Fredag :-)

Fru+2

Forumet er livet
Jhoo da er det fredag igjen og helg.
Chr er levert i barnehagen og jeg sitter å jobber.
I kveld skal jeg og k på konsert og spise ut deilig med litt kjæreste tid. Chr skal sove hos bestemor,noen han gleder seg til.
Ellers så er plannen å jobbe i huset i helga, så vi blir ferdig så svigermor kan flytte inn. Begynner å haste litt, vi skal ta over barndoms hjemmet til k og det er litt å gjøre der også.
 
Vi tenkte visst på fredagstråden  begge to :). Kos dere på konsert i kveld!

Her blir det rolig fram til jobb - og etterpå blir det å benke seg foran TV'n å bare nyyyyte fredagskvelden.emoticon
 
God morgen til dere alle, kjære damer

Her er det arbeidshelg for meg, så frem til klokka to skal jeg gjøre så lite som jeg kan uten å få dårlig samvittighet.. det er ganske lite. Må en tur i butikken, og så har jeg vært en tur på jobb allerede.. og jeg må dusje

Ettersom det er jobbing hele helga blir det lite spennende som skjer for min del - håper jeg i alle fall...
 
Idag skal jeg ut å feste!
Skal ha en liten samling med jentene i klassen, så blir nok en liten tur ut i Fredrikstad by!
Det er lenge siden jeg har hatt en sånn kveld så det skal bli uyt\rolig deilig!
Og ikke minst morsomt!!

Må være litt forsiktig da, for i morgen blir jeg hjemme med kidsa alene!! Så fint å være litt oppegående ihvertfall!

Ha en super helg alle sammen!!! ;)
 
Her sto jeg opp halv åtte, for Trym er hjemme igjen. Ingen vits å være i lange baner hos bestemor om det ikke er noen fødsel på gang ;-) Så vi henta han på dagen i går. Han er en tur i bhg nå da, har ikke vært der på en uke.

Var gørsliten da jeg sto opp i dag, våkner jo av den teite sola som står opp så tidlig (selv om den er god hehe :-D). 3 doturer i tillegg. Driver å snur hodet på at dette vil ta litt tid, også får jeg bare bli positivt overrasket når det braker løs emoticon hehe. Ut kommer han uansett :-p

Skal spise litt også rydde på kjøkkenet også stikker til ei venninne å skravler litt. :D Godt å komme seg litt ut av huset.
 
Flatula: vet akkurat hvordan du har det. Var venninneskravel som fikk meg til å slappe av!

Har fått fjernet agraffene. og såret var tørt og fint.Lpk var gått ned fra 10 til 5. Det var jo bra, men crp hadde steget litt - fra 17 til 20. ikke mye, men feil retning. Så legen vill ha det sjekket igjen på mandag. Men mindre jeg fikk feber. Men har åpen retur på sykehuset i tilfelle. Får håpe jeg slipper å benytte meg av den da. Vil være frisk nå!
 
Olive: Ja det gjorde godt med en tur på venninne skravel :D Bedre humør og energi

Trym er i seng for en drøy halv time siden, og vi skal glane en film med en kompis snart. :-) Godteskåla er nesten tømt :-p.

Ha en god helg alle sammen! :)
 
Det e heeeeelg, det e heeeeeelg!!! Yey!

Faktum er at vi har klart å rote bort en prompepute på 17-mai!!! Åhhh krise.. for Solveig skulle ha den med seg på lekedagen i dag. De hadde lagt store planer! Hm... hun får ønske seg en ny tenker jeg!

Det har vert en rolig dag på jobb. Får gjort masse da! emoticon
 
Idag har det vært en deilig dag på jobb i bhg. emoticon
Vi ble hele 3 barn og 4 voksne idag emoticon
Vi sendte hjem 2 voksne og så dro resten av oss i Dyreparken. Det var deilig å kunne dra dit i en bil altså emoticon  Og så hadde vi jo så mye bedre tid når vi var så få, så vi fikk sett de aller fleste dyrene faktisk!
Jobba til halv 5 idag, så da ble det noen lettvindte pannekakertil middag... etter en "ufrivillig" cowboystrekk i stolen emoticon
Ellers har vi bare sittet her foran TV i kveld. Mannen har lagt seg nå. Han skal på jobb kl. 06.00 i mårra tidlig! Linnea skal til svigers, så jeg skal nyte dagen aleine. Gleder meg faktisk emoticon
 
Back
Topp