Fredag :)

babysykigjen

September 2013 <3
Hva skal dere gjøre i dag jenter? Her blir det en runde med vasking av klær, og til kvelden blir det en runde med støvsugeren. Vi bytter panel i stua, og det blir myyyye støv og rot av sånt. Håper jeg får til en tur på nattåpent i kveld i sentrum :)

Tja, prøve å rydde/vaske litt. Får se hvor langt bekkenet holder :-p samboers barn kommer i kveld, så da blir det fullt hus :) må vel handle litt og :)

Fri i dag siden jeg jobber inn fredagene resten av uken :)
Opp tidlig likevel og kjørte snuppa til skolen, behandling hos manuellterapeuten for bekkenet/ symfysen, møte med brannvesenet for en sjekk av st.hans bålet vi har søkt om for gaten (gikk i boks :))
Har arbeidere i hagen som graver og skal lage mur mens jeg ligger strekk ut og samboer prøvekjører en Audi han vil lease, håper på middag ute siden snupsi skal til faren i 16 tiden for helgen og kanskje en god film i kveld. Mest lyst på noen glass hvitvin :) Hehe! Ikke lenge igjen nå!!!!

Hva skal dere gjøre i dag jenter? Her blir det en runde med vasking av klær, og til kvelden blir det en runde med støvsugeren. Vi bytter panel i stua, og det blir myyyye støv og rot av sånt. Håper jeg får til en tur på nattåpent i kveld i sentrum :)
Hvert på et minitivoli med frøkna i regnvær, var bare oss to der.. Kom noen eldre barn etter hvert.. Er slike bygdedager i helga, men ikke det beste været akkurat.. Nå skal big one i stekeovnen og bare slappe av resten av kvelden

Vi har sagd ned et tre i hagen i dag.. mye hagearbeid om dagene.. lader opp til nattevakt om et par timer... :)

Har tatt feire!!

Jeg har hatt en dårlig dag i dag, men det er vel slikt man bør regne med iblandt, med alle disse hormonene flyvende rundt i kroppen, det er rart jeg ikke har vært verre synes nesten jeg. I går kveld før jeg la meg satte jeg en deig for nattheving, så i dag tidlig koste jeg meg med ferske rundstykker. Så dro jeg til jordmor, hun synes jeg hadde litt vel mye kynnere, og mini har gått fra å være over vekstkurven til å være under, men det var ikke alarmerende, må bare følges med. Etter det dro jeg innom en butikk og kjøpte en bok jeg har hatt lyst på lenge, så kom en veninne på besøk med datteren sin, og vi lagde pannekaker og så en film. Og i kveld har jeg laget sitronbrownies, gått en liten tur og sett en film til.

Det høres vel egentlig ut som oppskriften på en bra dag, men mulig det var jordmorbesøket som ødelagte litt.

Jeg har hatt besøk av min mor og min mormor som har hjulpet meg litt med endel hagearbeid :) var å kjøpte litt blomster og jord og fikk plantet et bedd :) ble ganske bra :) tiltross for at de høljet ned med regn! Men barna syns de var kjempe stas å være ute i regnet etter bhg å hjelpe oss :) så laget vi hjemmelaga pizza:) ikveld har jeg koset meg med sjokolade pg brus :) nå sitter jeg å leser et blad for jeg ikke får sove fordi sambo har endel besøk som bråååker litt :p flere som er våkne nå?

Back
Topp