Fredag - Snart helg ;)

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Da var det faktisk Fredag allerede [:o] Synes denne uka har gått så vannvittig fort jeg asså!

Jeg og William sto opp litt før halv seks, fælt å si det men nå begynner jeg å bli så vant til det at halv seks var å få sove litt lenger enn ellers [8|] William sitter å pusler og pusler .. Jeg hører på OL men det er lite spennende med kunstskøyte greier asså! I dag skal jeg til en lastebiltrafikkskole ikke så veldig langt herfra, for å få litt info og pris osv! Hehe [:D][8D]

Håper alle har hatt en god natt, og får en flott dag [:D]

Er det OL?? [;)] Jeg har klart å sno meg unna det jeg - her er det barne-tv til Johanna legges, så går jeg og legger August, og da er det ol på tv når jeg kommer ned igjen, så jeg setter meg i andre stua og ser Prison Break jeg - så spennende serie!!

Råsa; Lastebiltrafikkskole?? Er det ikke nok å ha fått lappen på personbil for deg eller??
*SuperBerta* - nyt dagen, og så håper jeg at det går greit å begynne å jobbe på mandag igjen. Begynner du fullt, eller deltid?

Her har det vært en god natt - August har sovet masse, og det har jeg også. Johanna var en skikkelig sinnatagg da hun våknet i dag, men det gikk seg sikkert til når hun kom opp i barnehagen. Nå sover knerten, så jeg har spist frokost, og nå skal jeg gå og hente meg en kopp te.

Lenge siden jeg har fått skrevet på her nå, da jeg har vært i praksis. I dag er min siste dag og Mina er forkjøla IGJEN[&o] Det er jo bare 3 uker siden sist[:'(]

Hun har vært endel våken i natt, så hun sover enda. Men tenker hun våkner straks. Det har vært 4 slitsomme uker for Mina også. Hun er helt utslitt etter lange dager i bhg og at jeg må vekke henne hver morgning. Har fått tilbakemelding om det fra bhg også. Skal si jeg får litt dårlig samvittighet, men jeg har jo ikke noe valg[:o]

Her snør det sidelengs og jeg er MØKKA LEI snøen[>:] Vil ha VÅÅÅÅÅÅR[;)]

Har sendt avgårde Julie i bhg, med prinsessekostyme i sekken [:)] Er så surt og kaldt her i dag, så bedre at hu skifter i bhg.. Kvalmen gikk fort over, hu slutta å kaste opp klokka 9 i går på morran, og på kvelden var hu ABSOLUTT sitt vanlige jeg, passe trassig og full fart... [:-] Men med to ganske trøtte foreldre... [:-]

I dag får jeg nok besøk av søstra mi, som kom igjen fra London i går [:D]
Hu har kjøpt med et belte til meg, som jeg fant på topshop... Er spent på om det ser like bra ut live som det gjorde her.. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=42354&parent_category_rn=42351&productId=1496827&langId=-1
Får det ikke på magen nå da, men så fort han er ute går det nok greit [:)]

Ellers skal jeg bare fyre i peisen og kose meg på sofaen [:)] Kjenner jeg er ganske sliten og trøtt, uten å ha gjort så mye.. Må lade opp til i morra, da kommer svigermor og skal vaske og hjelpe til med barnerommet her [:)]

ORIGINAL: Ariada88

Har sendt avgårde Julie i bhg, med prinsessekostyme i sekken [:)] Er så surt og kaldt her i dag, så bedre at hu skifter i bhg.. Kvalmen gikk fort over, hu slutta å kaste opp klokka 9 i går på morran, og på kvelden var hu ABSOLUTT sitt vanlige jeg, passe trassig og full fart... [:-] Men med to ganske trøtte foreldre... [:-]

I dag får jeg nok besøk av søstra mi, som kom igjen fra London i går [:D]
Hu har kjøpt med et belte til meg, som jeg fant på topshop... Er spent på om det ser like bra ut live som det gjorde her.. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=42354&parent_category_rn=42351&productId=1496827&langId=-1
Får det ikke på magen nå da, men så fort han er ute går det nok greit [:)]

Ellers skal jeg bare fyre i peisen og kose meg på sofaen [:)] Kjenner jeg er ganske sliten og trøtt, uten å ha gjort så mye.. Må lade opp til i morra, da kommer svigermor og skal vaske og hjelpe til med barnerommet her [:)]

Kastet hun opp i går og gikk i barnehagen i dag?? Her er det 48-timersregelen som praktiseres

Her skinne sola i stua! Det er så deilig nå når vi endelig begynner å få litt sol her oppe[:)] Håper våren kommer snart!

Jentene er på skole og barnehage og guttungen er hjemme. Han fikk konstatert halsbetennelse igår (var egentlig ganske sikker selv) så han går på antibiotika-kur. Virker allerede ganske så spretten[:D] Mor sin go'gutt[;)] Han har med andre ord startet på vinterferien allerede. Jentene må nok vente enda noen dager - selv om det sikkert blir kjekt på SFO og bhg neste uke mens mor er på jobb.

