Fredag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen [:)]

Her var barna oppe kl 6 .. synes det er altfor tidlig, men ser ikke ut som det er noe å få gjort med det. Er jo ingenting som hjelper [8|] Etterpå skal jeg dra å trene litt, mens de er på den "barnevakta" der, og det skal bli litt deilig kjenner jeg. Også tror jeg at om jeg begynner å trene litt nå, så blir det kanskje lettere å trene skikkelig når jeg kan etter fødselen [:)][;)]

Ha en flott dag alle sammen [:)]

Så flink du er Råsa - må være forsiktig da, for svangerskapet gjør sener og ligamenter slappere i hele kroppen og det er lett å strekke noenting om man tar i (særlig om man ikke har trent masse fra før).

Jeg har levert ungene i barnehagen, i drivende snøvær [:@], og så har jeg vasket kjøkken- og spisestuegulv. Har tenkt å komme meg igjennom hele huset med moppen i dag, så jeg kan ta helg med god samvittighet. Skal på service med bilen i ettermiddag, så da blir det en tur på de få butikkene som ligger i nærheten av  verkstedet - det vil si et gartneri og Lefdal.... gartneri er særlig spennende med ei som skal flytte fra en flott hage til en leirhaug [8D] Hadde jeg bare hatt grønne fingre

Hei hei.

I dag er jeg hjemme med en syk liten Jørgen. Han er full i feber, så han ligger på sofaen og ser på tv. Mens han ligger der skal jeg se om jeg får gjort litt husarbeid. Senere i kveld tenker jeg vi koser oss med taco og norske talenter[:D]

God morgen!!

Ja, her laver det også ned[:'(] Jeg skal slutte å si at NÅ er det ENDELIG vår - for da kan man banne på at det kommer noe hvitt fra himmelen igjen[:@]

Ellers så startet dagen tidlig - det kom noen rare "pip" fra rommet til jenta mi. Der lå hun lys våken, kvart over 6 *GJESP*. Lå å tulla litt i senga, men var oppe før 7. Hadde "instruert" henne kvelden før at vi skulle rett opp og rett i klærne - og at frokosten skulle spises i barnehagen.
Det var nemlig overnatting på skolen for jenta mi i 4 klasse, så hun hentet jeg etter levering i bhg. De hadde "bokvake" - de spiste pizza, leste bøker, så på film og spilte spill - helt til midnatt[:D] Overnattingen hadde gått veldig bra - og jeg er faktisk veldig stolt over jenta mi som endelig ser ut til å bli litt tryggere på seg selv og andre enn oss[:)][:)] Hun skal få være med meg på jobb senere idag siden de har tatt fri denne dagen.

Eldstemann skulle ha reist på speidertur i helga, men har dessverre blitt syk, men håper han blir frisk i løpet av helga - for neste uke skal de reise på leirskole med 7.trinn. Det er bedre han får med seg det i alle fall - selv om det alltid er surt å bli syk selvfølgelig!

Det blir rolig fredag her[:)]

Stakkars Jørgen! God bedring til han!

jeg er på jobb. Hjelper barna med å finne bøker på biblioteket i dag. Og driver med rydding. Det ligegr masse bøkr alle steder, så da må jeg ordne litt.

Etterpå er jeg alene med barna...IGJEN. Så da blir det noe enkelt til middag, og så skal vi bare kose oss og leke litt før leggetid. Begge ungene har boklesedilla om dagen, så da blir det noe litt av det- KOselig!!

I kveld akal jeg slappe av med gullrekka og litt godis! Digg å ha TVen for seg selv, hehe

Ønsker dere alle en GOD fredag!

Hei og god morgen!

Jeg er en av de som ikke har vært så aktiv på skriving her inne det siste året, men følger med på hvordan det er med dere og de ikke lenger så små sep. 2006 barna:)
Her går dagen som vanlig til jobb og barnehage og i kveld blir det endelig helge kos med de søte små.

Må bare legge til at dere alle virker som en kjempe fin gjeng, og at det er helt fantastisk at dette forumet enda lever etter 5 år!

ORIGINAL: iselink

Hei og god morgen!

Jeg er en av de som ikke har vært så aktiv på skriving her inne det siste året, men følger med på hvordan det er med dere og de ikke lenger så små sep. 2006 barna:)
Her går dagen som vanlig til jobb og barnehage og i kveld blir det endelig helge kos med de søte små.

Må bare legge til at dere alle virker som en kjempe fin gjeng, og at det er helt fantastisk at dette forumet enda lever etter 5 år!

