Fredag

Monsoon

Elsker forumet
Det er fredag, og jeg er TRØTT!! Skal sende barna i barnehagen etterhvert, fylle ut selvangivelsene til mannen og meg (dronninga av siste liten), sove litt og så dra på jobb... Har heldigvis fri i morra, men søndag jobber jeg..[&:] Og har en "helvetesuke" neste uke, men kjenner jeg må prøve å ikke tenke på det, blir jo utslitt allerede....[8D]

Jaja, nok klaging, ha en flott dag, og flott helg alle sammen [:D]

Her er den største og minste av ungene ute av huset - en på skolen og ei i barnehage. Mor og datter er fremdeles snylta så det holder her - hoster og nyser - så her blir det hverken jobb eller skole på disse jentene....

Deilig at det straks er helg - men litt bakvendt at det er 1. mai i morgen, da MÅ vi jo ut å handle idag. Jammen meg godt av barnetrygden kom idag - for her har det vært rimelig skrapt[&:]

Kvelden blir rolig og avslappende i sofaen tipper jeg[:)]

Ha en flott fredag, alle sammen!

Her må det også handles i dag - butikkene her er også 1-mai-stengt i morgen. I morgen er den store dagen for Johanna, for da skal hun og pappa reise på flyplassen og hente mormor. Hun har bestilt langustiner med alioli og brød til middag, og så har Johanna og jeg avtalt at vi skal ha bursdagselskap for henne med kake og greier - Johanna fant en grønn Scooby doo-kake på butikken som jeg skal kjøpe.

Sov til halv åtte i dag, og da jeg sto opp så fant jeg dyna og puta til Johanna på verandaen - hun har visst stått i senga si og tissa på seg.... første uhell på to uker, og så "velger" hun å tisse på både dyna og puta. Så, noen som vet; må man ha tørketrommel, eller holder det å riste opp dunpute etter vask? Dyna er ikke dun, så den er grei å vaske

I dag skal vi ta en tur på shopping i en by som heter Cartagena - det er omtrent tre mil å kjøre, men vi har aldri vært der. Kan bli spennende å se litt annet enn nærområdet her, selv om det har vært kos det også

ORIGINAL: lenemor

Her må det også handles i dag - butikkene her er også 1-mai-stengt i morgen. I morgen er den store dagen for Johanna, for da skal hun og pappa reise på flyplassen og hente mormor. Hun har bestilt langustiner med alioli og brød til middag, og så har Johanna og jeg avtalt at vi skal ha bursdagselskap for henne med kake og greier - Johanna fant en grønn Scooby doo-kake på butikken som jeg skal kjøpe.

Sov til halv åtte i dag, og da jeg sto opp så fant jeg dyna og puta til Johanna på verandaen - hun har visst stått i senga si og tissa på seg.... første uhell på to uker, og så "velger" hun å tisse på både dyna og puta. Så, noen som vet; må man ha tørketrommel, eller holder det å riste opp dunpute etter vask? Dyna er ikke dun, så den er grei å vaske

I dag skal vi ta en tur på shopping i en by som heter Cartagena - det er omtrent tre mil å kjøre, men vi har aldri vært der. Kan bli spennende å se litt annet enn nærområdet her, selv om det har vært kos det også

Det går fint å riste dunpute. Vi har ikke tørketrommel, så her ristes det godt[;)]

Her startet dagen bra, og jeg hadde god tid som vanlig. Plutselig ser jeg en telefonsvar melding på mobilen min. "Hei det er fra barnehagen. KLokka er 9 og fotografen er her. Håper dere er på vei.." Å herlighet, skal si vi fikk fart på sakene da[:D]!! Måtte bare hive oss rundt og kjøre i barnehagen. Nådde akkurat gruppebilde[:D]. Vi skal ikke ha bilder så jeg hadde ikke lagt det på minne at fotografen skulle komme...

jaja, så  har jeg ellers en brystbetennelse på gang[X(]. tredje dagen nå. Har prøvd alt. håper den forsvinner altså, men det er sååå vondt.[:o]!

Au - brystbetennelse høres forferdelig ut. Håper det forsvinner fort!

takk for hjelpen oslojente - det viste seg at min kjære mann ikke vet forskjell på dun og et eller annet tungt og kompakt som ikke kjennes ut som dun i det hele tatt... så både dyne og pute kan vaskes uten problemer - må bare vente til dynetrekk, putevar, laken og pysj er ferdig. Takk og lov har vi vaskemaskin!

Her kom Mina tusslene inn til meg kl halv 7 og jeg var helt i tåka[8D] Hun etterlyste mammaen sin ipod og hodetelefoner, for å høre yngslingssangen hennes som er Europe med Countdown[8D][;)] Og da nynner hun og HYLER ut noe som mener er sangen. Ikke lett å ligge litt til da nei.

Lurer på om jeg skal se etter en billig mp3 spiller som Mina kan bruke, så kanskje jeg får beholde Ipoden min selv. Litt redd for at hun skal være harhendt [&:]

Vi spiste frokost og gikk til bhg. Stor stas å spise frokost med de andre barna, selvom hun spiser godt her hjemme også[:)]

Om været er greit så drar vi ned til byen etter jeg har hentet henne, for Mina trenger bukser[8D] Kanksje ikke så rart når hun har brukt 2 årsbukser helt til nå, og de fikk hun i 2 årsdagen[8D] Så på tide hun vokser litt assa[;)]

Ellers så er det denne hersens bachelor som stresser livet av meg snart.. Levering er onsdag 5. mai kl 1500 og det nærmer seg helt syyyykt[&:]

Så fine klær lillebror skal få!! Godt å ha en storesøster med god smak![:D]

Aslak har sovet godt i natt!!! Våknet bare en gang og det var fantastisk!!!
Etter vi leverte Solveig i bhg så kjørte vi til kvadrat! jeg fikk handlet meg klær og stæsj!!! Har ikke shoppet til meg selv på kjempelenge!! HAr også handlet inn litt til søndagsmiddagen!

Vi har også vert innom jobben min i dag. Levert noen papirer og lekt litt! Aslak var litt skeptisk til enkelte voksne og grein! Rart til å være han.. men det er nok den seperasjonsangstalderen tenker jeg!

I kveld skal jeg på vinkveld!! Vet ikke om jeg skal drikke enda, men har ordnet meg sjåfør![8D][:D] Er bare det at jeg ikke drikker vin..[8|]

ORIGINAL: lenemor

Der har jeg også vært for 12 år siden[:)] Mulig dere bor rett i nærheten der vi bodde - for vi kjørte også et stykke (husker det som en evighet, for jeg var ganske gravid med førstemann[&:][:D]).

God kveld.

Vært en lang og slitsom dag, og dagen er fortsatt ikke over. Pappa har blitt verre, og jeg vil gjerne være der men har ikke mulighet, er så mye som skal gjøres ferdig i kveld. For i morgen tidlig bærer det av sted te Trøgstad for å overraske sambo skikkelig. Prøver å ikke slite meg helt ut i kveld, for gjør jeg det så er jeg "knekt" i morgen.

Back
Topp