Skal på medarbeidersamtale om et par timer - blir spennende! Ser ellers fram til helg igjen - føles noen ganger som om uka bare består av mandager og fredager[:D]

God bedring til Mina - det må være slitsomt å gå så mye forkjøla[&o]

Ha en fin dag, alle sammen!

(Jeg fikk heller ikke med så mye OL igår - men ble megaglad over at også mannfolka tok gull igår[:D][:D] selv om jentene ruler![:D])

De sa ikke noe på det der. Hadde ikke hatt hu i barnehagen hvis hu var dårlig hele dagen i går, men hu var bare dårlig på natta og så vidt litt på morran. Og så var formen god igjen. 

Nå sitter jeg og koser meg med spekeskinke og potetsalat. Mums. I dag er jeg også nødt til å slappe av for jeg er fortsatt skremmende sliten etter forrige uke. Det er nesten det verste med å være deprimert, synes jeg, at jeg alltid er så innmari sliten. Jeg blir så lei av å aldri føle meg bra og opplagt.[X(]

God helg alle sammen!

ORIGINAL: lenemor

Er det OL?? [;)] Jeg har klart å sno meg unna det jeg - her er det barne-tv til Johanna legges, så går jeg og legger August, og da er det ol på tv når jeg kommer ned igjen, så jeg setter meg i andre stua og ser Prison Break jeg - så spennende serie!!

Råsa; Lastebiltrafikkskole?? Er det ikke nok å ha fått lappen på personbil for deg eller??
*SuperBerta* - nyt dagen, og så håper jeg at det går greit å begynne å jobbe på mandag igjen. Begynner du fullt, eller deltid?

Her har det vært en god natt - August har sovet masse, og det har jeg også. Johanna var en skikkelig sinnatagg da hun våknet i dag, men det gikk seg sikkert til når hun kom opp i barnehagen. Nå sover knerten, så jeg har spist frokost, og nå skal jeg gå og hente meg en kopp te.

Asså, det har ingenting med det å gjør i det hele tatt [:)]
Jeg har lyst til å jobbe litt som sjåfør (ikke taxi) og min far er da deleier i ett firma som hvor de kjører lastebil - flytter på gravemaskiner og andre maskiner som skal flyttes fra ett sted til ett annet. Han vet jeg har lyst til dette (som ekstra jobb) og derfor har han sagt at om jeg vil jobbe for dem, så betaler firma lappen! Så det er ikke slik at jeg ikke er fornøyd med den lappen jeg har [8|]

Go fredag jenter.
Jeg og christian er hjemme på 3 dag nå.
Jeg hoster, vondt i helle kroppen og feber.
Christian hoster også, har feber, dro på legevakta i går da han bare lå rett ut på sofaen og 40 i feber.
Har mellomøre betennelse. Stakars gutten min.
Så her ligger vi å koser oss på sofaen begge to.

K er på Ikea å kjøper kjøkken til oss nå, ble grått Abstrakt, blir spennnde om vi blir fornøyd.

Ønsker alle en god helg

Synes du er tøff som tenker å ta lastebillappen, Råsa[:D] Skulle ønske jeg hadde turt det!
God bedring til syke barn og mammaer, håper det blir raskt bedring[:)]

Her var egentlig planen at jeg skulle reise med guttene på vinterferie i dag tidlig. MEN, så oppdaget jeg ei lus i bakhodet på J da vi kikket barnetv i morges[X(] Det har vært noen tilfeller i bhg, men jeg håpet vi kanskje slapp unna[:-] Har kammet han hver dag uten å finne noe siden vi fikk beskjed om at det var i bhg. Kammet han i går og, heller ikke da så jeg den. Har heldigvis bare funnet en, og ser ikke egg. Men kuren ble tatt i dag tidlig, så jeg håper vi berger ganske bra. Ringte mannen min med en gang, og fikk han hjem for å hjelpe meg. Så her har det gått i frysing av klær og vasking i dag. Pappan slipper nok unna for han er så å si glattbarbert[;)][;)] Mamman og lillebror har vi heldigvis ikke funnet noe på, så kryss fingrene for meg at vi slipper unna[X(] Sitter og håper at den ene lusa vi fant kom i bhg i går, og at det blir med det[;)]

Lillebror er forresten 4 uker i dag! Hipp hurra[:D][:D]

Snart helg??? det ER jo helg!!! dah

Joda.. i dag var det karneval på jobb! Jeg var pusekatt og kjempefornøyd da barna sa "puuuusetatten" Yes! Solveig var prinsesse i sin barnehage!

Da jeg kom hjem så hadde mannen begynt på middagen. Pannekaker stod på menyen idag! Vi har begynt å fylle ut skjemaet som sykehuset har sendt oss. Registrering av hver minste milliliter av mat som går inn i munnen til Aslak! Han skal legges inn på mandag for observasjon av spising og sånt.

I ettermiddag var vi på bading, nå er det læææksing på på sofaen!

