*FrEdAg*

Skrållan

Forumet er livet
Min siste dag som periodealenemor!! [:D][:D] Jeg har klart det, og jeg sitter ikke i en krok på psykiatrisk og vugger frem og tilbake! [8D][:D]

Ungene skal i bhg i dag, karneval står på planen. Hurra! [:D] Ida er supergira på å få på Tingelingkjolen, men hun må vente til etter frokost. Tobias må jeg nok krangle med, han påstår at Lynet McQueen-genser kan fint brukes til løvekostymet sitt [8|]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, hurra! [:D] Etterpå skal jeg på butikken, og så skal jeg hjem og se herrestafetten og gjøre håndarbeid (Hilsen Olga 80 år), og så skal ungene hentes igjen. De kommer til å være helt i hundre, er pølse med brød og taco på menyen, og gele til dessert - og litt potetskruer! Ida si avd skal se "kino" også, stor dag i dag altså.
I ettermiddag skal vi fikse og ordne litt her til sambo kommer hjem, vi skal lage hjemmelaga pizza og kanskje henge opp noen velkommen-hjem-plakater.
Ute uler stormen, det pissregner, men det gjør ingenting i dag! [:)]

Ha en finfin fredag! [:)]

Tobias var også vanskelig å levere i dag, han som pleier å løpe inn. Men han går i vranglås når det er ukjente situasjoner, og karneval har han ikke vært med på før, så han klamra seg fast i meg og hylgråt. Jeg måtte jo bare gå, så avdlederen tok han mens han hyla og bar seg. Går jo fint etter jeg har gått ut døra, men er jo ikke så koselig å levere han i det humøret der.

Back
Topp