Fredag og straks helg

Olive76

Forumet er livet
Ser at vi må skjerpe oss med skravletrådene når Lenemor er på ferie (nei, det er altså ikke det samme uten henne...)

Her fikk alle en god natts søvn i egne senger (når jeg først hadde nedkjempet den obligatoriske halsbrann). Malte er hjemme idag. Hadde feber igår og så vidt feber idag. Det kan jo komme mer utover dagen, men håper dette bare er en lett forkjølelses-feber, så vi slipper utenom lege og antibiotika.

Hadde planer om å bage en avansert kake av et eller annet slag som vi skulle kose oss med i helgen, men med assistent i hus tror jeg at jeg prøver meg på suksessterte. Den har jeg aldri laget selv, men den er jo veldig god.

Og så blir det ewn liten butikkstur med den syke. Må ha supplert slimløsnende og paracet i tilfelle det blir skikkelig feber i helgen.
Og så satser jeg på at vi kan ta en felles-dupp i ettermiddag, for jeg fungerer best om jeg får litt søvn på dagtid.
Ha en god dag og riktig god helg med morsdag og valentinsdag.

Her er jeg hjemme med småsyk Alannah, pappaen var hjemme med henne i går, og hun var i storform, så hadde tenkt oss i veg i dag... men bare hyling og skriking på morgenen, så hun er nok ikke i slag enda. Dumt, for jeg har det veeeeldig travelt på jobb, holder på å sertifisere bedriften, og all dokumentasjon må sendes inn neste mandag senest, og jeg skal bare på jobb mandag i neste uke grunnet kurs... stressa ja[:)]

Ellers skal vi bare slappe av Alannah og jeg, satser også på å sove med Alannah når dupp-tiden kommer, praktisk at Raphael dro i barnehagen... (turdag, dessuten blir han vill og gal om han bare må gå å slenge mange dager på rad)

Ha en fin dag alle sammen:)

God bedring til både Allannah og Malte

Her har det vært en slitsom natt, chr våknet 3 og ville ikke sovne igjen. Så er det bare mamma som gjeller om dagen. Så kan ikke vekke pappa eller spørre han. For det er jo helt utrolig hvor mye man lurer på kl 3 om natta.
Så får håpe det blir en tidlig kveld.
I dag er det litt jobbing før vi skal til jessheim å spise ut med mamma og pappa og broren min sinn fam.
Ferier litt morsdag.

Skal dere se på korslaget i kveld da?

god bedring!!

Jeg har spist masse godteri i dag[X(]... skulle likosm være lørdagsgodt, men det ble visst fredagsgodt[8D]. ER faktisk veldig dårlig, ikke vant med å spise godteri lenger[8|]...

Tenkte jeg skulle vaske badet mens likas sov, men har ikke lagt han enda. Tenkte jeg skulle drøye den sovinga i dag, ellers er han leggeklar kl 17... å det går overraskende bra i dag!! HAn leker på rommet sitt, og koser seg[:D]. Elsker biler og lastebiler,kjører rundt omkring[:D]. Må være noe med guttegener og biler tror jeg, vi har ikke lekt noe særlig med biler med han. å bilene har han funnet på Nathalie sitt rom. HAr ikke blitt utslitt av henne akkurat[:D].

KOrslaget har jeg ikke fulgt med på så jeg vet ikke helt hva vi skal se på i kveld..

ha en fin helg[:)]!

Her er det FRI i dag (men jeg skal jobbe helga da)..!! Og NYDELIG vær! Sol!!! Men kaldt da.. Men heller kaldt og fint vær, enn mildt og vått.. [:D]
Våkna med migrene i dag, men det har gått over heldigvis! Jeg er så trøtt om dagene! Men det tar på å stå opp kl 5.30 når man ikke er vant til det.. [8D] Men det går veldig fint om jeg husker å være like flink å legge meg om kvelden.. [8|][8D]
Til tross for hodepinen i dag, så har jeg fått rydda og støvsugd, satt på klær og lagt sammen klær og skal til å bære de på plass.. Så er det snart på tide å hente de søte små igjen.. [:)]

God dag!

Jeg har vært hos frisøren idag, og ble veldig fornøyd! Så nå sitter jeg med fargen i håret og spiser lunsj imens Rasmus sover.
T er i Moss for å hente bord og stoler til dåpen på lørdag, så nå er vi snart klare! Det er bare den kaka jeg skal lage imorgen da.. er veldig spent på hvordan den blir...[:D]

Dåpskjolen hentet jeg igår, den henger pent oppe, tør jo nesten ikke å ta i den, for den er 120 år gammel..[:)]

Etterpå skal jeg hente snuppa, og hun skal nok gå på ski hjem tenker jeg.. Hun har blitt veldig glad i og flink til å gå på ski, det er gøy..[:)]

Pizza til middag, NAM!

Sitter her med influensa.. eller "flunså" som man velger å kalle det! Må innrømme at dette er noe ukjent for meg.. kan ikke huske sist jeg hadde influensa. Tror jeg hadde feber sist da jeg gikk gravid med Aslak! det er over 2 år siden! jaja... er heldigvis i bedre form og håper ikke det tar hele helgen og at jeg er klar for jobb på mandag!

Gleder meg til ungene kommer hjem! Solveig skulle tegne en tegning til meg! kan tenke meg at jeg føler meg MYE bedre da![:D]

ORIGINAL: Actrine

Sitter her med influensa.. eller "flunså" som man velger å kalle det! Må innrømme at dette er noe ukjent for meg.. kan ikke huske sist jeg hadde influensa. Tror jeg hadde feber sist da jeg gikk gravid med Aslak! det er over 2 år siden! jaja... er heldigvis i bedre form og håper ikke det tar hele helgen og at jeg er klar for jobb på mandag!

Gleder meg til ungene kommer hjem! Solveig skulle tegne en tegning til meg! kan tenke meg at jeg føler meg MYE bedre da![:D]

God bedring til deg ikke godt med infulensa..

Back
Topp