Da har jeg og inntatt sofaen, og her skal jeg bli til jeg legger meg gitt!
Dro på jobb tidlig i dag, og tok Sindre med da, siden Maren er hjemme.. Har vert utrolig koselig å hatt morningene sammen bare meg og han.. [:)]
Etter jobb dro vi å handla, og så hjem og rydda.. Og rydda og rydda..! Men nå er det fint her da.. [:)] Maren er mye bedre, og har spist godt.. Deilig!

Skal vel se langrenn seinere i dag, men prøve å komme meg litt tidlig i seng..

God bedring til Christian.

Gratulerer med 4 uker til lille Lukas. Det er rart hvor mye fortere tiden går nå som de har kommet ut.[:)]

Råsa; var ikke ment som kritikk, bare som en spøk (og dårlig kamuflert nysgjerrighet [8D])
silje - håper dere snart føler dere bedre begge to - ikke noe gøy å være syke!

JLmamma; lus ja - det er visst veldig smittsomt det. Husker en gang kusina mi hadde det, og så ringte tanta mi og fortalte det til mamma, for kusina mi hadde overnattet hos oss natten før. mamma fikk helt hetta - kom inn og reiv oss opp av sengene, alt sengetøy ble slengt ut på verandaen og vi ble slengt i badet (søsteren min og jeg)... dagen etter troppet hun opp på apoteket og fortalte at det var kommet lus i barnehagen hvor hun jobbet (nei, mamma har aldri jobbet i barnehage) og kom hjem med lusemiddel til en liten bataljon. Så aldri noe lus hjemme hos oss, så den behandlingen var kanskje bortkastet - hadde lusa forvillet seg inn hos oss skulle den fått en hard kamp for overlevelse i alle fall! Gratulerer med lillebror forresten

Actrine: så spennenede med denne utredningen til Aslak! Slitsomt med sånne registreringer, men det blir fort en vane (jeg har jo gjort slikt selv i forbindelse med grete roede). Håper bare at dere får hjelp, og at han snart er en helt frisk liten gutt!

Her er barna i seng, og det er OL på tv. G sa at han ikke skulle se så mye ol i dag, så jeg satt meg ikke inn for å se prison break, og jeg har forberedt kveldssnacks, men jeg kunne like gjerne satt meg på andre stua gitt [8|]

ORIGINAL: lenemor

Råsa; var ikke ment som kritikk, bare som en spøk (og dårlig kamuflert nysgjerrighet [8D])
silje - håper dere snart føler dere bedre begge to - ikke noe gøy å være syke!

JLmamma; lus ja - det er visst veldig smittsomt det. Husker en gang kusina mi hadde det, og så ringte tanta mi og fortalte det til mamma, for kusina mi hadde overnattet hos oss natten før. mamma fikk helt hetta - kom inn og reiv oss opp av sengene, alt sengetøy ble slengt ut på verandaen og vi ble slengt i badet (søsteren min og jeg)... dagen etter troppet hun opp på apoteket og fortalte at det var kommet lus i barnehagen hvor hun jobbet (nei, mamma har aldri jobbet i barnehage) og kom hjem med lusemiddel til en liten bataljon. Så aldri noe lus hjemme hos oss, så den behandlingen var kanskje bortkastet - hadde lusa forvillet seg inn hos oss skulle den fått en hard kamp for overlevelse i alle fall! Gratulerer med lillebror forresten

Actrine: så spennenede med denne utredningen til Aslak! Slitsomt med sånne registreringer, men det blir fort en vane (jeg har jo gjort slikt selv i forbindelse med grete roede). Håper bare at dere får hjelp, og at han snart er en helt frisk liten gutt!

Her er barna i seng, og det er OL på tv. G sa at han ikke skulle se så mye ol i dag, så jeg satt meg ikke inn for å se prison break, og jeg har forberedt kveldssnacks, men jeg kunne like gjerne satt meg på andre stua gitt [8|]

Åjaaa! [:D] Haha, jeg må si det ikke var lenemor jeg kjente, så jeg ble ganske paff [8D][:D]

Råsa:så kjekt da. Så bra at dem betaler. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kastet meg ut i det med en gang(hvis du har lyst da[:D]), for det er jo svin dyrt nå. Og veldig kjekt.[:)]

Kristoffer har vært litt små syk nå denne uken. Han får veldig lett astmatiske problem ved bare en lett forkjølelse så det har blitt noen våkenetter igjen. Stakkaren hoster til han kaster opp stort sett hele nettene. Men i natt var det faktisk bedre. Men idag når han kom hjem fra barnehagen så klagde han så fælt over ørevondt. Når det hadde gitt seg så klagde han over magevondt. Like etterpå så fikk han diare. Men etter det så ble alt bedre. Så vi satser på bedre tider nå.. Den ekle kulden er ikke noe for astma plager. Forstår ikke hvorfor det ikke kan bli litt mildere snart. Jeg har aldri vært vær syk. Den fineste tiden syns jeg faktisk er høsten og vinteren. Men nå begynner jeg å få nok. Jeg virkelig gleder meg til sommer og sol. Hadde aldri trodd jeg skulle komme til å si det hehe..... Jeg vil ha våååååååååår!!!![8D]

Back
Topp