Fredag!!!!

Bruker763eli

Forumet er livet
Endelig fredag - og helg[:)]

Jeg har hatt en god start på dagen, om enn noe kaldt.....minus 13 er i kaldeste laget syns jeg. Men barna er levert, jeg har spist frokost og fått koselige meldinger på face og mobil[:)] Tror dette skal bli en herlig dag!

Må få ryddet litt rundt omkring, jobbe litt og ellers slappe av i kveld og nyte fredagsfølelsen[:)]

Ha en flott dag, alle sammen[:)]

Heii!! [:)]

Trym er nesten akkurat levert i bhg og jeg har satt meg ned for å slappe av litt, før jeg tar helgevask og stryking av juleduker/gardiner [:D]. Har endelig begynt å komme meg etter spysjuka [:o]

Her var det vel rundt 15-16 kalde da jeg sto opp i syv tida. Heldigvis ikke -20 som det var her om dagen. Brrr..

Hmm.. Elimor har du bursdag i dag???
[:D]

Ha en fin dag damer [:D]

Grattis med dagen, Elimor [:D][:D] Håper du får en super dag!!! [:)]

Huff, spysjuka kan være ganske tøff! (Håper vi slipper.....) Og, vell - jeg entrer et nytt tiår idag ja[8D][:D] He he - du var for kjapp for meg.....tusen takk!![:)]

ORIGINAL: Elimor

Huff, spysjuka kan være ganske tøff! (Håper vi slipper.....) Og, vell - jeg entrer et nytt tiår idag ja[8D][:D] He he - du var for kjapp for meg.....tusen takk!![:)]

hehe.. [8D]

God morgen, gamle og syke [;)]. Her er jeg i full gang med forberedelser til helgens slit og strev... plutselig kom jeg på at det kan være lurt å stille forberedt til uteaktiviteter og diverse, så jeg måtte på loftet og rote frem bobledressen, ulltøy og diverse - jeg driver og pakker en bag (ja, det er ikke noe spennende som skal skje altså, men jeg skal jobbe hele helga). Ble plutselig litt som må vaskes også, og da er det jo kjempepraktisk at hovedsikringa går om jeg kjører mer enn ett apparat i huset - jeg kan ikke bruke tørketrommel og vaskemaskin samtidig for eksempel [:@]

Må prøve å finne på middag til resten av familien også - det er greit å ha mat som er rask å varme opp når de kommer hjem fra jobb og barnehage - ungene er nemlig skrubbsultne etter barnehagen

Har vært en slitsom natt - Johanna og August har byttet på å hoste til de brekker seg, og jeg satt oppe lenge med Johanna i natt som gråt og hostet og gråt; mamma, ej hosta så vondt. Stakkars gullet! Vi får kjøre på med astmamedisin og håpe det hjelper (vi prøvde å stå over ventolinen til Johanna i går, kanskje det ikke var så lurt?)

Gratulerer med dagen Elimor[:)][:)][:)]

God bedring til dere som er syke[;)]

Det har vært en slitsom natt her også, da Mina er forkjøla. Men jeg pøser på med medisiner og natta har gått rimelig greit tros for sånn den kan være i en start av en forkjølelse. Kun 2 ganger våken hehe.. Spurte om hun ville være hjemme med meg, men det ville hun ikke. Hun husket at de skulle bake pepperkaker i bhg idag[;)] Almenntilstanden er kjempe bra, så jeg sendte henne. Synes forkjølelsene hennes går bedre og bedre nå som hun har blitt større. [:)][:)]

Ja, her er det også sykdom.. Bertine hadde feber igår, hostet og har kastet opp litt i natt.. men det var visst bare fordi magen var tom, og når hun da helte innpå med en del vann, så kom det i retur..[&o] Det var mannen som sov hos henne heldigvis, for han reiser bort i helgen, og jeg er hjemme alene med 2 barn for første gang faktisk..[:)]

Bertine skal kanskje sove hos bestemor, men jeg er litt usikker.. Det er jo godt å være hjemme når man ikke er i form, og bestemor kan være ganske intens, men hun har gledet seg og vil veldig gjerne, så vi får se an formen og hva hun har lyst til når kvelden nærmer seg..

Vi har veldig lite planer idag.. husvask må nok til, og en liten spasertur i det friske været! Også blir det vel litt film tenker jeg..[:)]

God fredag :-)
God bedring til alle dere som er syke.
I dag skal vi montere mumi peppekakehuset er veldig spent på åssen det blir.Chr og jeg bakte det i går.
Ellers så har jeg fått ryddet inne på kontoret mitt i dag.
Å funnet fram fine stasen til i morgen da skal vi på julebord med et vennepar, gleder oss maasse.
Ønsker alle en strålende fredag

Nå er gulvene og trappa støvsugd og vasket![:D]

Og begge barna sover/slapper av.. Jeg har avtalt med Bertine at hun MÅ sove på dagen idag hvis hun skal få sove hos bestemor i natt..

Back
Topp