Fredag!!

lenemor

Forumet er livet
Da er helgen her damer, noen som har spennende planer?

I dag har jeg tenkt meg ut og kjøre bil for første gang på nesten to uker... jeg skal faktisk ut for første gang på egenhånd siden operasjonen også... jeg føler meg mye bedre nå, så det er på tide å prøve seg litt. Skal endelig får hentet bildene til julekort, håper virkelig de kan brukes!

I kveld blir det pinnekjøtt, så jeg må vel handle en flaske vin... kanskje jeg tåler å drikke et glass nå som jeg ikke knasker smertestillende?

Hva skjer med dere i dag da?

God morgen/formiddag [:)]

Barna ble hentet av pappa'n i går ettermiddag, i steden for i kveld - fordi jeg, kjæresten og en kamerat har slått sammen bursdagene og skal feire det i kveld .. Og det blir så utrolig koselig! Så er det litt mye å ordne i lokalet og mennesker som kommer langveis fra som kommer på forskjellige tidspunkt osv, så det ble litt lettere da [:)] Gleder meg sååå .. er flere jeg har gått på folkehøyskole med som bor langt unna, som jeg ikke har fått møtt noe særlig på 6 år, men hatt GOD kontakt med på tlf, facebook osv .. Og det blir utrolig hyggelig å se de igjen! [:D]

Lykke til Råsa, det høres kjempe kjekt ut.
Kristoffer er hjemme fra barnehagen i dag. Vi har testet ut litt melk igjen men det gikk rett vest gitt. Han har hatt skikkelige kolikksmerter ei uke nå. Både natt og dag. Så jeg håper det gir seg snart. Blir iallefall lenge til neste gang vi tester ut.[&:]

Kl 8 var vi hos tannlegen med eldste mann. Så handlet vi etter det. Så nå er vi egentlig klar for helga. I kveld skal han som ble 14 ha kompis fest. Artig syns jeg.
Burde egentlig ha ryddet noen skap, men ikke enkelt med en 4 åring som nesten ikke har sovet og ikke klarer å sysselsette seg selv. Jaja vi får se hva vi finner på.
Ha en fin dag.

Lite planer om dagene, men mer enn nok å gjøre allikevel[;)] Siste uke med permisjon, frem mot nyttår blir det vikarjobbing før jeg starter i nyjobben i januar[:)] Lillegutt ble med meg ut i bæremeisen og fora kvigene ute i morges, så har vi handla mat og nå skal han hvile før vi henter storebror[:D]

Kos dere med bursdagsfeiring, og god bedring til Kristoffer[:)]

Har egentlig ikke gjort så mye i dag jeg. Har handlet inn til neste uke da, godt å få det gjort! Lukas sover ute i vogna nå, og gubben henter Nathalie i bhg i dag. I dag er det fredag og da har vi pizza til middag, så må vel snart hive meg rundt å få satt deigen tenker jeg.[:)]

I morgen kl13 er det basar på bedehuset å da skal Nathalie synge med koret. HUn er så flink og hun elsker å gå i kor[:D]. Å klokka halv tre skal hun i selskap til noen tvillingjenter som er like gamle som henne. Tenkte hun skulle gå aleine i selskap for første gang[:-], lurer på hva hun sier til det... Lukas skal sove rundt om da og jeg er alene så da tenkte jeg bare å levere henne i bursdagen. HUn har aldri vært hos de før så er litt spent på om hun vil det..

Ha en fin fredag alle sammen, og god helg!!

Puh.. Bertine, Rasmus og jeg kom nettopp hjem fra handletur på Ikea.. det gikk veldig greit, men det er mye mer jobb med 2 enn 1..[:D]

Nå ser vi på Løvenes Konge, like slitne alle tre..[8D]

Idag blir det taco til middag![:)]

Her er det nedtrapping til leggetid... om man kan kalle manisk hopping rundt i stua for nedtrapping?? Svigers har vært her på pinnekjøtt og kake, og kaka ga visst energi til trøtte barn.

Når ungene er lagt blir det sofasliting for oss voksne, og vi skal nok smake på vinen jeg kjøpte tidligere i dag. Har vært på kjøretur, og det gikk helt fint, men jeg merker at jeg er litt sliten etter å ha hatt en aktiv dag.

Mannen er reist til trøndelag for å hente bil. Sååååå her var det meg som skulle legge to barn! Ikke så lett når det ene barnet ikke finner roen alene.. og når det andre barnet øver på hele sangrepetoaret... hmm... vond sirkel ja!

Nå har jeg funnet sjokoladen og ser Beat for beat!!! [:D]

I morgen skal jeg og Solveig se på "Jul i mummidalen"[:D]

Back
Topp