Fredag og snart helg!

La oss se.. Var hos legen og leverte UP og fikk pencillinkur samtidig som jeg henta babybox, handla en del, rydda littegran og vaska babyklær(!) da jeg kom hjem, henta mann og barn fra jobb og bhg, spiste middag hos svigers, har akkurat fått gullungen min til å sove, og resten av kvelden vil bli tilbrakt i utstrakt stilling i sofaen med eget herredømme over kontrollen! Det er litt digg når gubben er ute av og til altså ;)

Jøss du er effektiv ;)

Kvelden ble god, selv om formen har vært dårlig i dag. Fikk til og med opp matlysten nok til å spise snop :p Men med litt aktiviteter på planen i morgen, så tror jeg det er på tide og finne senga. God natt, jenter :)

Ikke stort gitt, snart sengetid :) Ellers har dagen gått med på dyrlege og innkjøp av ting vi manglet til den lille :)

Jeg har sovet på sofaen en stund, så nå har jeg lagt meg

Han spurte meg om jeg var klar for å gå tilbake til 100% jobb, men sa som sant er at jeg ikke tror det blir mer 100% nå før etter permisjon! Fikk i grunnen et åpent spørsmål om hvor mye jeg trodde jeg trengte... Tenker å prøve 40% sykemelding i en stund til og se hvordan det går! Så kan jeg alltids ringe opp om jeg trenger mer ;-)
Utfordringen er å holde seg unna jobb... Å være kontaktlærer i 100% stilling eller 60% stilling utgjør samme jobben, så dvs at jeg har like mye jobb som ellers, men mye mindre tid på å få gjort alt! Så å redusere ytterligere frister ikke helt. Føler at jeg løper nok sånn det er på jobb nå... :p
Det er litt der jeg også er nå. Frister med 60% sykemelding, men da får jeg null tid til kontaktlærerting. I tillegg er jeg redd jeg mister et fag til hvis jeg blir mer sykmeldt. Så jeg ender nok på å fortsette med 40% hvis det ikke er medisinske grunner til å sykemeldes mer. Vi får krysse fingrene for at det går greit for begge to ;)

Slokna som et utblåst telys på sofaen i gårkveld.. Sist jeg så på klokka, var den 20.45. Da gubben spurte om jeg ville være med å finne senga, var den 23.40:-P Skikkelig hyggelig selskap jeg altså, og med svigerfar på besøk i tillegg, så var jeg ekstra hyggelig som sovna..:-P

Vi har ikke besøk da, men jeg gjorde noe av det samme

Nå skal jeg stå opp og kle på meg, mannen og jentungen er igang med å lage frokost.

Mannen skal en tur på expert, noe 20% greier med Mastercard, og så har vi altså to halloween-fester fra 14 og utover.

Fare for at jeg slukner på sofaen når ungene er i seng i kveld også, ja.

Det er litt der jeg også er nå. Frister med 60% sykemelding, men da får jeg null tid til kontaktlærerting. I tillegg er jeg redd jeg mister et fag til hvis jeg blir mer sykmeldt. Så jeg ender nok på å fortsette med 40% hvis det ikke er medisinske grunner til å sykemeldes mer. Vi får krysse fingrene for at det går greit for begge to ;)
Fingrene er krysser for oss ;-)

Back
Topp