Fredag!

LilleBølla

Elsker forumet
Beste dagen i uka,synes jeg[:D][:D]

Nå er det jobb, seinvakt igjen[:)] Vi skal på tur medbasen i dag, håper jeg.. Var i allefall planen..
Er fint vær, så regner med det går bra!

i går fikk Mia ny sykkel i bursdagsgave hos farfaren sin,litt tidlig men de er bortreist på selve dagen.
Se den i bloggen min:) Var ei som var fornøyd i allefall![8D]

Ha en fin dag!

så utrolig fin sykkel mia har fått [:)]

ett par timer igjen på jobb så skal jeg hente Alida som skal i bursdag til ei i barnehagen.
ha en flott helg :)

Gøy med sykkel!
Her har jeg fri uten unger for første gang på leeeenge, og så måtte jeg sannelig innom jobb likevel... åhr.. men på mandag! DA skal jeg bare kose meg! [8D]
Gubben er i Sverige igjen, så må holde tempoet oppe for at ikke ungene skal krangle, så idag skal vi i bassenget på jobben til mamman min[:)] Så er planen å ta seg ett glass hvitvin foran tven når ungene er i seng [;)]

Har forresten vært på foreldresamtale i barnehagen idag, om de sier at Marie er den som har utviklet seg mest på avdelingen dette året, og at hun ALLTID er blid og fornøyd[8D] Hm?[8|]
De sa også at hun og den villeste gutten har et fantastisk forhold, og hun har en egen evne til å roe han ned når han blir for vill, setter han skikkelig på plass, og så må han være med å leke med dukker [&:][8D] Og jeg ser det levende for meg! Kommer nok til å bli fredsmekler eller noe sånt hun der [8D] Eller psykolog... Men alltid gøy å høre at de er greie når de er blant andre folk jaffal, for her hjemme er hun stort sett sint og sur når hun må dele oppmerksomheten med de andre...

Da er vi hjemme etter endt arbeidsdag/barnehagedag. Gubben skal jobbe til kl19.  Ikke så mye på planen i dag. Må prøve å finne ut hvordan vi skal løse det med ungene når jeg skal på sykehuset for vurdering av mulig operasjon i mai. Timen er kl 17 og det en dag gubben jobber til 19. I innkallingsbrevet sto der at ved evt ombestilling av timen så måtte jeg beregne lang ventetid..... Har heldigvis noen dager på oss på å finne ut av det

Haha, Lissom - er alltid merkelig å høre hvor FANTASTISK snille, greie og blide ungene er i barnehagen og hos andre folk - mens det er full krig heime hver eneste dag[8D]

Jeg sitter her og nyter at ungene sover, men jeg ser jo alt rotet som roper på meg[:@] Vil ikke vil ikke... Mannen er beleilig nok veldig travel for tida, så jeg bruker all min energi på barn og hus. Har ikke fått gjort noen "baby-forberedelser" enda, er ikke så mye som skal gjøres heller da - men noen småting er det alltids.

Nei...visst jeg får rævva opp av godstolen og får rydda litt, så skal jeg jammen slå meg løs med et glass COLA etterpå!!![:D]

Back
Topp