Fredag

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen, da var det Fredag allerede [:D]

Nå har jeg nettopp vært å levert William i barnehagen, mens Leah skal være hjemme i dag, da hun skal på fjellet [:D] Noe hun gleder seg STORT til. Og hun er bombesikker på at det blir såå kaldt for hun tror ikke noe på at det er hytter der, hun tror hun må ligge i telt - samme hva man sier for no [8D]

hehe, hun får det sagt [:D]. Leah altså [;)] Bra barna har fantasi [:)].

Her var det morgen 7 [&:], lå og dro oss i en halv time da [:)]

Frokost er inntatt, kaffe på meg og eplejuice på Trym. Må slappe litt av før jeg stikker på badet å fikser meg, skal kjøre til gardermoen senest halv elleve og hente mamma og lillebror [:D].

Og i ettermiddag kommer den ene søstra mi og barna. [:)]

Vi ser som vanlig på barnetv før vi skal gå til bhg.. Bertine hadde fri sammen med meg igår, så idag vil hun leke med vennene sine..

Vi vasket huset igår, så nå er det helg! Mannen skal ut med en kompis idag, så her er det jeg og barna som skal kose oss sammen ikveld.[:)]

* Flatula * : Ja, det kan du si [8D] Kos dere masse med besøk i helga [:D][:D]

Lukas har seg en hvil nå, og jeg er giddalaus[8D], burde gjort noe fornuftig i huset i stedet for å sitte her...

I ettermiddag kommer svigers en tur på besøk, blir koslig[:)].

Å så skal jeg handle for uken nå i formiddag. Er så deilig når det er gjort!!! Å siden det er helg må vi ha brus og pizza i dag, alltid det på fredagen hehe[:D]!!

Ha en super helg!!

Fredag ja - da blri det indisk og rødvin her i dag tror jeg... Morgenen min har jeg brukt på å lage julekort - har i alle fall kommet såvidt igang, jeg tar det etappevis.... det er jo så mange som skal skrives.

Nå blir det straks en dusj tror jeg, og så har jeg ambisjoner om å vaske toalettet nede og få vasket gulv oppe... så har helgevasken blitt tatt (jeg må visst ta frem støvkosten også, Johanna kommenterte at det var spindelvev på ene lampetten vår i dag [8D])

God fredag :-)
Christian er levert i barnehagen og jeg og k jobber :-)
I dag gleder vi oss stort til vi skal se på pulverheksa og julenissen.
Christian har ladet opp å høre på lydboka hver kveld denne uka.
Ellers så skal jeg og k på messe på Lillestrøm i morgen. Se om vi finner litt julegaver og så skal jeg innom landstill de har jo så masse fint. Så må jo benytte sjanse når de er på østlandet.

Ønsker alle en god helg

Snart helg[:D]
Her er det litt helgerydding som venter... skjønner ikke hvordan vi klarer å rote så vanvittig mye, og det er stort sett bare i eksamensperioder det blir slik, ellers er vi ganske flinke...

Vi har lite planer for ettermiddagen og helga, men mannen skal være hjemme i alle fall og det var barna fornøyde med, de er ikke vant til at han jobber så mye overtid som han har i det siste.

Da var jeg tilbake.. Fikk plutselig innloggingsproblemer, men de søte jentene på kundeservice hjalp meg med det.. [:D]
Her har jeg hatt fri i dag, og har lagt på sofaen og slappa av (jeg er syk) mens sambo har rydde hele kjelleren! [:)] Han må jobbe for seg før han drar til Danmark i januar.. [8D]
Ungene sover, og jeg hekler og hoster og drikker pepsi max.. Kos det og!

Back
Topp