Fredag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle tre. Jeg vil gjerne klones i 3 i dag, jeg har for mange ting som foregår til at jeg klarer alt alene... Først er det påskefrokost i bhg, men den blir mamman min med på, sammen med Tobias. Ida holdes hjemme i dag, hun MÅ til legen. Jeg tror lungebetennelsa er tilbake for fullt, bare i går hosta hun til hun spydde 2 ganger, og hun har gjort det litt innimellom de siste ukene også... I tillegg er det aller siste fredagsstep-timen noensinne i dag, men den må bare utgå...
Kl 15 skal jeg på jobb, håper bare jeg rekker det...

Ha en fin dag alle! [:)]

Oppe om morgenen vi og. Nicholas ropte kykkeliky i halv syv tiden, så da var det nok morgen[&:] Nå har han og samboeren reist i bhg og på jobb, og Josephine ligger på monkey island og leker. Må en tur innom jobben i dag, også skal jeg i utgangapunktet både kjøre oldemor, på barseltreff og barseltrening rundt elleve tiden[&:] Så kloning høres smart ut Skrållan[:D][:D] Tror jeg velger trening i dag jeg altså, om jeg får ordnet det med jobben over telefon.

Nicholas skal til pappaen igjen i helgen, og vi skal bare kosemose hjemme.

Så dere forresten at datteren til det danske kronprinsparet ble oppkalt etter vår Josephine i går[:D][:D][:D][:D]

Endelig fredag og nå er det bare denne dagen på jobb og så er det FERIE!
(Eller, jeg må sikkert jobbe et par timer på mandag, men det er ferie likevel)

På torsdag reiser vi til England! Jeg har faktisk ikke vært der før jeg så det blir spennende. Helga etter skal sambo til Dublin og så skal vi til Sunnmøre i mai. Jeg får fremdeles plass i bunaden min, håper det holder seg til 17mai altså!

Har forresten fått time til ultralyd den 27mai. Blir spennende. Vi skal ikke vite kjønnet denne gangen heller.

Looney: Ja, det la jeg merke til! [:)] god smak på kronprinsparet, men jeg må si de ble kanskje bittelitt for mye folkelige når de gav lilleprinsen navnet Ørevoks [8D] Det grønlandske navnet han fikk, betyr nemlig ørevoks, haha!

WZ: Så herlig med så masse turer fremover! [:)] og ikke minst ultralyd! [:D]

Tok bare 30 min å komme igjennom på telefon til legesenteret, men heldigvis fikk Ida time i dag! [:)] Laben kl 11.20 og legen kl 11.40. Tror jammen jeg dusjer og ordner meg til jobb før vi drar til legen jeg, så blir det ikke noe stress etterpå... ja, det var lurt!

Jeg leste det med ørevoks jeg og. herlig[:D]

Nå stikker vi på barsel workout, og jeg er spent på hvordan det blir[:)][:)]

Hjemme fra legen med Ida, med en ny runde medisin! Nå håper vi lungebetennelsa forsvinner en gang for alle!

Kjedelig med lungebetennelse enda da Skrållan[&o]

Det ble ingen trening for de har vært så dårlig oppmøte at de har valgt å avlyse[>:] Takk for info liksom. Og da rakk jeg ikke barseltreffet heller, så jeg ble sur og dro hjem. Nå sover snuppa og jeg gidder ikke gjøre noe. Jo jeg skal kjøpe godis og momse i kveld[&:][:D]

Blir nødt til å trene både lørdag og søndag da!!

Ja, håper hun blir kvitt den nå altså, 6 mnd med lungebetennelse er LENGE! [&o][&o]

Ferdig på jobb, og kjøpte en nydelig kjole til Ida! [:)] skal laste opp bilde, så får dere se [:)]

Back
Topp