Fredag

monicabebe

Forumet er livet
God morgen, damer!

Da er det fredag, og endelig helg! jeg er jo helt i sjokk etter en FULL uke med jobb, hehehe..kroppen min skjønner ingenting når klokka ringer[;)]

I dag skal vi begge slutte litt tidlig på jobb, og så bærer det hjem med ungene sånn at vi får noen leketimer på ettermiddagen. I kveld skal vi til noen naboer og skrive sang til noen andre naboer som skal flytte.....håper vi kommer på noen gode ideer etterhvert...

Ønsker dere en fiiiiiiiiiiiiin fredag!

Hurra. endelig på jobb. Har vært på kurs to dager så det er lenge siden jeg har jobbet ordentlig. Har en lang liste med litt forskjellig jeg må ta fat på. Men preken til søndag har vel en vis prioritet....

Ble faktisk vekket av at nav ringte meg, men det var bare bra! For hun informerte om at det trøbbelet som har vært de to siste ukene ordner seg i dag, og at hun beklaget VELDIG at papirer hadde forsvunnet [;)] I dag kommer min kjære venninne fra Porsgrunn på besøk, og skal være her til i morgen, det blir sååå koselig å se henne igjen [:)]

Håper alle får en strålende dag [:D]

God fredag jenter :-)
Nå kan jeg endelig puste litt ut den siste mnd har det gått i et med jobben. Men nå går vi heldigvis inn i en roligere periode.
I helga skal k og jeg en tur opp til hytta og prøve å få malt ferdig huset et strøk.

Ønsker alle en god helg

ORIGINAL: *SuperBerta*

FREDAG OG HELG!!![:D]

Bertine ville tidligere i bhg idag, så hun ble levert 8.30, uvanlig tidlig til å være oss..[8D] Men fint for meg, for da dro jeg rett på Spenst og trente! T skal på sommerfest med jobben idag, så jeg får ikke trent den vanlige StramOpp-timen ikveld..

Nå blir det straks en dusj og en liten lur før jeg har planer om å støvsuge og vaske gulvene.[:)]

Etter leggetid ikveld, blir det hjemme-spa.. Fotbad og ansiktsmaske..[:)] OG en STRATOS![:D]  Alt takket være gavering-vennen min![:)]

Så flink du har vært som har trent allerede....og så deilgi emd hjemme-spa! Det hløres nydelig ut! kjekt med hemmelige venner!!!

Jeg har startet dagen med en skikkelig oppvask med min kjære mann - så nå blir det nok andre takter her i huset... jeg tror han rett og slett har vært litt blind for hvordan han har praktisert pappapermen, og trengte klar beskjed.

I dag reiser han forresten på guttetur, så jeg skal få kose meg alene hjemme med ungene i helgen - og jeg ser frem til det. Johanna blir hentet av svigermor noen timer både i morgen og på søndag da, og det er helt greit, men jeg tror vi skal ha det supert selv om pappa er bortreist også.

Nå driver han og pakker, svigermor har nettopp reist (var innom og så på tegninger av kjøkken og bad, og fikk montert setet til Johanna i bilen sin), og vi venter på at feieren skal komme - har begynt å jobbe seg bortover gata, så det blir nok en stnd til hun kommer hit

I kveld blir det tv og avslapping for min del

ORIGINAL: *SuperBerta*

Nå har jeg fått ringt asylmottaket her i Vestby, så jeg skal ned dit med esker med klær og leker i løpet av neste uke![:)]

Håper det blir noen glade barn og foreldre![:)]

Det var jo supert gjort! Jeg har avtalt med helsesøster at jeg skal bidra med litt leker nede på helsestasjonen etter hvert jeg - det satt hun stor pris på, for mye av lekene der er etter hennes barn

Så flinke dere er så gir bort klær og leker! Selv hadde jeg tenkt å gi klær til Bufetat.. men fant ikke ut hvem som ville ta imot! Kanskje jeg finner det ut nå når jeg selv er ansatt i bufetat! Har fått meg ekstrajobb! Skrev under kontrakt i dag og skal på vakt i helgen! [:D] Gleder meg kjempemye!!!

Aslak har hatt feber i natt og formen dagen derpå er såder... ikke mye å skryte av! Så vi avlyste besøksdagen på min avd i dag. Hørte at det var en del barn der som også var syke! Nå har han sovet sånn noenlunde og virker mye kvikkere!! Så jeg tenkte meg en tur ut og bruke litt feriepenger!! Hente Solveig i bhg og spise middag på kafè! HERLIGT!

Regnet kom ettelengtet her i hus tror jeg! Plenen trengte vann.. vi har for liten vannslange og må kjøpe ekstra. Og mannen har vert temmelig hoven i ansiktet pga pollen. Når ikke medisinene hjelper så er regn et godt alternativ! Selv merker jeg at det er lettere å ha på linser i dag enn i går![8D]

Puh, der sover lillebror - har forsøkt siden tolv å få han til å sovne (vel, på et tidspunkt var vi kommet til mattid igjen og jeg måtte ta han ut av vogna og mate og skifte bleier igjen). Nå håper jeg han sover en stund altså!

Feieren har vært her, gubben er reist, jeg har begynt på middagen, så kan Johanna og jeg lage den ferdig og bake litt når hun er hjemme fra barnehagen igjen tenkte jeg. Noen som har smakt peanut fudge brownies'ene som man får kjøpt nå - sånn 1-2-3-opplegg altså? Nyyyydelige!!

Back
Topp