Koselig med de som er her uten å skrive så mye også!! Jeg er ikke så aktiv nå om dagen, for jeg har så utrolig mye å gjøre. Så når jeg endelig treffer sofaen på kvelden, så orker jeg ikke ha PCen foran meg. men savner jo denne gjengen, så da er jeg litt innom likevel, hehe

Rasmus og jeg har vært hos legen på 6 mnd kontroll, og hun kunne fortelle det vi allerede visste: Han er helt perfekt![:D]

Nå sover gullgutten, og jeg burde gjøre et eller annet.. Jeg vasket hele huset igår, så jeg MÅ jo ikke, men jeg er litt rastløs, vil få pusset opp litt her, litt maling her og der gjør underverker.. Kanskje mannen kommer hjem til nytt hus?[8D]

Bertine og jeg skal kose oss med tacopasta til middag, og sjokolademousse til dessert.. NAM![:)]

Ja dagene flyr virkelig for tiden! Jeg begynner vel å få en forståelse over hva denne tidsklemma betyr:)

Men jeg er innom her litt når det er rolig på jobb, eller jeg bare trenger en pause fra tankevirksomhet, og synes det er virkelig koselig å lese om alle disse flotte barna og damene her[:)]

Lenemor : Ja, jeg har lest litt om gravid og trening på stuioets side [:)] Så tror jeg trener det jeg gjorde i dag (Svett & Blid - Dans/Aerobic 30 minutter og Vekter+push up, sit ups og sånn de neste 30 min), to dager i uken i allefall frem til magen blir i veien for meg, eller det blir for tungt. Også bare trener jeg litt på maskiner etterhvert, sykkel feks [:)] Deilig var det i allefall .. fikk jo såå mye mer energi [:D]

God Bedring til Jørgen [:)]
Elimor : Enig med deg! To ganger nå har jeg vært så glad fordi snøen smelter litt og sola titter frem, men såå er det bare våren som kommer å lurer oss [&:] Håper den kommer for fullt snart nå [:)]

god ettermiddag!

I dag er jeg hjemme med en febersyk Oliver! Ligger på sofaen å ser på tv og spiser kjeks!
Jeg har begynt å trene igjen etter en lang pause! (var rett og slett lei)
Så satser på å komme meg i form og få på noen gamle klær når det nærmer seg sommer!![:D]
Ellers burde jeg nok gjort noe skolearbeid mens jeg er hjemme, men er vanskelig å sette igang gitt!
Har et maleri som må bli ferdig og et strikke-forskningsoppgave som bør gjøres noe med![8D][&:][:-][8|]

Ha en fin fin fredag! Deilig med helg!

ORIGINAL: Chaba

god ettermiddag!

I dag er jeg hjemme med en febersyk Oliver! Ligger på sofaen å ser på tv og spiser kjeks!
Jeg har begynt å trene igjen etter en lang pause! (var rett og slett lei)
Så satser på å komme meg i form og få på noen gamle klær når det nærmer seg sommer!![:D]
Ellers burde jeg nok gjort noe skolearbeid mens jeg er hjemme, men er vanskelig å sette igang gitt!
Har et maleri som må bli ferdig og et strikke-forskningsoppgave som bør gjøres noe med![8D][&:][:-][8|]

Ha en fin fin fredag! Deilig med helg!

Hva studerer du?[:)]

Hva studerer du?

Jeg studerer kunst og håndverk ved høgskolen i halden!
Skulle egentlig over på førskolelærer fra høsten av, men mulig vi ikke får råd til siste året!
Så vi får se!

Endelig fradag[:)]
I dag har jeg rydde i klærne mine og har klart å kaste en stor pose med ting som er utslitt.
Deilig å får ryddet opp litt.
Nå skal jeg snart hente chr i barnehagen og så fine på noe annet til middag . Klarte å gleme å ta opp kjøttet vi skule ha til gryta i går. Ble trøtt etter 1 times vannareobic så sovna på sofaen når jeg kom hjem fra treningen. ja ja.

Ønsker Oliver og Jørgen god bedring og eldstemann til elimor

Iselink så koselig å høre fra deg igjen

Ønsker alle en strålende fredag og helg

Hva studerer du?

Skulle egentlig over på førskolelærer fra høsten av, men mulig vi ikke får råd til siste året!
Så vi får se!

Må man være kunstner for å studere dette? Altså god til noe? Eller holder det med å like å lage ting..[;)]

ORIGINAL: SuperBerta

Hva studerer du?

Så vi får se!

Må man være kunstner for å studere dette? Altså god til noe? Eller holder det med å like å lage ting..[;)]

Så lenge du liker å lage ting er det vel greit! Lærer jo litt etterhvert! Jeg synes det har vært helt supert!
Måtte velge mellom det eller å ta opp noen fag til generell studiekompetanse! Vi maler mye, men har jobbet med treverk, leire og tekstil. Akkurat nå holder vi på med linosnitt( kutter "mønster" i linoliumsplater og trykker med maling. Også har vi en fordypningsoppgave. (Den estetiske dimensjon) Der har jeg valgt strikking, rett og slett for å lære meg forskjellige teknikker innen strikking! Her kunne vi velge hva som helst da!

Back
Topp