FREDAG!!! *skravletråd*

Y_lill

Glad i forumet
God morgon og hjarteleg god fredag alle saman!

Vonar de har ein flott dag i møte og ei super helg!

Her er det aldeles frykteleg vêr, men det gjer ingenting - for etter dagen i dag er det
....................
...............
.........
.......

HAUSTFERIE!!

Skal bli deilig med kjærestetid!

god morgen!
I dag skal jeg prøve å gå kjøpt vintersko på 2 for 1 på skoringen. Jeg er tilbudshore, og om jeg skal bruke nesten 2000 kr på sko så skal jeg ha med meg et par til, haha.

Ellers er jeg egentlig litt sent ute til jobb, men siden jeg er sykemeldt 20% så må jeg likevel ikke jobbe lenger. Merker allerede at jeg er mer effektiv på jobb enn da jeg jobbet 100%.

God Fredag

Nå er mine 2 småtroll levert på skole og barnehage. Så jeg tar meg noen minutter foran dataen før jeg setter i gang med husarbeid og skolearbeid.
Det er barnefri helg nå også, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal finne på. Men finner vel ut i løpet av helga ;)

God helg til alle :)

Her skinner sola, mannen er i kosehumør (sjelden vare!) og vi skal til Danmark senere i dag med gode venner og være hele helga! Dette kan bli en veldig fin dag :)

Mamma2012 skrev:
Her skinner sola, mannen er i kosehumør (sjelden vare!) og vi skal til Danmark senere i dag med gode venner og være hele helga! Dette kan bli en veldig fin dag :)

Det hørtes skikkelig koselig ut!

Jeg har fri... akkuratt levert snuppa i bhg. Nå ligger jeg på sofan, ser god morgen norge, drikker kaffi, før jeg skal ordne til familiebursdag for snuppa mi i morgen, som ble 2 år!

Jeg er er hjemme alene i hele dag,utenom når mannen kommer hjem på middag. Han jobber svart idag så da er han ikke hjemme før kl 21=( Så får se hva jeg finner på. Er full storm ute og iskaldt så holder meg innendørs=)

Morn morn,

her sitter jeg og prøver å manne meg opp til å orke å kjøre til nannestad til manuellterapeuten min. er veldig fint vær idag, og da er det kjempelekkert å kjøre utover dit, for jeg blir alltid i godt humør når jeg kjører den veien. men så var det den formen, da... har ikke fått gjort alle treningsøvelsene denne uka heller, for jeg har vært i veldig dårlig form igjen. men men, er vel ingen straff for å ikke ha gjort hjemmeleksene, håper jeg :P

skal i bryllup i helga, blir spennende hvordan det skal gå. vurderer å ta med meg pute å sitte på..

girl skrev:
Jeg har fri... akkuratt levert snuppa i bhg. Nå ligger jeg på sofan, ser god morgen norge, drikker kaffi, før jeg skal ordne til familiebursdag for snuppa mi i morgen, som ble 2 år!

Gratulerar med stor jente!  kos med bursdagsfeiring

huzky skrev:
Morn morn,

her sitter jeg og prøver å manne meg opp til å orke å kjøre til nannestad til manuellterapeuten min. er veldig fint vær idag, og da er det kjempelekkert å kjøre utover dit, for jeg blir alltid i godt humør når jeg kjører den veien. men så var det den formen, da... har ikke fått gjort alle treningsøvelsene denne uka heller, for jeg har vært i veldig dårlig form igjen. men men, er vel ingen straff for å ikke ha gjort hjemmeleksene, håper jeg :P

skal i bryllup i helga, blir spennende hvordan det skal gå. vurderer å ta med meg pute å sitte på..

Pute er ikkje dumt! Fyrst sitte under seremonien, og så mange og lange talar.
Superkos med bryllup, då

Så deilig med høstferie, kos dere masse :D

Gleder meg til helg jeg, alltid så koselig og å ha mini og typen hjemme i to dager <3

I dag blir da lapskaus hos svigermor og helgehandlingen etterpå :) 

I måro så må me nok rydda å vaska litt i leiligheten og på kvelden blir da bursdagsfest til ei venninne. 

Søndag så skal me slappa av å ta livet med ro, før me skal på kaffi hos svigerinna mi :) 

Satser på at formen holder seg relativt god heile helga, sjølv om eg sliter litt med forkjølelese, forstoppelse og ein veldig aktiv krabat som klarer å få inn fulltreffere der da gjere litt små vondt :P

Håpe alle får ei kjempe fin helg :) og ikkje for stygt vær  :)

Back
Topp