Fredag

lilllleMY

Glad i forumet
Hva skal dere desembermammaer i dag?

Vi skal på barsetreff i dag[:)]
Og hvis de får brøyta veiene her så skal vi ut å gå tur i dag!

JEg skal på en liten handletur først på formiddagen- Så skal mini på 6 ukers kontroll på helsestasjonen.
I kveld skal jeg i jentebursdag og sambo skal være hjemme med guttene:) [:D]

Jeg skal snart dra å trene easy step og styrke & core på elexia [:)]

Ellers blir det bare å være inne og kose seg, her er det "snøstorm" utenfor ! :(

Her er det omtent snøstorm i dag[:-]
Og jeg som tenkte meg ut på trilletur..

Men neida, ingen trilletur på oss.. Blir nok en slitsom dag, siden
Mikkel ikke kan sove ute i dag[;)]

Har svært lite planer. Bare kose oss inne og lage litt god mat i kveld[:)]

Jeg sitter å venter på at strømmen skal komme tilbake, det skull dn ha vært nå... Så bør jeg få vasket litt hvis det er greit for snuppa, mannen er ferdig tidlig i dag så tror vi skal ut å spise i ettermiddag[:)]og der kom strømmen og snuppa er mett, så da blir det dusjen på meg! Mulig jeg skal prøve å lære meg å heile kant på teppet som ble ferdig i går, eller begynne på pulsvarmere!! Gøy når overskuddet begynner å komme igjen!

Skal svinge innom flyplassen en tur og hilse på i tårnet. Må følge opp en av ekstraoppgavene mine i jobben, og vise frem lille H mens han fortsatt kan betraktes som liten...
Etter det bærer det avgårde til sykehuset for min 6 ukers kontroll. Er fortsatt ikke iform dernede så håper på en oppmuntrende forklaring... [&:]

Og sååå blir det vel rydde, vaske, bake, fikse. Får besøk av tante og onkel imorgen, gleder meg [:D]

vi skal bare kose oss inne, for her er det 10 minus og jeg er syk[&:]
men skal prøve å få pakket litt da vi skal reise bort i morgen[:D]
skal til svigers, gleder meg masse. de har ikke sett Emil siden han var 3 uker[:D]
det sitter en farmor og gleder seg stort[;)]

Her er det stråååålande sol ute :) Herlige været, og håpe om våren der framme ein gong er i nærheten...

Her er det i gang med klesvask, frokosten er akkurat inntatt, og Oda sove ute i vogna si. No er det litt pc tid for mamma og etterpå er det vasking av bad, støvsuging osv tenke eg. Og så ein liten tur for å finne stæsj til å lage bordkort og lys til dåpen.
Og om det er tid blir det ein liten tur innom jobb.

Idag skal vi på barseltreff [:D] Ellers er det mulig vi drar nedover til min far og svigermor/stemor (Ja det er faktisk  en og samme person blitt.. til sommeren) [:-]
Lage snømann tenker jeg og vi skal gjøre og snøengler [:D]

Back
Topp