Fredag og langhelgen venter

Olive76

Forumet er livet
Jeg er på jobb, men pc´en virker ikke... Har heldigvis bærbar med i backup, men nå får jeg ikke til å skrive ut. grrrr.
Skal jobbe litt i helgen. Døpe 6 barn og sånt. Skal bli trivelig.
Nå har mormor reist, så nå må jeg klare meg på egen hand. Men det skal gå bra.

Noen pinseplaner?

Vil forresten nevne været her. Det stemte meget godt det de sa i radioen: Flom i hele landet, untatt trøndelag. Er sommer her (enn så lenge)

 
Sitter på jobb jeg og :P Har nettopp blitt intervjuet av lokalavisa, både i forhold til sertifiseringen vi har jobbet med og et portrettintervju av meg :S Så trasig å bli tatt masse bilde av, klarer ikke å være naturlig på en flekk . Er spent på hvordan intervjuet blir da.

Ellers har vi besøk av søsteren til mannen og jenta. og ungene er hjemme og koser seg med de. Skal på Vømmølspel i kveld, det gleder jeg med til..

Her er det ikke så varmt, ligger en dis over selbu, men det er godt, i går holdt vi på å svette ihjel ....(blir vel sol utover dagen)

Skal forresten tenne "pinstirøyk" sammen med naboene i morgen, dumt dere ikke er her da Olive ...

Ha en flott dag alle sammen :)
 
Går det an å lese intervjuet ditt noe sted, mon tro, Monsoon? Hadde vært morsomt!

Her har det vært nok en dag med pakking, flytteplanlegging og fredagskos selvsagt - ungene er nå i seng, Johanna liggger og leser, halvannen time etter at hun ble lagt, og August har allerede vært våken og måttet trøstes en gang - i går var vi oppe hos han seks-sju ganger før han roet seg for natten; våknet, sovnet, våknet, sovnet... han legger seg ned og slokner med en gang vi kommer inn, så det er nok en trygghetsgreie...

Nå er det deilig rødvin i glasset og jeg venter på litt underholdning på tv
 
Back
Topp