*FrEdAg*

Min siste dag som periodealenemor!! [:D][:D] Jeg har klart det, og jeg sitter ikke i en krok på psykiatrisk og vugger frem og tilbake! [8D][:D]

Ungene skal i bhg i dag, karneval står på planen. Hurra! [:D] Ida er supergira på å få på Tingelingkjolen, men hun må vente til etter frokost. Tobias må jeg nok krangle med, han påstår at Lynet McQueen-genser kan fint brukes til løvekostymet sitt [8|]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, hurra! [:D] Etterpå skal jeg på butikken, og så skal jeg hjem og se herrestafetten og gjøre håndarbeid (Hilsen Olga 80 år), og så skal ungene hentes igjen. De kommer til å være helt i hundre, er pølse med brød og taco på menyen, og gele til dessert - og litt potetskruer! Ida si avd skal se "kino" også, stor dag i dag altså.
I ettermiddag skal vi fikse og ordne litt her til sambo kommer hjem, vi skal lage hjemmelaga pizza og kanskje henge opp noen velkommen-hjem-plakater.
Ute uler stormen, det pissregner, men det gjør ingenting i dag! [:)]

Ha en finfin fredag! [:)]

Good morning[:)] Uthvilt i dag da jeg kom meg i seng to min på elleve i går, og det skal gjentas. Foreløpig en stille morgen med begge barna hjemme. Nicholas har vel rotet ut alle lekene på rommet sitt på morgenen men det får han rydde senere. Josephine begynne å bli trøtt nå kan jeg se.

Egentlig ingen planer men lurer på å dra en tur til barnas oldeforeldre. Da kan jg nemlig snike med ned på senteret for å kjøpe en babygym til + slips til Nicholas (det andre ligger nemlig igjen hos pappaen).

Også skal jeg se herrestafetten, og kanskje vi går ut en tur.

Er hjemme med Vilde i dag jeg

Vekket henne i morges for å gjøre oss klar for jobb og bhg..Men etter at hun var fult påkledd så spydde hun på meg
Holdt det gående litt over en time for så å gå over til diare bleier

Ikke helt i form nei men heldigvis ikke feber..Hun har drukket litt vann og spist mariakjeks

Dårlig tidspunkt da det nærmer seg operasjonsdagen til Heidi..Men hun blir sendt til svigers denne helgen for å slippe unna dette. Hun skal opereres på tirsdag i neste uke

Så får jeg kose meg masse alene med Vilde i helgen

sov nesten ikke inatt. Grusomt å ikke sove, spesielt når en må opp tidlig.
Men kom meg avgårde på bassengtrening, og så videre rett på storhandling.
Idag skal det bakes 2 langpannekaker. Storpia mi skal feire bursdagen sin på etterskudd på skolen imorra med hele klassen.
hun gleder seg enormt mye. Skal ha karnevalbursdag. Dem er 3 stk fra klassen som feirer sammen, så vi har fordelt oppgavene da heldigvis.
I ettermiddag skal hun først ivei for å ta et håndballmerke. Som går på teknikk.

Legger merke til at jeg ikke er så mye småbarnsmor mer. Om 1,5år har jeg bare skoleunger, og ingen i bhg. tiden flyr avgårde.

God bedring til Vilde! [:)]

To supergira unger som kom hjem fra bhg i dag, helt i hundre begge to. Det har vært en livåt ettermiddag! [8D] Nå er de endelig i seng, litt senere enn vanlig, siden Ida ville se at skigutta fikk gullet sitt først. Hun er mektig imponert over Northug i dag, og vil lære seg å gå sidelengs på ski hun også. Nå gleder hun seg på 5-mila på søndag, hun forventer at Northug tar gull da også, så nå må ha trå til så ikke frøkna blir skuffet over sitt store idol! [8D][:D]

Da har jeg lagt Vilde så er spent på hvordan natten blir

Hun fikk feber på ettermiddagen og veldig sutrete, så gav henne en romperakett før jeg la henne nå i kveld

ups da fikk hun seg en ny bleie for den andre var full[:'(][:'(] av dritt[:'(][:'(]

Josephine var urolig ved legging og ville ikke sove. Jeg koste mer med henne og ammet henne på rommet hennes, før jeg gikk opp til samboeren med kommentaren "jeg vant"[:D] Da han skulle i dusjen ba jeg han sjekke at snuppa sov samtidig, og hvem lå våken med verdens største og åpne øyer tro[8|][:D]

Men nå sover hun, tror jeg[&:]

Jeg har svidd av mange penger på dagen i dag på en tunika med tights til snuppa, to gansere, shorts og t-skjorte til N og en meget lekker tight-bukse til meg.
Og nå i kveld lukter det nesten svidd av visakortet etter nettshoping hos LaRedoute. Har dessuten sett noen klær og sko til barna jeg må ha på Ebay og Brandos[&:][&:][&:] Hmmm.....

ORIGINAL: Buffi

Hun fikk feber på ettermiddagen og veldig sutrete, så gav henne en romperakett før jeg la henne nå i kveld

ups da fikk hun seg en ny bleie for den andre var full[:'(][:'(] av dritt[:'(][:'(]

Deilig

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Buffi

Deilig

Ja ikke sant[8D][8D]

Back
Topp