningene på nett før mannen og jeg skal se The Voice og spise litt snop![]()
Du er superflink!!!
Ingen krise å forsove seg litt nå og da![]()
Det gjør det nok, lettere når du kommer inn i dettihi
takk
Eg håp at det går like bra i stunda framover
![]()
Skal jobbe som assistent på "gamlejobben" og karen jeg jobber for skal ha nattstand med partiet sitt, så det blir IKKE stilleHehe, men da blir det hvertfall vanskelig å lese i morgenmed mindre det er stille på jobb
![]()