FREDAG! *skravletråd*

Y_lill

Glad i forumet
Endelig fredag! Snart helg og mulig å sova leeenge  Har hatt eit par veker der energien var tilbake, men no er eg nesten like trøtt som eg var i begynnelsen - ingen problem med både middagskvil og god nattesøvn.

Så det er vel hovedplanen min for helga  det, og loppis! Ein av dei beste tinga med hausten!

Plan for helga?

har barnefri i helga men skjer ikke så mye spennende her ikke annet enn at jeg skal rydde og vaske og gjøre lekser..student ved siden av og være mamma for to gutter:) 

I helga er det rolig=) Skal i barnebesøk til tantebarnet mitt Emilie som blir 1år på Søndag=) Så det blir kos! Ellers blir det litt turer med hunden vår og avslappings!

Samboer har reist vekk, så jeg er hjemmealene. Så her blir det slappe av så skal jeg og ei venninne leier noen filmer i morgen og kose oss med det og litt god mat :)

Stille og rolig helg hjemme sammen med ungene :) Godt det. Prøve å finne på noe moro da ;) I morra får vi besøk av ei venninne av meg og hennes 2 barn. På søndag skal jeg ha et treff her hjemme. Vi startet barselgruppe da minste min var 4 mnd.... Og siden har vi fortsatt å møtes :D Så vi er 4 mammaer med 4 gutter som møtes ca 1 gang i mnd. Kjempe koselig

God helg alle sammen :D

Endelig helg!! Gleder meg til ett par dager fri;) Samboern har nattevakts helg, så det er jo veldig kjedelig da men.. Har en del husarbeid som skal bli unnagjort, så håper jeg har litt energi til  få gjennomført det;;)

Back
Topp